Gå til innhold

alt for norge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Råning og Grandiosa! OMG!

Ja, det bruker vi mye, haha. Håper ikke de tror at alle driver med det.

Ellers var det et flott skue da de kom opp på Norges tak, med jordbær og champagne som prikken over i'en.

Stolt av landet mitt, jeg også når jeg ser det slik.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har Alf på seg skjørt?? Eller kilt? Var det vanlig o Åsatro-tidene? Må si jeg vet veldig lite om det.

Skrevet

Synes det er en utrolig koslig serie! Ble lei meg over at det blå laget tapte.. Liker alle på det laget, men så liker jeg egentlig alle i denne sesongen. Fremstår som sympatiske og fine alle sammen. Hvis jeg måtte pekt ut noen jeg likte minst så må det være Tara, og han modellen, men jeg må si han er bedre enn jeg så for meg.

Godt de slapp å spise grandiosa da :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hvem gikk ut i dag? Måtte se på Downton Abbey, så jeg fikk ikke med meg den siste halvtimen... :)

Skrevet

Hun barbara. Mor! Trist. Likte hun. Men jeg liker jo alle sa :sjenert:

Skrevet

Jeg likte sesongen i fjor, men jeg liker denne bedre. Vanskelig å sette helt fingern på det, men serien virker litt kosligere denne sesongen.

Skrevet

Det virker som de har bedre samhold i år.

Skrevet

Jeg likte sesongen i fjor, men jeg liker denne bedre. Vanskelig å sette helt fingern på det, men serien virker litt kosligere denne sesongen.

Det virker som de har bedre samhold i år.

Tror det må være noe i dette. I tillegg så synes jeg sesongen i fjor hadde et par veldig irriterende personligheter. Eksempelvis den blonde dama med den lyse stemmen.. Hun ble litt mye for meg

• Liker 1
Skrevet

Digger Alf. :bolledeig:

(Og MÅ bare si det, det irriterte meg så GRENSELØST at Henriette ikke hadde samme bunad som tidligere. Prater så høyt om bunadens tradisjoner, også bruker hun ikke samme bunad som i fjor en gang.. :fy_fy:

Skrevet

Det kan hende hun har 2?

Jeg kjenner fler som har det, arvet både fra morssiden og farssiden av slekta.

Skrevet

Han er dritdigg! Men så fikk han både dame og informasjonen til slektningene sine da, så helt tomhendt dro han ikke Happy.png

Hvem er dama hans?

Skrevet

Hvem er dama hans?

Tara

Skrevet

Tara

Ah! Det har jeg visst ikke fått med meg.

Takk :blomst:

Skrevet

Skikkelig artig gjeng. :) Synd at en må reise hjem.

Skrevet

Skikkelig artig gjeng. :) Synd at en må reise hjem.

Enig! Likte ideen som ble nevnt tidligere i tråden: ingen ble sendt hjem, men at de konkurrerte om å få møte familien sin. De kunne konkurrert ved å samle opp flest mulig poeng for å komme til finalen eller noe.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes så synd i de som må reise, jeg er helt enig i at alle skulle fått tatt del av reisen fra begynnelse til slutt. De er en herlig gjeng :)

Skrevet

Likte at Jessica fikk trollet i dag, stakkar! Hun har virkelig holdt motet opp til tross for tap etter tap. Jeg merker godt at når et lag går ut i individuelle konkurranser nå så sliter jeg virkelig med å plukke ut noen jeg foretrekker skal reise hjem. Vil bare at alle skal få bli :sur:

Gjest sardintroll
Skrevet

Likte at Jessica fikk trollet i dag, stakkar! Hun har virkelig holdt motet opp til tross for tap etter tap. Jeg merker godt at når et lag går ut i individuelle konkurranser nå så sliter jeg virkelig med å plukke ut noen jeg foretrekker skal reise hjem. Vil bare at alle skal få bli :sur:

Enig i det, det var vel fortjent. Må innrømme at tårene rant da hun ble så lei seg. :grine:

Skrevet

Hvorfor har Alf på seg skjørt?? Eller kilt? Var det vanlig o Åsatro-tidene? Må si jeg vet veldig lite om det.

Er ikke noe geni på emnet jeg heller, men jeg vil tro det rett og slett er inspirert av vikingene. Kiltet har noen røtter fra vikingene.

Anonym poster: 0bfb7fd8cfec73d0a86c0629e85c06a0

Gjest gjest17
Skrevet

Samle så mangen svensker som mulig på 15 minutt! :fnise: Genial oppgave!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...