Gå til innhold

alt for norge

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ny episode om en times tid! :-) Hvem tror dere ryker idag?

Gleder meg :)

Har ingen formening om hvem som kommer til å ryke

Endret av Ixnay
Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

hahaaaa... oslofolk virker så godt utdannet siden de kjenner byen sin sååååå godt.....såååå godt at vi vet hvor sinatagen, operaen og diverse turistfeller er! :hoho:

edit- jeg gleder meg skikkelig til at jeg er ferdig utdannet vernepleier, så jeg også blir skikkelig kjent i oslo :jepp:

Endret av NozMonster
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

hahaaaa... oslofolk virker så godt utdannet siden de kjenner byen sin sååååå godt.....såååå godt at vi vet hvor sinatagen, operaen og diverse turistfeller er! :hoho:

edit- jeg gleder meg skikkelig til at jeg er ferdig utdannet vernepleier, så jeg også blir skikkelig kjent i oslo :jepp:

Jeg lo godt jeg også. Man kan spørre mennesker i ytre musevik langt inni fjellene i rogaland som ALDRI har vært i oslo, og de kan svare på hvor sinnataggen er, og tigeren. Oslo er ikke akkurat gedigent :fnise:

• Liker 1
Gjest GetOverIt
Skrevet

Ny episode om en times tid! :-) Hvem tror dere ryker idag?

Håper Jessica ryker.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Tro om Tara vet at gården hun stammer fra er en av norges mest forhatte steder... håper ikke det!

Gjest BettyBoop
Skrevet

Tro om Tara vet at gården hun stammer fra er en av norges mest forhatte steder... håper ikke det!

oj. kanskje like greit hun ikke får vite det, stakkar
Skrevet

Hva er årsaken til det egentlig?

Anonym poster: f89837d3480373fc7bc030e704c898e0

• Liker 1
Skrevet

Håper Dana og Alf klarer seg i konkurransen :)

Syns det er litt uforståelig at det blå laget klarte å samle inn så mye mer penger enn det røde. :klo:

Skrevet

Dyreforsøk regner jeg det er Uanonymbruker vil frem til.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

oj. kanskje like greit hun ikke får vite det, stakkar

Det tror jeg hadde vært veldig sårt å få vite. Selv om det ikke er en slekt der nå som hun har tilknytning til så virker hun jo innmari stolt og knyttet til stedet

Hva er årsaken til det egentlig?

Anonym poster: f89837d3480373fc7bc030e704c898e0

Google Løken gård. De har samlet og avlet opp dyr til fæle dyreforsøk

Gjest BettyBoop
Skrevet

Det tror jeg hadde vært veldig sårt å få vite. Selv om det ikke er en slekt der nå som hun har tilknytning til så virker hun jo innmari stolt og knyttet til stedet

Google Løken gård. De har samlet og avlet opp dyr til fæle dyreforsøk

heldigvis er ikke de som driver med dette slekt av henne
Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

Jeg håper hun med det lyse håret og brillene drar, hun er irriterende.

Jeg liker CJ, Tara og Alf best, aller mest Alf :) :)

Endret av Uanonymbruker
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg håper hun med det lyse håret og brillene drar, hun er irriterende.

Jeg liker CJ, Tara og Alf best, aller mest Alf :) :)

jeg irriterer meg og litt over hun med brillene. Likte hun som ble stemt ut sist, ellers liker jeg alle
Skrevet

Hun poledanceren var jo kul da! Haha. Liker veldig godt CJ og Tara :-)

Skrevet

Det er ikke Løken gård i Trøgstad som driver med dyreforsøk. Det er det derimot Løken gård i Eidsberg. Så Tara og hennes familie har ingenting med dyreforsøk å gjøre!

• Liker 4
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Dana, really? Hadde jeg ikke trodd!

Han er dritdigg! Men så fikk han både dame og informasjonen til slektningene sine da, så helt tomhendt dro han ikke :)

• Liker 1
Skrevet

Syns også talen hans var den dårligste. Men håpte likevel han skulle klare seg. Oh well, må finne meg en ny å heie på da. Trist. :(

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Han er dritdigg! Men så fikk han både dame og informasjonen til slektningene sine da, så helt tomhendt dro han ikke :)

jeg skjønte det egentlig, for dommerne så ikke ut som de likte talen hans så godt. De smilte av de andre sine taler men ikke hans...
  • Liker 2
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Det er ikke Løken gård i Trøgstad som driver med dyreforsøk. Det er det derimot Løken gård i Eidsberg. Så Tara og hennes familie har ingenting med dyreforsøk å gjøre!

det må da være slitsomt å ha to gårder som heter det samme nesten vegg i vegg! Dritkjipt for den gården det ikke er :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...