Gjest Sjokoladebolle Skrevet 8. september 2011 #41 Skrevet 8. september 2011 Jeg kjenner ingen på min alder som snakker så dårlig engelsk, nei, men så har de fleste av de jeg har hørt snakke engelsk studert sammen med meg i utlandet, eller tatt høyere utdannelse som foregår på engelsk. Og jeg bare synes man kan forvente mer av en som faktisk har det som jobb. Jeg mener ikke å rakke ned på henne, for jeg synes absolutt hun er en søt og flink programleder ellers. Jeg synes bare ikke at denne jobben passer så godt for henne siden hun har såpass klein uttale. Den kleine og rare uttalen kommer av at hun snakker engelsk med norsk aksent, og vet du hva? Det er bare nordmenn selv som synes at det er flaut at de ikke høres ut som en ekte engelskmann når de snakker. Jeg husker at det var en del snakk da det var vår tur å arrangere mpg, en del kommenterte at det var flaut at programlederne ikke snakket perfekt engelsk. Jeg snakket med andre folk på et utenlandsk forum som også diskuterte mpg, og det var absolutt ingen som kommenterte uttalen til programlederne. De var kun opptatt av å snakke om showet. Jeg vat det er off topic, men jeg bare måtte kommentere dette. Jeg er bare litt lei av nordmenn som tror de må snakke perfekt engelsk. :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #42 Skrevet 8. september 2011 Hun snakker da mye bedre engelsk enn gjennomsnittsnordmannen. Skjønner ikke hvorfor dere sitter og rakker ned på henne? Tviler på at dere er så mye bedre til å snakke engelsk når alt kommer til stykket. Hva har gjennomsnittsnordmannen med saken å gjøre? Gjennomsnittsmannen er ikke programleder på TV. 5
Gjest Badabing Skrevet 8. september 2011 #43 Skrevet 8. september 2011 Den kleine og rare uttalen kommer av at hun snakker engelsk med norsk aksent, og vet du hva? Det er bare nordmenn selv som synes at det er flaut at de ikke høres ut som en ekte engelskmann når de snakker. Jeg husker at det var en del snakk da det var vår tur å arrangere mpg, en del kommenterte at det var flaut at programlederne ikke snakket perfekt engelsk. Jeg snakket med andre folk på et utenlandsk forum som også diskuterte mpg, og det var absolutt ingen som kommenterte uttalen til programlederne. De var kun opptatt av å snakke om showet. Jeg vat det er off topic, men jeg bare måtte kommentere dette. Jeg er bare litt lei av nordmenn som tror de må snakke perfekt engelsk. :gjeiper: Jeg vet at engelsktalende ikke bryr seg, men jeg bryr meg. De pleier å være imponert over at vi i det hele tatt kan flere språk enn ett. Det er helt greit at du anser det som uviktig, men jeg synes det forringer kvaliteten på programmet. Det er selvfølgelig ikke programlederen sin feil, men kanalen sin. En programleder som var bedre i engelsk ville antagelig gjort dialogen mer naturlig, nå er den generelt veldig kunstig og flyter dårlig. 1
Gjest MorAase Skrevet 8. september 2011 #44 Skrevet 8. september 2011 Den kleine og rare uttalen kommer av at hun snakker engelsk med norsk aksent, og vet du hva? Det er bare nordmenn selv som synes at det er flaut at de ikke høres ut som en ekte engelskmann når de snakker. Jeg husker at det var en del snakk da det var vår tur å arrangere mpg, en del kommenterte at det var flaut at programlederne ikke snakket perfekt engelsk. Jeg snakket med andre folk på et utenlandsk forum som også diskuterte mpg, og det var absolutt ingen som kommenterte uttalen til programlederne. De var kun opptatt av å snakke om showet. Jeg vat det er off topic, men jeg bare måtte kommentere dette. Jeg er bare litt lei av nordmenn som tror de må snakke perfekt engelsk. :gjeiper: Når uttalen er på høyde med det beste fra Thor Heyerdal så er det på tide å gremmes... Når en midt i tjukkeste utlandet automatisk svarer på norsk, fordi uttalesen deres lukter Østlandet fra nadre siden av sedertreskogen, da er det på tide å gremmes. 1
Mynona Skrevet 11. september 2011 #45 Skrevet 11. september 2011 Nå er det bare en time igjen folkens!! Gleder meg til snøhulereaksjoner. De fra California har vel aldri sett snø en gang
Gjest *Røyskatt* Skrevet 11. september 2011 #46 Skrevet 11. september 2011 Jeg gleder meg og!! Det virket ikke helt som om Shanna syns reinsdyrskinn er snadder
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #47 Skrevet 11. september 2011 Går dette i reprise? Fotballkamp i heimen i dag, så får ikke sett det i kveld.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #48 Skrevet 11. september 2011 Reprise på lørdag. Er ikke sikker på tidspunktet.
Gjest NozMonster Skrevet 11. september 2011 #49 Skrevet 11. september 2011 Går dette i reprise? Fotballkamp i heimen i dag, så får ikke sett det i kveld. ja, det gjør det, men på et rimlig dust tidspunkt kl 20.00 neste lørdag!
Gjest Silvermist Skrevet 11. september 2011 #52 Skrevet 11. september 2011 Shanna må enten være en 10-åring forkledd som en "voksen" dame, eller tilbakestående.
ElaineBenes Skrevet 11. september 2011 #53 Skrevet 11. september 2011 12 turer -i snitt- i året? På halvparten av alle oss? Virkelig?
Mynona Skrevet 11. september 2011 #54 Skrevet 11. september 2011 Jeg drar ned snittet kraftig. Har 1 tur hvert 5. år i snitt...
Mynona Skrevet 11. september 2011 #55 Skrevet 11. september 2011 Må de stå på slalom på langrennski?! Det er jo dårlig gjort.. Det er faktisk vanskelig. 1
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 11. september 2011 #57 Skrevet 11. september 2011 Tom er så herlig!! Enig. Han virker som en snill fyr Er det bare jeg som synes at en del av deltakerne ga opp før de i det hele tatt prøvde?
Gjest Silvermist Skrevet 11. september 2011 #58 Skrevet 11. september 2011 Er det bare jeg som synes at en del av deltakerne ga opp før de i det hele tatt prøvde? Ja, jeg reagerte på det samme. Noen ga opp uten å gjøre en ordentlig innsats, mens andre igjen drar med seg halve laget gjennom løypen.
Gjest NozMonster Skrevet 11. september 2011 #59 Skrevet 11. september 2011 Shanna må enten være en 10-åring forkledd som en "voksen" dame, eller tilbakestående. mmmhm, men det værste er at hun er 42 år!!!! 42 altså!!! 1
Gjest Silvermist Skrevet 11. september 2011 #60 Skrevet 11. september 2011 mmmhm, men det værste er at hun er 42 år!!!! 42 altså!!! Jeg vet...det er sykt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå