Gå til innhold

Jeg har to fantastiske menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her frustrert og lei meg.. har kjærlighetssorg! Men ikke pga jeg har mistet noen, men fordi jeg må velge mellom to fantastiske menn.

Jeg merket i starten med en gang at jeg likte dem begge fra jeg ble kjent med dem. Jeg håpet etterhvert at jeg skulle få mer følelser for den ene slik at jeg kunne velge hvem jeg skulle satse på, men det gjorde jeg altså ikke! Jeg liker dem begge LIKE MYE, ingen mer enn den andre. Begge gir meg sommerfugler i magen, de ser fantastisk bra ut! (blir mo i knærne av dem begge), begge er romantiske, begge har respekt for meg og viser meg mye omsorg.

Disse vet ikke om hverandre, fordi planen var å kutte en av dem men jeg har desverre ikke klart å gjøre dette enda.. Men jeg skal gjøre det nå snarest mulig. (Jeg er ikke exsklusiv med noen av dem enda, så det er heller ikke forbudt å date andre)

Jeg klarer ikke å velge.. jeg liker dem begge så godt! har lyst å bare legge meg ned å gråte.. :tristbla:

Vet at ingen av dere kan si hvem jeg skal velge, for jeg må følge mitt eget hjerte... Håper bare noen kan fortelle om lignende situasjoner og evt. hvem de velgte? Og om de angret?

Jeg trenger ikke å høre at jeg er heldig, for det vet jeg at jeg er. Men i tillegg er det et rent h*lvette. :tristbla:

Var godt å lufte tankene litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem tenker du først på etter at du har våknet? :jepp:

Skrevet

Ts her

* Nr 1, kjent lengst. Er den fornuftige av dem, men høy utdannelse, mange venner, godt likt, veldig jordnær og ærlig. Han kan jeg snakke med om alt, han er veldig åpen. Han er spennende og mystisk i tillegg. Og har en sjarm som kan knekke de fleste...

Negativt: Bor en flytur unna, og ingen av oss kan flytte på oss innen de neste to årene. (Men begge er positiv innstilt på evt. avstandsforhold.)

* Nr 2, kjent i noen måneder. Bor i samme by. Er tidligere "player" som jeg klarte å temme. Han har falt pladask, og det har jeg også. Vi har den enorme kjemien mellom oss, og vi kan omtrent se på hverandre og "lese" hva den andre tenker. Han er en mann med en stor M. Han er 100% klar for kjæreste, og er ferdig med "gamle dager". Negativt: Prater ikke så godt norsk, og er dårlig etablert med jobb og leilighet for øyeblikket.

Når det tikker inn en melding blir jeg like glad og sprudlene enten den er fra Nr 1 eller fra Nr 2.... :sukk::rodmer:

Gjest Survival
Skrevet

Velg èn av dem fort før du mister begge. Det er mitt eneste råd.

• Liker 4
Skrevet

Har vært i samme situasjon selv, jeg valgte den mest fornuftige av dem. Viste seg etterhvert at ingen av dem var et stort kupp. Det fornuftige valget viste seg å leve i en annen verden enn meg på omtrent alle områder og hadde en veldig problematisk fortid (bla narkotika) Forholdet varte et snaut halvår, før jeg innså at kampen var tapt. Han andre var en skikkelig player (hørt/sett mye av han i ettertid) og har nå funnet seg en veldig mye yngre jente (på 17 år!).

Av dine to må jeg dessverre si at begge hadde væt uaktuelle for meg. Nr 1 pga avstanden (veldig dårlig erfaring med avstandsforhold!) og nr 2 pga player-fortiden.

Å ha vært player og avstandsforhold er de 2 tingene jeg skygger under! Men folk er ulike, tror kanskje jeg hadde prøvd meg på nr 1 av de to "ondene". Vet hvertfall hvor vanskelig det er å velge! Veldig kjip situasjon.

Skrevet

Jeg hadde nok gått for nr 1 dersom det faktisk var realistisk at dere flytter til samme sted etterhvert. Skulle gitt mye for en slik mann selv. :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde nok gått for nr 1 dersom det faktisk var realistisk at dere flytter til samme sted etterhvert. Skulle gitt mye for en slik mann selv. :rodmer:

TS her

Huff! Blir lei meg nå altså. Hvorfor ikke Nr 2? :sukk: (hvis dere sier nr 2, så sier jeg hvorfor ikke Nr 1?? :snurt: )

Jeg har vært sammen med Nr 2, ca. 4 gr i uka fra jeg møtte han for noen mnd siden. Nr 1 har jeg bare møtt 2gr, men vi har pratet i mange mnd på skype, meldinger ol.

Skrevet

TS her

Huff! Blir lei meg nå altså. Hvorfor ikke Nr 2? :sukk: (hvis dere sier nr 2, så sier jeg hvorfor ikke Nr 1?? :snurt: )

Jeg har vært sammen med Nr 2, ca. 4 gr i uka fra jeg møtte han for noen mnd siden. Nr 1 har jeg bare møtt 2gr, men vi har pratet i mange mnd på skype, meldinger ol.

Hadde du forsvart nr 1 like mye dersom vi hadde ment nr 2?

Jeg hadde ikke gått for nr 2 fordi han var/er en player. Jeg tenker en gang player, alltid player. Det høres også ut som det er den delen av ham som du har falt for. Nr 1 beskriver du som trygg og stabil, og en du kan prate med om alt. Nr 2 høres for meg ut som en du har hatt mer fysisk kontakt med, og at det er derfor du liker ham best. Selvfølgelig er det lettere å falle for en som gir deg fysisk kontakt. Det at du til tross for liten kontakt med nr 1 fortsatt liker ham like mye som nr 2, sier meg at følelsene for ham i bunn og grunn er sterkere. :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Hadde du forsvart nr 1 like mye dersom vi hadde ment nr 2?

Jeg hadde ikke gått for nr 2 fordi han var/er en player. Jeg tenker en gang player, alltid player. Det høres også ut som det er den delen av ham som du har falt for. Nr 1 beskriver du som trygg og stabil, og en du kan prate med om alt. Nr 2 høres for meg ut som en du har hatt mer fysisk kontakt med, og at det er derfor du liker ham best. Selvfølgelig er det lettere å falle for en som gir deg fysisk kontakt. Det at du til tross for liten kontakt med nr 1 fortsatt liker ham like mye som nr 2, sier meg at følelsene for ham i bunn og grunn er sterkere. :klemmer:

Må si meg enig på den der. :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Må si meg enig på den der. :Nikke:

TS her

Han har egentlig ikke vært player da. Var mer at han ikke fant rett dame, og han ville ha forhold. Dermed ble det mye "prøving" med flere. Uten at han nødvendigvis dumpet dem etter sex.

Klarer heller ikke tanken på å måtte såre en av dem...

Skrevet

Gjør som gutta , ikke velg en av dem før du må ;).

Ser de på deg som den store kjærligheten , vil de akseptere det .

Skrevet

TS her

Han har egentlig ikke vært player da. Var mer at han ikke fant rett dame, og han ville ha forhold. Dermed ble det mye "prøving" med flere. Uten at han nødvendigvis dumpet dem etter sex.

Klarer heller ikke tanken på å måtte såre en av dem...

Du har gjort en tabbe.

Aldri smart å bli godt kjent med mer enn en av gangen. Noe du merker nå.

Skrevet

Du har gjort en tabbe.

Aldri smart å bli godt kjent med mer enn en av gangen. Noe du merker nå.

Og det er jo kjempeenkelt å sitte og si med fasit i hånd, men hjelper ikke TS. Hadde tatt nr 1.

Skrevet

Null problem. Flytt til Iran og gift deg med begge?

Eller kanskje det bare er omvendt... Hm.

Skrevet

Gjør som gutta , ikke velg en av dem før du må ;).

Ser de på deg som den store kjærligheten , vil de akseptere det .

Hvis du tror kvinnfolk er noe bedre så tar du feil.

Valgets kvaler er et problem for alle som kommer oppi det.

Skrevet

Og det er jo kjempeenkelt å sitte og si med fasit i hånd, men hjelper ikke TS. Hadde tatt nr 1.

Jeg konstaterte bare fakta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...