Gå til innhold

"Lage" egen garderobe etter bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

I leiligheten vår har vi veeldig skråtak, som går ganske langt ned, så det er vanskelig å finne løsninger som er lave nok. Derfor tenkte jeg å lage vår egen.

Fant inspirasjon her: http://hjemoglykke.blogspot.com/2009/08/loftsleilighet-1.html , se de to nederste "garderobe"-bildene. Tenkte å ha en liknende løsning, men uten den klesstanga som henger over, da vi vil lage denne løsninga langs de lave veggene (altså under skråtaket). Vi leier bare leiligheta, så vi får ikke lov til å skru i veggene.

I den bloggen står det jo beskrevet stort sett hvordan de har gjort det da. Men hvor skaffer man disse tingene man trenger? En sånn lang plate (gjerne ferdigmalt. Trenger ikke være skifer for min del, gjerne bare tre.)? Mursteiner? Kurver får man vel kjøpt de fleste steder, men går det an å skaffe billige kasser som man skrur på hjul? Hvor i så fall? Hvor mye utstyr trenger man for å lage dette? Og ikke minst - vil dette i det hele tatt lønne seg fremfor å kjøpe 5 lave kommoder på ikea (rundt 3000 til sammen)? Vil jo gjerne ha det så billig som mulig, da vi er fattige studenter. Samtidig som det ser stilig ut.

Hvis noen har ideer til hvordan dette kan løses, så hadde jeg vært takknemlig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...