AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Vært skilt i fire år, er det for tidlig å gifte seg på nytt? Hvordan ser folk på det?
Charleene Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 ...hvem bryr seg egentlig om hva alle andre syns? 3
nickless Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Jeg hadde vel syntes det var litt tidlig , hva syntes du ts? Siden du spør så har du nok noen egne tanker rundt det! Ett bryllup kan jo være så mangt , få går vel opp kirkegulvet hvert 4-5 år , men en tur til fogden eller utlandet er kanskje mer aktuelt? 1
Gjest Mahareth Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Jeg ser ikke noe problem med det.
Gjest "gjest" Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Ikke jeg heller. Gratulerer på forskudd.
Tropic Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 Nei, det er ikke for tidlig! Drit i hva andre måtte synes og gjør det som gjør DEG lykkelig! 1
Ninnin86 Skrevet 4. september 2011 #9 Skrevet 4. september 2011 Nei, jeg synes ikke det er for tidlig! Som Mubba sier; hvis det føles riktig for dere, så gjør det Gratulerer og lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #10 Skrevet 4. september 2011 Hvem skal bestemme hva som er for tidlig og hva som er rett tid? Noen mener tydeligvis, som vi kan se her inne, at det er for tidlig, men andre mener dere kan bestemme det selv. Jeg mener dere bestemmer det selv, og jeg ville ikke brydd meg med hva andre måtte mene om den saken. hvorfor skulle det være for tidlig?
Trolljenta79 Skrevet 4. september 2011 #11 Skrevet 4. september 2011 Nei, jeg synes ikke det er for tidlig! Som Mubba sier; hvis det føles riktig for dere, så gjør det Gratulerer og lykke til Enig med dette Jeg er selv innen for den grensen Hadde våre gift nå hadde det ikke våre for at noen pappirer ikke gikk i orden... Men blir hos fogden denne gang da...siden jeg alt har våre hvit brud å sambo ikke bryr seg om kirkebryllup
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #12 Skrevet 4. september 2011 Det er ikke snakk om nytt kirkebryllup. Det er jo mulig å være forlovet en "stund" også, så ikke noe virker forhastet.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #13 Skrevet 4. september 2011 Nei, synes folk får gjøre som det passer dem, og jeg synes ikke fire år er spesielt kort tid. Kjenner til en del som har vært mye sikrere på valget av ektefelle/partner nr to (da regner jeg nr 1 som såpass seriøs at man giftet seg, fikk barn e.l.), og da er det vel ingen grunn til å vente lenger. Off topic, men jeg husker ei jeg har kontakt med på facebook giftet seg (de hadde barn sammen), la ut bryllupsbilder og fjernet status og bilder innen et halvår ca. Ikke lenge etter var hun offisielt i forhold med en ny mann, og nå kanskje tre år senere er hun gift med denne nye (som hun virker veldig lykkelig sammen med).
bobbi Skrevet 5. september 2011 #14 Skrevet 5. september 2011 Er også enig med de som har skrevet over; Gjør det hvis det gjør deg lykkelig År og tid har ingenting med saken å gjøre, hvis dere elsker hverandre og har lyst å gifte dere gjør dere det - og på akkurat den måten der vil gjøre det på....synes nå jeg
daemonia Skrevet 5. september 2011 #15 Skrevet 5. september 2011 Vært skilt i fire år, er det for tidlig å gifte seg på nytt? Hvordan ser folk på det? hva andre mener har ingenting å si. Det er da ikke alle andre du skal være gift med. Hvis det føles rett for deg, og du virkelig er klar for det 4 år etter skilsmissen så gjør du det. Hvem har bestemt at en skal slutte å leve og føle bare fordi en har vært i et langvarig forhold tidligere? Gratulere så mye, TS, med at du har funnet kjærligheten på nytt
Carmencita Skrevet 5. september 2011 #16 Skrevet 5. september 2011 Det vil alltid være noen som er uenige, som har innvendinger. Følg hjertet ditt. Det er ditt liv, dine valg, din avgjørelse, og din sak. Føles det riktig, så er det riktig. For deg.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #17 Skrevet 5. september 2011 Jeg synes ikke det er for tidlig å gifte seg fire år etter skilsmisse. Da har man (forhåpentligvis) fått skilsmissen på avstand, og begge to har (forhåpentligvis) gått videre. Spesielt da dere utelukker et stort kirkebryllup vil jeg absolutt ikke ha noen invendinger. Jeg er litt uenig med de som sier at man kun skal gjøre det som føles rett og at tid ikke spiller noen rolle. Hadde man blitt gift et år etter skilsmissen, så hadde jeg faktisk reagert litt. Det handler om å få en såpass stor og opprivende hendelse på avstand, samt respekt for den partneren man skilte seg fra. En bekjent gjorde nettopp dette, giftet seg i et stort kirkebryllup under året etter skilsmissen. Hennes eksmann hadde såvidt arbeidet seg gjennom sorgen etter skilsmissen, og han følte det som et spark mens han lå nede. Kanskje det var ekstra ille siden hennes utroskap (en annen enn han som hun giftet seg med) førte til skilsmissen. Men fire år er betydelig mer. Gratulerer (på forhånd) med forlovelsen, TS!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #19 Skrevet 5. september 2011 Jeg tenker at så lenge du faktisk må spørre for å få bekreftelse, så er det for tidlig. 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #20 Skrevet 5. september 2011 Jeg hadde vel syntes det var litt tidlig , hva syntes du ts? Siden du spør så har du nok noen egne tanker rundt det! Ett bryllup kan jo være så mangt , få går vel opp kirkegulvet hvert 4-5 år , men en tur til fogden eller utlandet er kanskje mer aktuelt? Det tenker jeg også. Har man vært gift før så inviterer man ikke til et stort selskap igjen, men har en liten intim fest der kun forlovere, barn, foreldre og søsken er tilstede. Det får være måte på hvor mange bryllup man skal fly i til en person Man har jo f.eks både dåp ok konfirmasjon bare en gang. Begravelse også for den saks skyld... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå