Gå til innhold

alt for norge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble veldig pinlig berørt av den dårlige engelsken til programlederen. Hun klarte bare å si de innøvde setningene, ikke svare og lage en samtale.

Synes ikke den var så verst, jeg. Hun har i hvert fall ikke noe mer aksent enn nordmenn flest.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har fått meg seg hvor gamle deltakerene er? Han fra hestefarmen så jo ut som han knapt var 18, men kan godt hende han er eldre.

Fikk med meg at Shanna var rundt 40.

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Noen som har fått meg seg hvor gamle deltakerene er? Han fra hestefarmen så jo ut som han knapt var 18, men kan godt hende han er eldre.

Fikk med meg at Shanna var rundt 40.

hvis det er han jeg tenker på som du mener, så er han 20 år!

om du klikker på hver enkelt deltaker, så står det masse info om dem der ;)

http://www.tvnorge.no/programmer/alt-for-norge

Endret av NozMonster
Skrevet

Er Shanna 42?! :hakeslepp: Jeg er sannelig ikke flink til å bedømme alder, jeg trodde hun var 20! :overrasket:

• Liker 7
Skrevet (endret)

hvis det er han jeg tenker på som du mener, så er han 20 år!

om du klikker på hver enkelt deltaker, så står det masse info om dem der ;)

http://www.tvnorge.no/programmer/alt-for-norge

Takk! Jeg så etter dette på TVN sine sider forrige uke, men da stod det ikke en gang når programmet startet.

Er Shanna 42?! :hakeslepp: Jeg er sannelig ikke flink til å bedømme alder, jeg trodde hun var 20! :overrasket:

I know!!

Endret av Kosemose
  • Liker 6
Skrevet

Mye av cosmetic + plastic surgery, antar jeg :) Hennes ansikt ser litt rart ut. Huden iallefall.

• Liker 3
Skrevet

At Shanna er over 40 overrasker ikke meg, ihvertfall når det gjeldeer utseendet. Hun har helt tydelig tatt litt for mange ansiktsoperasjoner, man ser det godt rundt øynene. Men må innrømme at jeg også trodde hun var i 20 årene først, men det er jo fordi hun oppfører seg som en fjortis.

• Liker 5
Skrevet

Nå ser jeg at hun har gjort noe med munnen og nesen sin også. :forvirret: Jeg liker Saskia, Paul og Mary mest.

Skrevet

Man HØRER at hun har gjort noe med nesen. Makan til nasal stemme, jeg blir nesten litt irritert av å høre på henne.

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke den var så verst, jeg. Hun har i hvert fall ikke noe mer aksent enn nordmenn flest.

Aksenten kan tilgis, men at hun ikke kan holde en samtale engang tilsier at engelskkunnskapen hennes er for svak for en sånn programlederjobb.

Skrevet

Jeg la ikke merke til at hun ikke kunne holde en samtale... når skjedde det?

Skrevet

Jeg la ikke merke til at hun ikke kunne holde en samtale... når skjedde det?

Når hun har sagt en innøvd setning kommer det respons fra amerikanerne som det ville være naturlig å svare på, og det skjer ikke.

Gjest Bjørn82
Skrevet

Jeg ser egentlig mindre og mindre på tv serier. Men denne alt for Norge serien så jeg på sist sesong også så jeg første episode i denne sesongen. Som noen nevnte over så er dette "feelgood" tv, så jeg tror jeg kommer til å prøve å få med meg de neste episodene. Likte den veldig godt.

Skrevet (endret)

Setter ikke stor pris på reality tv (eller tv generelt), men denne serien digger jeg! Og så blir man jo nesten glad i de, så søte og glade som de alle er :sjenert:

Kunne ikke alle vunnet?! D: haha..

Endret av frk.Sjovn
Gjest NozMonster
Skrevet

jaaa, reality tv er som oftest skikkelig driiiiit! men dette programmet faller man jo pladask for :fnise: tror dere at det går i usa også? jeg tror vel at det ikke gjør det, men det hadde vært god reklame for norge da!

men det irriterer meg litt at de får servert raspeballer og smalahove- for det er jo færre som liker det enn som synes det er ekkelt! ( jaffal smalahove).. og det er virkelig ikke vanlig mat i norske hjem! de bør heller få servert norsk laks og kjøttkaker i brun saus! og vestlandslefser med sukker og kanel! ut i fra hva de viser på tv, så får jo amerikanerne inntrykk av at vi spiser raspeballer og smalahove som en italiener spiser pasta og pizza!

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Synes egentlig det er litt flaut at jeg ser på dette, men jeg koser meg masse :)

Det virker som det er med en del trivelige folk i år også, jeg syntes de aller fleste ga et godt førsteinntrykk. Gleder meg til å følge med!

Edit: han med lange håret var jo kjempesøt! Han virket oppriktig hyggelig, var bare veldig sjenert tror jeg. Hun Shanna lesper tror jeg, det er vel derfor det høres så rart ut.

Og ja, programlederen er forferdelig dårlig i engelsk, akkurat det gremmes jeg litt over. Synes de kunne valgt en som kunne språket litt bedre, som gjør at det ville høres mer naturlig ut.

Endret av Badabing
Gjest Bjørn82
Skrevet

Synes egentlig det er litt flaut at jeg ser på dette, men jeg koser meg masse :)

Det virker som det er med en del trivelige folk i år også, jeg syntes de aller fleste ga et godt førsteinntrykk. Gleder meg til å følge med!

Edit: han med lange håret var jo kjempesøt! Han virket oppriktig hyggelig, var bare veldig sjenert tror jeg. Hun Shanna lesper tror jeg, det er vel derfor det høres så rart ut.

Og ja, programlederen er forferdelig dårlig i engelsk, akkurat det gremmes jeg litt over. Synes de kunne valgt en som kunne språket litt bedre, som gjør at det ville høres mer naturlig ut.

Jeg synes det at hun snakker litt "gebrokkent" engelsk er en del av sjarmen med programmet. =)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Lurer forøvrig også på om dette går i amerika, kanskje, på en eller annen halvdårlig kanal litt sent på kvelden? :gjeiper:

Endret av Kosemose
  • Liker 2
Skrevet

Hun snakker da mye bedre engelsk enn gjennomsnittsnordmannen. Skjønner ikke hvorfor dere sitter og rakker ned på henne? Tviler på at dere er så mye bedre til å snakke engelsk når alt kommer til stykket.

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Hun snakker da mye bedre engelsk enn gjennomsnittsnordmannen. Skjønner ikke hvorfor dere sitter og rakker ned på henne? Tviler på at dere er så mye bedre til å snakke engelsk når alt kommer til stykket.

Jeg kjenner ingen på min alder som snakker så dårlig engelsk, nei, men så har de fleste av de jeg har hørt snakke engelsk studert sammen med meg i utlandet, eller tatt høyere utdannelse som foregår på engelsk. Og jeg bare synes man kan forvente mer av en som faktisk har det som jobb. Jeg mener ikke å rakke ned på henne, for jeg synes absolutt hun er en søt og flink programleder ellers. Jeg synes bare ikke at denne jobben passer så godt for henne siden hun har såpass klein uttale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...