fjærestein Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Heisann. Sagt ja til å ta bilder i en komfirmasjon. (En vil jo gjerne hjelpe.) Ser nå at noen av bildene trenger litt justering på pc og skal for første gang prøve meg på noe sånt, med programmet PhotoFiltre.Får til en del, men må litt flau innrømme jeg ikke finner ut hvordan jeg klipper vekk deler av et bilde. Jeg mener : hvordan jeg klipper ut den delen av bilde jeg vil beholde og sletter resten. Eller kanskje det gjøres omvendt... Hva vet grønne meg.. Avslutter min pc og bilde-økt for i kveld og lar spørsmålet ligge her over natten. Så om noen vil hjelpe med en idiotsikker forklaring vil jeg meget takknemlig takke i vene ordelag i morgen den dag.
Gjest badeand1 Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 http://www.google.no/imgres?q=crop+photoshop&um=1&hl=no&sa=N&nord=1&biw=1366&bih=653&tbm=isch&tbnid=eG1tSyQx-8bL0M:&imgrefurl=http://www.digital-photography-tips.net/digital-photography-tutorial-photo-shop-crop.html&docid=_TAmasLFToJWHM&w=404&h=275&ei=685jTqG1C4fBswaw1rScCg&zoom=1&iact=hc&vpx=486&vpy=111&dur=799&hovh=185&hovw=272&tx=119&ty=113&page=1&tbnh=165&tbnw=263&start=0&ndsp=16&ved=1t:429,r:1,s:0 bruker det tegnet der. =)
fjærestein Skrevet 5. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2011 Takk for svar. Det symbolet finnes ikke i PhotoFiltre. Men du hjalp meg likevel, for siden du linket til inneholdt ordet: crop. Og det fant jeg i PhotoFiltre. So here goes : Kremt: Mange takker, store små...eh triller over nettet nå fordi du tok deg tid til å svare og dermed forhåpentligvis holder meg unna fare, (for å bli ekskludert fra familien pga for dårlige komfirmasjonsbilder av "prinsessa"), mange klemmer og ønske om en god dag og slikt, og om at du møter meddebatanter i fremtiden som er bedre enn denne på dette med vene ord og dikt.
Gjest badeand1 Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 Bare hyggelig! =) Ha en god dag du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå