Gå til innhold

alt for norge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gud, Matti ser jo livredd ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare jeg som røres til tårer når disse folkene skal synge Ja vi elsker? Og når de som må dra hjem får fotoalbum med kontaktinfo? :sjenert:

• Liker 3
Skrevet

Er det bare jeg som røres til tårer når disse folkene skal synge Ja vi elsker? Og når de som må dra hjem får fotoalbum med kontaktinfo? :sjenert:

Neida, det er minst to av oss :sjenert:

Skrevet

Neida, det er minst to av oss :sjenert:

Faktisk tre :sjenert:

Matti var flink!

Skrevet

Britta og Matti var flinke. Tom burde gå ut etter denne runden...

Skrevet

Hvorfor reiser ikke publikum seg når deltakerne synger "Ja vi elsker"?

• Liker 1
Skrevet

JA! :D Matti og Britta gikk videre ^^

Skrevet

Er Britta og Matti single?

• Liker 1
Skrevet

Utrolig synd at Tom og Justin er ute. :tristbla:

Nå er det akkurat det samme for meg hvem som vinner, jeg har ønsket både Britta og Matti ut for lenge siden.

Skrevet

Jeg tror Matti vinner dette. Han er flinkere i norsk og vet mer om Norge enn Britta.

Skrevet

Er Britta og Matti single?

Hehe! Mannen min sa akkurat : De hadde blitt et flott par, da...

Britta er singel, det står på tvnorge.no, matti's sivilstatus ble ikke nevnt der.

Skrevet

Faktisk tre :sjenert:

Matti var flink!

4. Jeg ligger faktisk på gulvet :sjenert:

Skrevet

Litt trist at Tom ikke vant, men synging og norsk er ikke hans sterke sider.

Gjest Blondie65
Skrevet

Nei!

:trist:

Skrevet

Britta imponerte virkelig med nasjonalsangen! Jeg visste Matti kom til å være så flink, så (misforstå meg riktig) det var ikke så imponerende som prestasjonen til Britta! Spiller ingen rolle for meg hvem som vinner, men det hadde vært kult med jenteseier. Spesielt siden de andre ofte har gitt uttrykk for at de tror hun kommer til å ryke gang på gang ;)

Skrevet

Jeg trodde fårikål var så "sært" at utlendinger ikke ville synes det var noe spesielt. Men disse ville jo lage det hjemme og greier..

Skrevet

Det er jo bare kål og sau/lam. Det jeg elsker med Norge, enkelt og godt!

Skrevet

Det er jo bare kål og sau/lam. Det jeg elsker med Norge, enkelt og godt!

Jaja, men smaken er jo ikke noe stor kulinarisk opplevelse. Misforstå meg rett, jeg synes det smaker veldig godt. Men det syns jeg om pinnekjøtt også, og det er ikke veldig poppis hos utlendinger har jeg inntrykk av. Så jeg har tenkt det samme om fårikål.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...