Gå til innhold

alt for norge

Fremhevede innlegg

Gjest sardintroll
Skrevet

Er veldig fornøyd med dagens eliminering. :biggrin:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg. Austin var jo fin å se på.

Gjest sardintroll
Skrevet

Han hadde en fin kropp, absolutt, men jeg synes han var litt for A4 utover det.

• Liker 2
Skrevet

Elsker Alt for Norge! :laugh:

Men min teite svigermor MÅTTE avsløre vinneren for meg i forrige uke :frustrert: Jeg ble kjempesur og sa at det var jævlig unødvendig å avsløre det slik, men da fikk jeg tilbake "at jeg måtte da forstå at siden hun kjente slekta til vinneren (gjorde forsåvidt jeg også da..) så måtte jeg jo få vite at h*n vant...." :kjempesinna:

Menmen..

Skrevet

dustete svigermor!!! :sur:

• Liker 1
Gjest gjest17
Skrevet

Det var vel heller ett par andre jeg hadde sett at hadde gått før ham, men av de tre som det sto i mellom i dag er jeg fornøyd med utfallet.

Skrevet (endret)

Fin episode som alltid. Synes utfallet av dagens episode var helt ok.. Selv om jeg hadde begynt å like Austin, så liker jeg de andre bitte litt bedre.

Endret av Ixnay
  • Liker 1
Skrevet

Digger C.J. jeg =D

Og Jessica. Og Alf. Og Jonathan.

Hnnng, klarer ikke bestemme meg for hvem jeg heier på! :sur:

• Liker 2
Gjest sardintroll
Skrevet

Nei, nå blir det vanskelig å velge en favoritt, liker alle de som er igjen.

• Liker 1
Skrevet

Nei, nå blir det vanskelig å velge en favoritt, liker alle de som er igjen.

Signerer!

• Liker 1
Skrevet

"Skal vi knuvle, Johanne?" :fnise:

Is that correct? No, I think it's bad.

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

"Skal vi knuvle, Johanne?" :fnise:

Is that correct? No, I think it's bad.

haha den var litt morsom

Åååh så dumt at Alf røyk ut. Jeg ville jo at han skulle vinne driten

• Liker 1
Skrevet

haha den var litt morsom

Åååh så dumt at Alf røyk ut. Jeg ville jo at han skulle vinne driten

Aldri likt den sangen, men idag syns jeg den var kjempemorsom.

Ja, han var oppriktig lei seg. Men han skulle ta faren sin med seg tilbake til Norge, sa han. En trøst oppi det hele og jeg håper det går som han tenker.

• Liker 2
Skrevet

Begynte egentlig å bli litt lei av Alf jeg. Høres ut som om han skal begynne å grine når som helst, heeeele tida. Men likte han også da (liker alle).

Jeg liker Jonathan jeg, synes han er så god. Så fra nå av heier jeg på han (og Jessica og CJ og Amy og Todd. Søren, er ikke lett altså)

• Liker 2
Skrevet

Enig med dere over. Kan ikke noe annet enn å bare vente og se hvem som vinner, siden jeg ikke klarer å heie på noen av dem. Liker alle så godt.

Skrevet

Liten biltur fra Østfold til Sogn og Fjordane? Teit....

Anonym poster: 5041b67af1884160f1b93ad441d8ae20

• Liker 3
Skrevet

Synes det ble dumt at ikke alle får muligheten til å komme til stedet der forfedrene kom fra, synes det blir en smule urettferdig, men har sikkert noe med at alle stedene ikke eksisterer lenger eller noe annet, men synes de i det minste kunne få besøkt sine trakter alle sammen. Husker iallefall at Jessica ikke fikk besøke ett sted, og det er en eller to til som heller ikke har besøkt "sitt" sted...

Heier på alle jeg, alle fortjener jo å få treffe slekten sin :)

Synes mine amerikanske aner kan melde seg på, om det er noen da. Vet bare at onkelen til oldemor reiste over, han kom på besøk og bestemor ble livredd for det var en kar som snakket så rart norsk som sto på døra :fnise:

Anonym poster: fd7f29e3e9105f2a60fd7cdc8d15e31e

• Liker 3
Gjest sardintroll
Skrevet

Leit at Alf måtte gå i dag, på den annen side hadde det vært like leit om Jessica og Jonathan måtte gå. Uansett synes jeg det var en artig episode. :)

Skrevet

Æsj, hadde håpt at Alf vant. Men nå har han kanskje større motivasjon for å ta med faren og komme tilbake for å besøke slekten!

Liker egentlig alle som er igjen, spesielt Todd og Jonathan kanskje.

Anonym poster: 0bfb7fd8cfec73d0a86c0629e85c06a0

Skrevet

Var moro å se Henriette stå og le seg fillete mens amerikanerne styra med å få i stand camping utstyret. :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...