Gjest NozMonster Skrevet 12. september 2011 #81 Skrevet 12. september 2011 Så bra at Tom fikk prisen. Han er så positiv, og virker klar for å prøve ut utfordringene. Uff, det ser ut som om at de skal spise lammetestikler i neste episode. Jeg husker at de i forrige sesong måtte spise smalahove, hvorfor må de spise mat som folk flest i Norge ikke spiser? akkuratt det skrev jeg i ett innlegg langt oppi her også... jeg skjønner ikke det helt jeg heller... hvor mange i dette langstrakte land pleier å spise smalhove, lammetestikler og potetballer?! og hvem liker sånne ekle ting!?! ( untatt raspeballer da) ... ElaineBenes svarte med at det ikke hadde vært noe mere stas å servert grandis...men det finnes en mellomting da! ( selvom jeg personlig er super-ultra fan av grandis ) meeen, kjøttkaker i brun saus, fiskekaker, får-i-kål, lefser.........
Gjest *Røyskatt* Skrevet 12. september 2011 #82 Skrevet 12. september 2011 Altså... jeg kan spise raspeball til det tyter ut av ørene mine... Men sauetestikler frister ikke akkurat en lørdagskveld
Gjest Hikken Skrevet 12. september 2011 #83 Skrevet 12. september 2011 Jeg fikk litt lyst å smake lammetestikler, det kan jo hende det er godt
Gjest *Røyskatt* Skrevet 12. september 2011 #84 Skrevet 12. september 2011 Nei, det tror jeg ikke. Innbiller meg at testikler smaker sæd, og det er jo ikke akkurat...Jummy.. Smalahovud, derimot. Det vil jeg gjerne prøve:) 1
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 12. september 2011 #85 Skrevet 12. september 2011 akkuratt det skrev jeg i ett innlegg langt oppi her også... jeg skjønner ikke det helt jeg heller... hvor mange i dette langstrakte land pleier å spise smalhove, lammetestikler og potetballer?! og hvem liker sånne ekle ting!?! ( untatt raspeballer da) ... ElaineBenes svarte med at det ikke hadde vært noe mere stas å servert grandis...men det finnes en mellomting da! ( selvom jeg personlig er super-ultra fan av grandis ) meeen, kjøttkaker i brun saus, fiskekaker, får-i-kål, lefser......... Ja ikke sant? Det finnes en mellomting mellom det meget sære og frysepizza. Det er jo en framstilling av nordmenn som ikke passer helt med virkeligheten, og det er jo nordmenn de skal prøve å være i programmet.
Gjest Badabing Skrevet 12. september 2011 #86 Skrevet 12. september 2011 (endret) Ja ikke sant? Det finnes en mellomting mellom det meget sære og frysepizza. Det er jo en framstilling av nordmenn som ikke passer helt med virkeligheten, og det er jo nordmenn de skal prøve å være i programmet. Helt enig! I Norge har vi jo masse vilt og reinsdyr, og er også kjent for fisken vår. Når vi har hatt utenlandske venner på besøk, har de elsket for eksempel vanlig røkelaks. Vi har også mye god spekemat her i landet. Synes de heller kunne servert elgkarbonader, gjeddekaker, viltgryte, fårikål, rakfisk og sånt. Er ikke alt det jeg pleier å spise heller, men det er da i alle fall mer normalt. Endret 12. september 2011 av Badabing
Mynona Skrevet 12. september 2011 #87 Skrevet 12. september 2011 Jeg heier veldig på Justin! Jeg synes også det var trist at hun som gikk ut igår gikk ut, men det har vel mest fordi hun også "kom fra" Vestfold. Jeg reagerte også på det at det ene laget vant fordi de var flinke til å dra med "daukjøttet". Er det bare jeg som holdt på å dø når vi så Shanna gikk gående med barnevogn med tre hunder i? Hva mener du med at hun gikk ut fordi hun kom fra Vestfold?? Det er faktisk ganske vanlig med sånne hundevogner i USA. Var der i sommer, og så ganske mange. Holdt på å gå på en stolpe første gang jeg så det. Og den andre gangen satt jeg på en benk å ventet, så kom et par med hunden i vogn og hadde en ganske intensiv krangel om den vogna. Mannen mente at hunden skulle gå på bakke som en hund skal og for å få trening, kona mente "staaakaaars lillegull da.... hun kan jo ikke gå selv..." Jeg håper ikke det var synlig at jeg fulgte nøye med på diskusjonen og måpte...
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 12. september 2011 #88 Skrevet 12. september 2011 Hva mener du med at hun gikk ut fordi hun kom fra Vestfold?? Det er faktisk ganske vanlig med sånne hundevogner i USA. Var der i sommer, og så ganske mange. Holdt på å gå på en stolpe første gang jeg så det. Og den andre gangen satt jeg på en benk å ventet, så kom et par med hunden i vogn og hadde en ganske intensiv krangel om den vogna. Mannen mente at hunden skulle gå på bakke som en hund skal og for å få trening, kona mente "staaakaaars lillegull da.... hun kan jo ikke gå selv..." Jeg håper ikke det var synlig at jeg fulgte nøye med på diskusjonen og måpte... Hun skrev at hun mye av grunnen til at hun synest det var trist var fordi hun som gikk ut kom fra Vestfold.
Mynona Skrevet 12. september 2011 #89 Skrevet 12. september 2011 Hun skrev at hun mye av grunnen til at hun synest det var trist var fordi hun som gikk ut kom fra Vestfold. Åja.. da skjønner jeg.. Misforstod visst jeg... Kan jeg skylde på dundrene hodepine
Niennas Skrevet 12. september 2011 #90 Skrevet 12. september 2011 Hun skrev at hun mye av grunnen til at hun synest det var trist var fordi hun som gikk ut kom fra Vestfold. Korrekt Det gjør nemlig jeg også.
Gjest NozMonster Skrevet 18. september 2011 #91 Skrevet 18. september 2011 første sesongen var myyye bedre altså!oppgavene i år er jo sååå kjedelige det var mye artigere da de lekte med russen og måtte lage sin egen mat-pakk-jokk
Gjest *Røyskatt* Skrevet 18. september 2011 #92 Skrevet 18. september 2011 Er det bare meg, eller så egentlig ikke saueballer så innmari vondt ut?
Gjest Hikken Skrevet 18. september 2011 #93 Skrevet 18. september 2011 Er det bare meg, eller så egentlig ikke saueballer så innmari vondt ut? De så gode ut
Gjest *Røyskatt* Skrevet 18. september 2011 #94 Skrevet 18. september 2011 Litt sånn miks mellom kjøttboller og fiskekaker
Mynona Skrevet 18. september 2011 #95 Skrevet 18. september 2011 Så ut som medisterkaker uten stekeskorpe. Men er det virkelig normalt å spise i Norge? Har aldri hørt noen spise det.
Gjest *Røyskatt* Skrevet 18. september 2011 #96 Skrevet 18. september 2011 Altså, svogeren min har masse sau, men jeg er ganske sikker på at ballene går i slakteavfallet. Det blir i så fall noe for spesielt interesserte.
Gjest Blondie65 Skrevet 18. september 2011 #97 Skrevet 18. september 2011 Smalahovud er helt vanlig julemat flere steder på vestlandet. Verball er også sånn "tøffe seg mat". Oppgavene er helt kurante de synes jeg. Neste episode er 17. mai (akkurat som i forrige serie). Jeg håper Shanna snart går ut for hun klarer jeg ikke i det hele tatt.
Gjest *Røyskatt* Skrevet 18. september 2011 #98 Skrevet 18. september 2011 Ja, Shanna er forferdelig slitsom. Alle de andre har jeg sansen for.
HedvigR Skrevet 18. september 2011 #99 Skrevet 18. september 2011 De er så utrolig positive og blide alle sammen, blir skikkelig glad av å se på jeg! Ja, Shanna er litt irriternde og har nok ikke funnet opp kruttet akkurat, men hun virker som en snill og hyggelig person i hvert fall, det skal hun ha! 1
Kråkesaks Skrevet 18. september 2011 #100 Skrevet 18. september 2011 Shanna virker hyggelig, men hun prater som en 5-åring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå