Gå til innhold

alt for norge

Fremhevede innlegg

Gjest Candide
Skrevet

Flere som har lagt merke til at de stadig spiller musikk fra "The Sims 3" i bakgrunnen? :gjeiper:

Ja :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Uglefot
Skrevet

Heia Tom :duskedame:

Synes det var litt trist at det var Mary måtte dra.Hun er en av dem som var der av rette grunner.

Er det Matti og Justin som er igjen ilag med Tom og Britta? De vet jeg ingenting om.

Britta begynte å irritere meg igår..ble litt for mye fnising i en periode der.Litt rart at hun irriterer meg med tanke på at jeg heier på Tom. Ganske fnisete fyr det :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Heia Tom :duskedame:

Synes det var litt trist at det var Mary måtte dra.Hun er en av dem som var der av rette grunner.

Er det Matti og Justin som er igjen ilag med Tom og Britta? De vet jeg ingenting om.

Britta begynte å irritere meg igår..ble litt for mye fnising i en periode der.Litt rart at hun irriterer meg med tanke på at jeg heier på Tom. Ganske fnisete fyr det :gjeiper:

Du glemte Josh. :)

Jeg begynner å bli ganske lei av Tom :sukk:

Gjest Uglefot
Skrevet

Du glemte Josh. :)

Jeg begynner å bli ganske lei av Tom :sukk:

Wæææ,jeg klarer ikke å "se" for meg Josh, Matti eller Justin.

Åjo,nå kom jeg på - Josh er han som pleier å bruke sløyfe? Han er jo litt morsom :)

Skrevet

Jeg mistet episoden i går. Kan noen fortelle meg hva som skjedde?

De var ganske langt nord (bl.a. en tur innom Tromsø).

Lag: Justin, Matti og Mary

Britta, Tom og Josh

Første oppgave : Overleve en natt i villmarken. De ble dømt etter hvor flinke de var til å finne et sted å telte, og hvordan "teltet" ble (de hadde bare tau og pressening), hvor mye spiselig mat de fikk sanket inn, og hvordan de forlot campingstedet morgenen etter.

Tom og Justin prøvde å fiske med hjemmelaget fiskeutstyr laget av en hermetikkboks, fiskesnøre, sluk og et lite stykke tre, men ingen av de fikk fisk.

Andre oppgave: Fange reinsdyr med lasso på kortest mulig tid. Laget til Britta prøvde flest ganger, men brukte kortest tid (Matti klarte det på første forsøk!).

Dette gjorde at Britta, Tom og Josh vant, og kom videre til semifinalen (som er neste søndag :) )

Justin, Matti og Mary måtte som straff lage en typisk samisk rett, der de bl.a. parterte et reinsdyr. Det virket som at samtlige likte å bli bedre kjent med samisk kultur, og likte Nord-Norge ganske godt.

Justin fikk Norwegian Spirit Award forrige gang, så da var det Matti vs. Mary.

Første oppgave: Pimpe en rånebil. :fnise: Begge bilene så grusomme ut, men Mary fikk best poeng (9/10, mens Matti fikk 8/10). Belønningen til Mary var at det ble trekt 15 sekunder fra hennes tid på neste oppgave.

Andre oppgave: Bilcross (?? Er det ikke det det heter? Kjøre på en stor bane med bil, iallefall). Etter at Marys 15 sekunder ble trukket ifra, så var den ene tiden på 7 min 8 sek, og den andre på 7 min 4 sek. Det viste seg at det var Matti som hadde kjørt på kortest tid, og Mary måtte gå ut.

Haha, jeg tror jeg har fått med meg det meste da :D

• Liker 1
Skrevet

Wæææ,jeg klarer ikke å "se" for meg Josh, Matti eller Justin.

Åjo,nå kom jeg på - Josh er han som pleier å bruke sløyfe? Han er jo litt morsom :)

Sløyfe? Det tror jeg er Justin.

Matti

Josh

Justin

:)

Gjest Candide
Skrevet

Jeg synes egentlig alle av dem som er igjen fortjener å vinne. Kanskje med unntak av Josh, han er så anonym. Har de noen gang vist hans portrett?? I så fall har jeg ikke fått det med meg...

Skrevet

Tusen takk, Niennas! Jeg håper at jeg kan få se reprisen, men det er ikke sikkert jeg blir hjemme da.

Gjest sardintroll
Skrevet

Jeg gjetter på at du mener Matti? :P

Jepp, han kan jo pinadø "alt" (nesten). :gjeiper: Det gjør ham litt i kjedeligste laget for min del. :)

Skrevet

Kjenner jeg ble litt kvalm da han satt og spiste gjær :fnise:

Skrevet

Åh, Matti er bare så fantastisk kjekk! He could do me any time. Og digga Fleksnes-t-skjorta hans :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så glad at Tom blir til finalen. Hva var det Matti kjøpte som ikke var pålegg? Jeg mistet den delen.

Skrevet

Kjenner jeg ble litt kvalm da han satt og spiste gjær :fnise:

Haha.. Også sååå stolt!

Skrevet (endret)

Har Tom forsvunnet??? :tristbla: Sorry, jeg følger ikke helt med i kveld, hehe...

Endret av Margareth
Skrevet

Har Tom forsvunnet??? :tristbla:

Neida. Han er i finalen.

Skrevet

Matti, Tom, Justin og Britta i finalen. Jeg heier på alle 4, men kanskje mest på Tom. Han var så morsom i dag, lol.

Skrevet

Åh, Matti er bare så fantastisk kjekk!

Matti er min! :snurt:

:fnise:

Skrevet

Jeg er så glad at Tom blir til finalen. Hva var det Matti kjøpte som ikke var pålegg? Jeg mistet den delen.

Det var gjær. :fnise:

Skrevet

Likte båtmanøvreringa til Britta i dag. :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...