Gå til innhold

alt for norge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Shanna virker hyggelig, men hun prater som en 5-åring.

... Som er ganske trist, siden hun er 42 år.. Jeg og kjæresten min snakket om det etter endt episode igår, at hun virker jo som en naiv 23åring, som er både flott for henne, og vanvittig trist, siden hun er 40+.

Jeg liker Shanna mer og mer. Hun er utrolig søt. Heller det, enn ei som skal være så gangster og si "Kødder du med meg så kommer du til å angre", og ha hovedfokus på å ødelegge for de andre sånn at hun kommer videre. Så jeg liker henne :) Håper hun blir lenge i serien, for denne sesongen ville ikke vært det samme uten henne!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

... Som er ganske trist, siden hun er 42 år.. Jeg og kjæresten min snakket om det etter endt episode igår, at hun virker jo som en naiv 23åring, som er både flott for henne, og vanvittig trist, siden hun er 40+.

Jeg liker Shanna mer og mer. Hun er utrolig søt. Heller det, enn ei som skal være så gangster og si "Kødder du med meg så kommer du til å angre", og ha hovedfokus på å ødelegge for de andre sånn at hun kommer videre. Så jeg liker henne :) Håper hun blir lenge i serien, for denne sesongen ville ikke vært det samme uten henne!

Enig! :) Og i tillegg er hun jo så glad i dyr :rodmer:

Skrevet

Jeg syns det var dumt Dakota gikk ut.. :kjefte:

• Liker 3
Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Er hun 40+ :skratte:

Å hjelpes.

Og hvem er det?

Jeg kan ikke noe for at jeg ikke klarer folk som er med på et sånt program og sier "æsj ekkelt" til alt. For meg er det ingenting søtt med det.

Jeg synes også det er nok så patetisk å ha som presentasjon seg selv i bikini og maskingevær.

Endret av Blondie65
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg syns det var dumt Dakota gikk ut.. :kjefte:

Ja det synes jeg også.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing

Kosemose, mod.

Skrevet

Er hun 40+ :skratte:

Å hjelpes.

Og hvem er det?

Jeg kan ikke noe for at jeg ikke klarer folk som er med på et sånt program og sier "æsj ekkelt" til alt. For meg er det ingenting søtt med det.

Jeg synes også det er nok så patetisk å ha som presentasjon seg selv i bikini og maskingevær.

Og hvem er hvem? hvis du tenkte på 'Gangster'-tingen, så er det ingen i Alt for Norge, men i gjengjeld så finnes det alt for mange sånne i alle andre realityshow synes jeg.

Ja, enig med patetisk presentasjon!

Shanna Olson

Publisert: 19.09.11

Bor i Studio City, California

Alder: 42 år

Sivil status: Singel

Yrke: Eiendomsmekler, skuespiller og modell

Annet: Har tre hunder som hun elsker over alt på jord, og som har egne facebookkontoer. Hun er blitt kåret til Miss Petite California og Miss Petite United America

http://www.tvnorge.no/programmer/alt-for-norge/deltakerne/shanna-olson-1.11970

Det forundrer meg vel ikke at hundene hennes har egne facebookkontoer! :fnise:

Skrevet

Håper han med det lange håret og herlige gliset vinner! :-D

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for avsporing

Kosemose, mod.

Hva var det som av avsporet her?! Kan ikke huske å ha lest noe slikt her...

___

Jeg håper Matti eller hun mørkhåra som vant trollet i går vinner. Eller kanskje mest hun mørkhåra. Hun er alltid så blid og synes alt er superspennende...

Endret av Mynona-83
Skrevet

åh, Alt for Norge er mitt absolutte favorittprogram på tv nå :D

• Liker 1
Skrevet

Nah, det må bli Justin som vinner! :jepp:

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg bare elsker Tom! Han er så blid! :rodmer:

Nå der er vi i alle fall enig.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg håper Matti eller hun mørkhåra som vant trollet i går vinner. Eller kanskje mest hun mørkhåra. Hun er alltid så bli og synes alt er superspennende...

Kimmi! :)

Skrevet

Kimmi! :)

Jah, det er det :)

Skrevet

Hun som hadde blå øyenskygge opp til øyenbrynene når de skulle på skitur? :P

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Seriøst? Er Shanna 42? Trodde hun var mer som 25 jeg. Jaja, noen som har operert seg tydeligvis. Jeg liker Kimmi. Veldig søt.

Skrevet

Kimmy minner meg om hva het hun fra forrige sesong ... Maia! :)

Skrevet

Kimmy minner meg om hva het hun fra forrige sesong ... Maia! :)

Ja, hun gjør det.. Kansje det er derfor jeg liker Kimmy... Maia var favoritten min sist :)

Skrevet

Jeg bare elsker Tom! Han er så blid! :rodmer:

Jeg også, hen er favoritten. :biggrin:

Verden trenger flere som ham. ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...