Gå til innhold

alt for norge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun får sikkert spirit award'en for at hun turte å skitne til hendene sine. :filer:

Ja, det tenkte jeg på og. Håper ikke det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg veldig slem her, men det synes ganske godt at Shanna ikke har fått sin faste dose botox på en stund, hun holder jo på å smuldre opp i ansiktet. :sjenert:

Skrevet

Shanna er så dramatisk. Og forferdet over alt mulig. Hun spiser kjøtt, men at dyret skal bli drept er hun i mot... :klo:

• Liker 1
Skrevet

Ler jeg mer nå, så driter jeg meg ut! :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Banneord konkuranse! :skratte: De er så flinke, de!

• Liker 1
Skrevet

Herregud, så morsom den bannekonkurransen var! Kan skjønne at dette er en big deal for amerikanere, som sensurerer alt.

(Og jeg synes Stig Henrik Hoff er dødsheit :sjenert: )

• Liker 4
Gjest Blondie65
Skrevet

Shanna er så dramatisk. Og forferdet over alt mulig. Hun spiser kjøtt, men at dyret skal bli drept er hun i mot... :klo:

Jeg hater at ikke hun er på det tapende laget. Herlighet for et tåpelig kvinnemenneske.

Skrevet

Å herregud, jeg ler meg ihjel her...! Også SÅ awkward da Britta sa "Can I suck your dick" flere ganger... :skratte:

• Liker 2
Skrevet

synes det var kult når Justin prøvde å være så tøff i kjeften, for å så snakke så feminint på amerikansk, og ta på seg lipsyl :P

Gjest sardintroll
Skrevet

Å herregud, jeg ler meg ihjel her...! Også SÅ awkward da Britta sa "Can I suck your dick" flere ganger... :skratte:

Hehehe, ja, det hørtes jo ut som det var et hyggelig tilbud fra hennes side. :fnise:

Gleder meg til pausen er over, er spent på hvordan det går med de andre. :)

• Liker 2
Skrevet

:skratte:

Gleder meg til å se hvem som vinner bannekonkurransen.

Håper bare ikke Britta må dra, men vil vell egentlig ikke at noen på det tapende laget burde dra :sjenert:

Gjest Blondie65
Skrevet

Herregud, så morsom den bannekonkurransen var! Kan skjønne at dette er en big deal for amerikanere, som sensurerer alt.

Likte best hun gamle damen som syntes dette var helt rått.

:jepp:

Skrevet

:hjerter:

Skrevet

Britta var helt top :fnise:

Skrevet

Så herlig latter på Britta!!!

Skrevet

Haha, helt hilarious! Alle sammen! :skratte:

Skrevet

Åneeeii.. så trist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...