AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Jah...Er sykepleierstudent og fersk i faget... Under morgenstellet er det ikke sjelden at mannlige pasienter får ereksjon når jeg vasker dem nedentil. Dette er en naturlig reaksjon på at noen tar tak i penis og drar forhuden tilbake for å vaske skikkelig. Jeg syntes det er pinlig når det skjer, og lurer på: Har noen idèer til hva jeg kan si for å gjøre det mindre pinlig for pasienten? prøver å le det bort, men hadde vært greit å ha en fast frase, så han ikke merker at jeg blir litt usikker... (Bruker AB rett og slett fordi jeg ikke skal snakke om pasienter så noen kan vite hvor jeg jobber eller hvem jeg er... Personvern og denslags rett og slett..)
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Hold kjeft, ikke snakk om det i det hele tatt. 6
Sissan9 Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Du skal si absolutt ikkeno. Som du sier - det er en naturlig reaksjon. At DU syns det er pinlig, må du håndtere for deg selv, uten å gjøre det til pasientens problem.
Gjest Consensio Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Ikke ha noen reaksjon på det (utad iallefall) Ikke prøv å le det bort, fleip det bort eller noe slik. Bare fortsett med det du skal, bli ferdig. 3
Sulosi Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Som andre sier, lat som ingenting. Men, flott at du spør Viser at du er seriøs i studiene dine. 2
Gjest Thessie! Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 De synes nok det er mer pinlig enn deg. Så gjør som de sier over her: vær stille og fortsett med det du skal.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #7 Skrevet 4. september 2011 Jeg er ikke mann, men jeg innbiller meg at jeg ville sett det som mer pinlig om du ble værende og fortsatte, enn om du tok deg en liten tur ut?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #8 Skrevet 4. september 2011 Jeg er ikke mann, men jeg innbiller meg at jeg ville sett det som mer pinlig om du ble værende og fortsatte, enn om du tok deg en liten tur ut? Tror ikke sykepleiere har tid til å gå ut hver gang dette skjer.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #9 Skrevet 4. september 2011 Jeg er ikke mann, men jeg innbiller meg at jeg ville sett det som mer pinlig om du ble værende og fortsatte, enn om du tok deg en liten tur ut? Jeg er ikke mann, men jeg tenker da at da hadde dere jo faktisk stoppet pga ereksjonen hadde fått enda mer fokus. Da flyttes vask og jobb over på det fokus på det naturlige. Er ikke det enda flauere? Det er jo omtrent som å si "jeg går nå, og så kommer jeg tilbake å vasker ferdig når ereksjonen er over".
altflyter Skrevet 4. september 2011 #10 Skrevet 4. september 2011 Du kan jo bare smile og si "takk for konplimenten" eller noe:P 1
Gjest Thessie! Skrevet 4. september 2011 #11 Skrevet 4. september 2011 Du kan jo bare smile og si "takk for konplimenten" eller noe:P Og da tror du ikke han blir enda flauere?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #12 Skrevet 4. september 2011 Du kan jo bare smile og si "takk for konplimenten" eller noe:P Jøje meg. For all del, IKKE si det! Det er da virkelig ingen kompliment... 3
Judge Judy Skrevet 4. september 2011 #13 Skrevet 4. september 2011 Du kan jo bare smile og si "takk for konplimenten" eller noe:P Hjelpe meg. Slutt å troll før noen biter på...
Parvati Skrevet 4. september 2011 #14 Skrevet 4. september 2011 Jeg tror ikke det er så bra å komme med en fast frase eller le det bort. Som flere sier; bare gi minst mulig reaksjon, og kanskje en rask øyekontakt og et lite smil ville jeg nok satt pris på. Som en forsikring om at du ikke blir skremt eller frastøtt eller lignende.
Gjest Consensio Skrevet 4. september 2011 #15 Skrevet 4. september 2011 Du kan jo bare smile og si "takk for konplimenten" eller noe:P Menn kan få ereksjon selv om han syns at dama er stygg og ikke finner henne attraktiv i det hele tatt.
Gjest Survival Skrevet 4. september 2011 #16 Skrevet 4. september 2011 Jeg har ingen erfaring med sånt, men tror ærlig talt det beste å gjøre er å overse det og late som at det skjer hele tiden.
Hanselot Skrevet 5. september 2011 #17 Skrevet 5. september 2011 "Nei jasså gitt, go morgen til deg også" 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #18 Skrevet 5. september 2011 Da jeg var sykepleierstudent mener jeg vi hadde oppe dette temaet. Mener å huske at vi ble rådet til å legge et håndkle over og ta en tur ut... Har dog ikke vært i den situasjonen jeg da.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #19 Skrevet 5. september 2011 Skal man ikke knipse så den faller sammen igjen da? 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #20 Skrevet 5. september 2011 Hei Når dette skjer så er det best å bare fortsette vaskingen. Såp hendene godt inn og vaske penis. En måte å få ereksjonen til å forsvinnen er å gnukke den hardt mens du er såpet inn, altså mens du klemmer rundt den. Det virker hver gang. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå