AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Uff, alle de venninnene mine som tidligere var morsomme jenter har nå blitt kjipe kjerringer som bare ligger og har seg og blir gravide i hytt og pine. Liker det IKKE! For det første skjønner jeg ikke hva de skal med menn, de er bare teite uansett, og for det andre, fatter jeg bare ikke hvorfor de gidder få sånne ekle snørrunger. Syns alle skulle vært single, sånn som i Friends, og holdt seg unna ekle menn som bare er utro uansett. Jeg er IKKE interessert i å reise på hyttetur/ferie til Las Palmas med folk som er gravide og har melkespreng. Glem det. 5
Kipepeo Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Digger deg. Men må minne deg på at både Monica, Chandler og Phoebe gifter seg, og gjengen ser ut til å klare seg like fint for det. Enten kan du jo konsekvent unngå disse turene og heller invitere på kvelder du foretrekker, eller rett og slett skaffe deg nye venner. 1
Admeliora Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Ja, tenk om foreldrene dine hadde tenkt likt som deg.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Enig, hater folk som gifter seg og får barn. Hvertfall når de tror jeg er misunnelig. Ja, jeg vil gjerne ha samboer, men å presse ut slitsomme snørrunger, få strekkmerker og bli kjerring!? Nei takk. Er heldigvis litt for ung til at alle rundt meg gjør det, men det var noen av de som presterte å gå i kjedelig-fella allerede som 19-åringer. 3
Gjest Survival Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Herregud for en patetisk tråd 3
Knirke Skrevet 5. september 2011 #6 Skrevet 5. september 2011 Du klarer aldri å omvende dem, så det eneste du kan gjøre er å finne deg nye venner (og det litt kvikt) 1
Gjest Spinell Skrevet 5. september 2011 #7 Skrevet 5. september 2011 Vennene dine har vel modnet raskere enn deg, da. Du kan velge ett av to: enten slutte å være redd for guttelus og få deg kjæreste selv, eller finne deg venner som ikke er ferdige med partylivet ennå.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #8 Skrevet 5. september 2011 Uff, alle de venninnene mine som tidligere var morsomme jenter har nå blitt kjipe kjerringer som bare ligger og har seg og blir gravide i hytt og pine. Liker det IKKE! For det første skjønner jeg ikke hva de skal med menn, de er bare teite uansett, og for det andre, fatter jeg bare ikke hvorfor de gidder få sånne ekle snørrunger. Syns alle skulle vært single, sånn som i Friends, og holdt seg unna ekle menn som bare er utro uansett. Jeg er IKKE interessert i å reise på hyttetur/ferie til Las Palmas med folk som er gravide og har melkespreng. Glem det. Herregud, det var jo også litt av et "problem" å ta opp! Hvor gammel er du? Ganske vanlig at man gifter seg og får barn når man når en viss alder, og hvis du ikke takler det, har du et problem Tror du får det vanskelig fremover hvis du bare aksepterer single hurra-meg-rundt-venner, i og med at de fleste gir seg med dette etter hvert... Lykke til 2
Gjest Nedfall Skrevet 5. september 2011 #9 Skrevet 5. september 2011 Uff, alle de venninnene mine som tidligere var morsomme jenter har nå blitt kjipe kjerringer som bare ligger og har seg og blir gravide i hytt og pine. Liker det IKKE! For det første skjønner jeg ikke hva de skal med menn, de er bare teite uansett, og for det andre, fatter jeg bare ikke hvorfor de gidder få sånne ekle snørrunger. Syns alle skulle vært single, sånn som i Friends, og holdt seg unna ekle menn som bare er utro uansett. Jeg er IKKE interessert i å reise på hyttetur/ferie til Las Palmas med folk som er gravide og har melkespreng. Glem det. Det gikk fort..
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 5. september 2011 #10 Skrevet 5. september 2011 Wææh trykket på noe feil. Skjønner det er kjipt, men du får gjør som jeg og finne single morsomme venner!
Mr.Omg Skrevet 6. september 2011 #11 Skrevet 6. september 2011 Uff, alle de venninnene mine som tidligere var morsomme jenter har nå blitt kjipe kjerringer som bare ligger og har seg og blir gravide i hytt og pine. Liker det IKKE! For det første skjønner jeg ikke hva de skal med menn, de er bare teite uansett, og for det andre, fatter jeg bare ikke hvorfor de gidder få sånne ekle snørrunger. Syns alle skulle vært single, sånn som i Friends, og holdt seg unna ekle menn som bare er utro uansett. Jeg er IKKE interessert i å reise på hyttetur/ferie til Las Palmas med folk som er gravide og har melkespreng. Glem det. Du er rå! 1
Raven Emerald Skrevet 6. september 2011 #12 Skrevet 6. september 2011 Jeg er sikker på at de etablerte seg fordi de ble lei av deg.
Daria Skrevet 6. september 2011 #13 Skrevet 6. september 2011 Få det ut, det er sunt å sette ord på frustrasjonene Men helt ærlig -det er et korn av sannhet og gjenkjennelse for meg i det TS skriver (selv om jeg ville formulert meg litt mer diplomatisk ). Det var faktisk ganske ugreit da nesten alle vennene mine etablerte seg med mann og barn i løpet av få år, mens jeg fortsatt var singel. Ikke fordi de ble satte og kjedelige, men fordi fokuset og prioriteringene deres naturlig nok endret seg, og tid med venner raste nedover prioriteringslisten. Ikke bare døde mye av det sosiale livet mitt en stille død uten at jeg kunne gjøre noe med det -det ble i tillegg forventet at jeg skulle glede meg over det, for bryllup og fødsler er jo alltid stas. Og jeg var glad på deres vegne, men også litt trist på mine egne... Det handler ikke nødvendigvis om å være umoden eller "ikke ferdig med party-livet" (tro det eller ei, det finnes mange single som aldri er på byen), men at vennskap forandrer seg og blir mindre viktige. Det må være lov å synes det er kjipt, selv om det skyldes mann og barn. TS, løsningen er todelt: Bit tennene sammen og hold ut -det blir (som regel) bedre når barna blir litt større og mor ikke lenger er så bundet av barn og hjem, og prøv å bli kjent med nye mennesker i samme livssituasjon som deg, så du slipper å være "den single" i alle sosiale sammenhenger. 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #14 Skrevet 6. september 2011 Uff, alle de venninnene mine som tidligere var morsomme jenter har nå blitt kjipe kjerringer som bare ligger og har seg og blir gravide i hytt og pine. Liker det IKKE! For det første skjønner jeg ikke hva de skal med menn, de er bare teite uansett, og for det andre, fatter jeg bare ikke hvorfor de gidder få sånne ekle snørrunger. Syns alle skulle vært single, sånn som i Friends, og holdt seg unna ekle menn som bare er utro uansett. Jeg er IKKE interessert i å reise på hyttetur/ferie til Las Palmas med folk som er gravide og har melkespreng. Glem det. Vel vel, du er ikke alene :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå