Gå til innhold

alt for norge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hoho, som jeg gleder meg til underholdningsbiten!

Jeg lo så jeg grein bare av å se det lille som ble vist før reklamen! :skratte:

Videoannonse
Annonse
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Ja, jeg reagerte på det samme. Noen ga opp uten å gjøre en ordentlig innsats, mens andre igjen drar med seg halve laget gjennom løypen.

Det er sporty av de fyrene å dra de gjennom løypa, men det er forferdelig urettferdig at det ene laget skal vinne fordi noen av fyrene som er veldig flinke drar med seg daukjøttet.

Hoho, som jeg gleder meg til underholdningsbiten!

Jeg lo så jeg grein bare av å se det lille som ble vist før reklamen! :skratte:

Ja, men stakkars folk som skal synge med DDE :fnise:

• Liker 1
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Uff og uff, for noen forklaringer han Bjarne gir dem. :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Synes de har blitt flinke på ski, jeg!

Gjest NozMonster
Skrevet

herregud for en bra tolmodighet bjarne brønnbo må ha :skratte:

jeg hadde klikka i vinkel for lenge siden jeg! av at de ikke klarer å uttale det rikig- jaffal av hun " vokse" "fox" "vaksi" - dama!

• Liker 1
Skrevet

Åh, fikk ikke med meg øvingen jeg.. måtte se litt på nyheter og...

Skrevet

Jeg syens gamla var best altså...

Husker ikke navnene dems enda..

Hvem er Tom som dere nevnte i stad? Han med det lange håret?

Skrevet

Hva er det med Bjarne Brøndbo og den vibratoen? Det blir da bare mer og mer med årene?!

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Jeg er faktisk imponert. Særlig han designeren som jeg ikke husker navnet på nå, også Mary da som tok helt av :fnise:

Skrevet

Jaja. Hun har jo fått en fin tur disse dagene, uansett:)

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet (endret)

Så bra at Tom fikk prisen. Han er så positiv, og virker klar for å prøve ut utfordringene.

Uff, det ser ut som om at de skal spise lammetestikler i neste episode. Jeg husker at de i forrige sesong måtte spise smalahove, hvorfor må de spise mat som folk flest i Norge ikke spiser?

Endret av Sjokoladebolle
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Fordi det ikke er like stilig at nasjonalretten vår strengt tatt heter Grandiosa, tenker jeg. :fnise:

Edit: Ja - Og ER Grandiosa..

Endret av ElaineBenes
  • Liker 1
Skrevet

Alle har nok hatt en Tom i klassen :)

Skrevet

Å, jeg blir så glad når jeg ser denne serien :rodmer:. Det er så deilig befriende med en skikkelig feel-good serie som ikke har intriger, fyll og sex som rød tråd. Men skulle nesten ønske at det ikke var noe utstemming, for jeg får så vondt av de :tristbla: . En vil jo at alle disse festlige og entusiastiske menneskene skal få møte slekta si når de først har kommet til Norge. Men, men, det hadde selvfølgelig kanskje ikke blitt like underholdende da...

Tok en titt på de private bildene til Henriette, ser ut til at både deltakere og produksjon koste seg sammen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg heier veldig på Justin! Jeg synes også det var trist at hun som gikk ut igår gikk ut, men det har vel mest fordi hun også "kom fra" Vestfold.

Jeg reagerte også på det at det ene laget vant fordi de var flinke til å dra med "daukjøttet".

Er det bare jeg som holdt på å dø når vi så Shanna gikk gående med barnevogn med tre hunder i? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Er det bare jeg som holdt på å dø når vi så Shanna gikk gående med barnevogn med tre hunder i? :fnise:

Jeg syns det var søtt jeg :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...