Gå til innhold

Er det meg det er noe galt med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå hvert singel i en del år og føler at det er noe galt med meg siden mine venninner får seg kjæreste og forlover seg og den regla..

Jeg er veldig glad på dems vegne, tro virkelig ikke noe annet.

Men jeg vil også oppleve den lykken de har..

Ha en armkrok jeg kan ligge i...

Ja hele regla. Skammer meg så mye over dette at jeg ikke føler jeg kan snakke med vennnene mine om det. Litt av den grunnen til at jeg alltid har hvert den sterke, uansett hva som har skjedd.

Jeg føler meg så svak på grunn av dette..

Regner vel ikke med at jeg er alene om å føle det sånn.

Uff, dette ble veldig klagete, men måtte bare dele det med noen.

Ønsker i allefall alle ders om leser dette hell innen kjærligheten!

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det egentlig du spør om?!

Skrevet

Måtte få luftet tankene sine litt, tror jeg :)

• Liker 5
Skrevet

Hun spør om det er henne det er noe galt med.

• Liker 4
Gjest Survival
Skrevet

Jeg har selv kjæreste som jeg har det helt fantastisk sammen med, men jeg har også venninner som er single. Jeg hadde satt veldig pris på at de venninne kom til meg og snakka om problemene sine - også hvis det gjaldt singellivet eller det at de føler seg ensom osv. Du ødelegger ingens lykke av å fortelle dine venninner hvordan du har det. Kanskje venninnene dine til og med kan hjelpe deg til å finne noen?

• Liker 4
Skrevet

Hvis du var min venninne ville jeg gjerne pratet med henne om dette istedet for at hun går rundt å lurer på slikt. Jeg ville forsøkt å svare så ærlig jeg kan, det kommer jo an på hvordan man kommuniserer og der er jo forskjell fra person til person hvordan de takler å høre ting.

Nå vet jeg ikke hvordan dating og forholdshistorien din ser ut? Har du hatt forhold i det hele tatt, har de bare tatt slutt eller har det aldri vært noe særlig? alder? Har du høye krav? Gjør du deg selv veldig utilgjengelig osv.

Jeg har f.eks en kamerat som er veldig søt og snill (for meg, han er jo en kompis) men jeg vet at så fort han møter ei dame og omvendt , og de drar på date osv, et par ganger er det ikke mer, og jeg tror det er fordi han blir veldig på, og sender melding, og skal snakkes, møtes, og flere sms om dagen, med "hvorfor svarer du ikke". Det er ikke attraktivt. Kan det være noe slikt?

Skrevet

Jeg håper da ikke at det er sånn jeg fremstår for andre men hvem vet. Har hatt noen lengere forhold tidligere og noen flørter i etterkant. Men jeg følte vel ikke at det var helt matchen...

Men jeg er ikke den som maser masse og sånn, det lærte jeg da jeg var yngre.

Men kanskje det da heller er andre veien..? At noen føler jeg er for lite engasjert...

Jeg skal virkelig prøve å ta meg sammen å sette meg ned å snakke med venninne mine.

Jeg bare hater at jeg føler meg så svak og liten ved å gjøre det.

Tusen takk til dere for hyggelige ord forresten!

Skrevet

Så trist brukernavn du har :( Du er bedre enn du tror! :)

Og det er ikke de svake som deler sine følelser og tanker. Det er de sterke :opplyser:

• Liker 3
Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver.. Har dessverre ikke noen gode tips, men sender deg en god klem :klemmer: Har selv aldri vært i noe forhold, og ser at vennene mine og bekjente får seg kjærester. Er så klart glad på deres vegne, men ønsket at det var min tur snart..

Håper det er greit om jeg låner tråden litt. Trenger virkelig noen oppmuntrende ord og råd (som kanskje også kan hjelpe trådstarter?) :-)

Problemet mitt er at jeg ikke tør å vise interesse og å ta kontakt med gutter jeg har et godt øye til.. Når jeg ser en gutt jeg liker så blir jeg nesten bare mer avvisende, ser en annen vei osv, fordi jeg er så redd for å bli avvist, dumme meg ut foran han etc. :/ Liker en gutt nå, og det er virkelig ikke noe gøy å absolutt ikke tørre å vise interesse! Jeg har så lyst til at han skal begynne å snakke med meg, men samtidig er jeg livredd for det, så da ser jeg heller en annen vei :( Han tror sikkert at jeg ikke er interessert i det hele tatt. Det er så dumt, for har så lyst til å bli kjent med han! Er venn med an på facebook, og har faktisk snakket med han èn gang der, men det ble ikke så mye, og jeg vet ikke om jeg tør å skrive til han der igjen (siden det var jeg som startet forrige samtale også).. Dessuten kommer jeg ingen vei med det, fordi jeg ikke merker noe mer om han liker meg (mer enn eventuelt som en venn (selv om vi ikke kan kalles venner heller, har bare snakket med han èn gang :P) Da måtte jeg eventuelt spurt om han blir med å ta en kaffe en dag, men gud, det tør jeg jo ikke. Blir så teit å ta kontakt der igjen, når jeg ikke turte å se på han en gang når vi så hverandre sist :-( Tror jeg aldri kommer til å få meg kjæreste, rett og slett fordi jeg er så feig og fryktelig redd for ikke å bli likt tilbake :tristbla: Jeg begynner også å lure om det er noe galt med MEG siden ingen gutter tar kontakt med meg, flørter etc. Når jeg er på byen skjer det jo at noen gutter begynner å snakke med meg, og jeg (tror) jeg får en del blikk på gata, men det er liksom ikke noe mer enn det. Er det sånn at gutter ikke tar kontakt med jenter som de finner attraktive om de ikke viser litt interesse tilbake eller har et åpent kroppsspråk? Hehe :P

Skrevet

Du er på ingen måte svak fordi du savner en armkrok å ligge i...Det er helt naturlig å ville ha kjærlighet i livet sitt. Hadde du vært min single sterke venninne, så hadde jeg ikke tenkt noe negativt om deg om du ville prate om at du vil treffe mannen i ditt liv. Det er jo noe de fleste jenter drømmer om. Om du hadde vært åpen med meg om det ville jeg prøvd å finne på aktiviteter sammen med deg som kunne gjøre det lettere for deg å treffe en gutt du kunne bli interessert i...

Skrevet

Vil bare si at du Maja virker som en utrolig flott person :)

• Liker 1
Skrevet

Du er på ingen måte svak fordi du savner en armkrok å ligge i...Det er helt naturlig å ville ha kjærlighet i livet sitt. Hadde du vært min single sterke venninne, så hadde jeg ikke tenkt noe negativt om deg om du ville prate om at du vil treffe mannen i ditt liv. Det er jo noe de fleste jenter drømmer om. Om du hadde vært åpen med meg om det ville jeg prøvd å finne på aktiviteter sammen med deg som kunne gjøre det lettere for deg å treffe en gutt du kunne bli interessert i...

Og takken hadde blitt at hun forsvant ut av livet ditt igjen for å dyrke tosomheten.

Sånn er livet hehe

Gjest Eurodice
Skrevet

Og takken hadde blitt at hun forsvant ut av livet ditt igjen for å dyrke tosomheten.

Sånn er livet hehe

Projisering av egne erfaringer kalles dette, Steinar.

• Liker 1
Skrevet

Har du gjort noe selv, for å få deg en kjæreste? Eller forventer du at drømmekjæresten din skal lande i fange ditt?

Tenker på om du pleier å gå på byn eller har registrert på en nettdatingside.

Og FYI så tror jeg ikke det er noe gale med deg.

Skrevet (endret)

Projisering av egne erfaringer kalles dette, Steinar.

Det kalles å beskrive det mest sannsynlige scenarioet :smoke:

Utakk er verdens lønn.

Endret av Steinar40
Gjest Purple Haze
Skrevet

Det kalles å beskrive det mest sannsynlige scenarioet :smoke:

Utakk er verdens lønn.

En får som fortjent, har jeg hørt.

• Liker 1
Skrevet

En får som fortjent, har jeg hørt.

Joda, men problemet er bare det at det ikke er sant.

Gjest Eurodice
Skrevet

Joda, men problemet er bare det at det ikke er sant.

Hvilken vidde er du på nå, Steinar? :fnise:

Skrevet

Vil bare si at du Maja virker som en utrolig flott person :)

Takk :sjenert::dagens-rose:

Skrevet

Sånn er livet hehe

Godt jeg har mannen min da :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...