Gjest Candide Skrevet 24. oktober 2011 #241 Skrevet 24. oktober 2011 Flere som har lagt merke til at de stadig spiller musikk fra "The Sims 3" i bakgrunnen? :gjeiper: Ja
Gjest Uglefot Skrevet 24. oktober 2011 #242 Skrevet 24. oktober 2011 Heia Tom Synes det var litt trist at det var Mary måtte dra.Hun er en av dem som var der av rette grunner. Er det Matti og Justin som er igjen ilag med Tom og Britta? De vet jeg ingenting om. Britta begynte å irritere meg igår..ble litt for mye fnising i en periode der.Litt rart at hun irriterer meg med tanke på at jeg heier på Tom. Ganske fnisete fyr det :gjeiper: 1
Niennas Skrevet 24. oktober 2011 #243 Skrevet 24. oktober 2011 Heia Tom Synes det var litt trist at det var Mary måtte dra.Hun er en av dem som var der av rette grunner. Er det Matti og Justin som er igjen ilag med Tom og Britta? De vet jeg ingenting om. Britta begynte å irritere meg igår..ble litt for mye fnising i en periode der.Litt rart at hun irriterer meg med tanke på at jeg heier på Tom. Ganske fnisete fyr det :gjeiper: Du glemte Josh. Jeg begynner å bli ganske lei av Tom
Gjest Uglefot Skrevet 24. oktober 2011 #244 Skrevet 24. oktober 2011 Du glemte Josh. Jeg begynner å bli ganske lei av Tom Wæææ,jeg klarer ikke å "se" for meg Josh, Matti eller Justin. Åjo,nå kom jeg på - Josh er han som pleier å bruke sløyfe? Han er jo litt morsom
Niennas Skrevet 24. oktober 2011 #245 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg mistet episoden i går. Kan noen fortelle meg hva som skjedde? De var ganske langt nord (bl.a. en tur innom Tromsø). Lag: Justin, Matti og Mary Britta, Tom og Josh Første oppgave : Overleve en natt i villmarken. De ble dømt etter hvor flinke de var til å finne et sted å telte, og hvordan "teltet" ble (de hadde bare tau og pressening), hvor mye spiselig mat de fikk sanket inn, og hvordan de forlot campingstedet morgenen etter. Tom og Justin prøvde å fiske med hjemmelaget fiskeutstyr laget av en hermetikkboks, fiskesnøre, sluk og et lite stykke tre, men ingen av de fikk fisk. Andre oppgave: Fange reinsdyr med lasso på kortest mulig tid. Laget til Britta prøvde flest ganger, men brukte kortest tid (Matti klarte det på første forsøk!). Dette gjorde at Britta, Tom og Josh vant, og kom videre til semifinalen (som er neste søndag ) Justin, Matti og Mary måtte som straff lage en typisk samisk rett, der de bl.a. parterte et reinsdyr. Det virket som at samtlige likte å bli bedre kjent med samisk kultur, og likte Nord-Norge ganske godt. Justin fikk Norwegian Spirit Award forrige gang, så da var det Matti vs. Mary. Første oppgave: Pimpe en rånebil. Begge bilene så grusomme ut, men Mary fikk best poeng (9/10, mens Matti fikk 8/10). Belønningen til Mary var at det ble trekt 15 sekunder fra hennes tid på neste oppgave. Andre oppgave: Bilcross (?? Er det ikke det det heter? Kjøre på en stor bane med bil, iallefall). Etter at Marys 15 sekunder ble trukket ifra, så var den ene tiden på 7 min 8 sek, og den andre på 7 min 4 sek. Det viste seg at det var Matti som hadde kjørt på kortest tid, og Mary måtte gå ut. Haha, jeg tror jeg har fått med meg det meste da :D 1
Niennas Skrevet 24. oktober 2011 #246 Skrevet 24. oktober 2011 Wæææ,jeg klarer ikke å "se" for meg Josh, Matti eller Justin. Åjo,nå kom jeg på - Josh er han som pleier å bruke sløyfe? Han er jo litt morsom Sløyfe? Det tror jeg er Justin. Matti Josh Justin
Gjest Candide Skrevet 24. oktober 2011 #247 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg synes egentlig alle av dem som er igjen fortjener å vinne. Kanskje med unntak av Josh, han er så anonym. Har de noen gang vist hans portrett?? I så fall har jeg ikke fått det med meg...
Gjest Uglefot Skrevet 24. oktober 2011 #248 Skrevet 24. oktober 2011 Sløyfe? Det tror jeg er Justin. Matti Josh Justin Lalala,ja se der ja. Bra du rydder opp
Drizzt Skrevet 24. oktober 2011 #249 Skrevet 24. oktober 2011 Tusen takk, Niennas! Jeg håper at jeg kan få se reprisen, men det er ikke sikkert jeg blir hjemme da.
Gjest sardintroll Skrevet 24. oktober 2011 #250 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg gjetter på at du mener Matti? Jepp, han kan jo pinadø "alt" (nesten). :gjeiper: Det gjør ham litt i kjedeligste laget for min del.
Gjest Hikken Skrevet 30. oktober 2011 #251 Skrevet 30. oktober 2011 Kjenner jeg ble litt kvalm da han satt og spiste gjær
Vofsitofsi Skrevet 30. oktober 2011 #252 Skrevet 30. oktober 2011 Åh, Matti er bare så fantastisk kjekk! He could do me any time. Og digga Fleksnes-t-skjorta hans 1
Drizzt Skrevet 30. oktober 2011 #253 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg er så glad at Tom blir til finalen. Hva var det Matti kjøpte som ikke var pålegg? Jeg mistet den delen.
Mynona Skrevet 30. oktober 2011 #254 Skrevet 30. oktober 2011 Kjenner jeg ble litt kvalm da han satt og spiste gjær Haha.. Også sååå stolt!
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2011 #255 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Har Tom forsvunnet??? Sorry, jeg følger ikke helt med i kveld, hehe... Endret 30. oktober 2011 av Margareth
Mynona Skrevet 30. oktober 2011 #256 Skrevet 30. oktober 2011 Har Tom forsvunnet??? Neida. Han er i finalen.
Drizzt Skrevet 30. oktober 2011 #257 Skrevet 30. oktober 2011 Matti, Tom, Justin og Britta i finalen. Jeg heier på alle 4, men kanskje mest på Tom. Han var så morsom i dag, lol.
Gjest Hikken Skrevet 30. oktober 2011 #258 Skrevet 30. oktober 2011 Åh, Matti er bare så fantastisk kjekk! Matti er min!
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #259 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg er så glad at Tom blir til finalen. Hva var det Matti kjøpte som ikke var pålegg? Jeg mistet den delen. Det var gjær.
Antheia Skrevet 30. oktober 2011 #260 Skrevet 30. oktober 2011 Likte båtmanøvreringa til Britta i dag. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå