Gå til innhold

alt for norge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trodde det var Matti som måtte dra i dag, siden det ble vist "sentimentalklipp" av han før konkurransene og da har det mange ganger tidligere vært vedkommende som måtte dra hjem.

Det gjorde meg ingenting at jeg tok feil. :gjeiper:

Jeg liker best Tom, Justin og Mary, ellers er det akkurat det samme for meg hvem som drar heretter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker best Tom, Justin og Mary, ellers er det akkurat det samme for meg hvem som drar heretter.

Som om jeg skulle sagt det selv! :-)

Skrevet

Jeg trodde det var Matti som måtte dra i dag, siden det ble vist "sentimentalklipp" av han før konkurransene og da har det mange ganger tidligere vært vedkommende som måtte dra hjem.

Det gjorde meg ingenting at jeg tok feil. :gjeiper:

Var også sikker på at det var Matti som måtte dra, det var liksom lagt opp til det. Men ble kjempeglad for at han ble igjen:)

Heier også Tom og Mary, men ville bytta ut Justin med Matti jeg da!

Skrevet

Alt for Norge er det hyggeligste TV-programmet jeg har sett på lange tider .. ukens høydepunkt :biggrin:

• Liker 3
Skrevet

"Sentimentalklipp" får de som kommer fra dette stedet. Jeg tror ikke det har noe å gjøre med den som drar hjem. Helt tilfeldig, mener jeg. Den eneste jeg ikke heier på nå er Josh. Han har ikke gjort noe å sette spor i meg på en måte.

Skrevet

Nå ble jeg mektig irritert.. Skulle logge inn på tvnorge sine sider for å se den nyeste episoden, og det første jeg ser er hvem som måtte dra hjem.

Gjest Blondie65
Skrevet

Som om jeg skulle sagt det selv! :-)

Jeg også.

Men det rakfisk trynet til Britta var helt ubetalelig.

Skrevet

Jeg heier på Britta og Tom :)

• Liker 1
Skrevet

Ble ganske imponert over norsken til Matti dag. :) Han var jo utrolig flink til å uttale ordene og allting. Hørte ikke han var amerikaner da han var bukk jeg :sjenert:

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg liker egentlig alle som er igjen, bare at Josh ikke har gjort noe særlig inntrykk på meg.

Men heier fortsatt på Justin, Mary og Tom! :)

• Liker 1
Gjest sardintroll
Skrevet

Flere som har lagt merke til at de stadig spiller musikk fra "The Sims 3" i bakgrunnen? :gjeiper:

Skrevet

Flere som har lagt merke til at de stadig spiller musikk fra "The Sims 3" i bakgrunnen? :gjeiper:

La ikke merke til det idag, men la merke til det forrige gang. (Og OT: De bruker KUN The Sims 3 musikk i Tomme Tønner 2. :|)

Synes Tom skulle gått ut nå, han begynner å irritere meg. Og jeg er så imponert over Matti! synes han mestrer ALT han gjør. :|

Gjest Blondie65
Skrevet

Det var leit at Mary gikk ut, men det var virkelig et valg mellom pest eller kolera.

Jeg liker Tom jeg. Egentlig liker jeg alle de som er igjen nå.

Skrevet

Jeg liker Tom, Matti og Britta best

Skrevet

Typisk. "Supermann" er fortsatt med..... :filer:

Jeg gjetter på at du mener Matti? :P

Skrevet

Glad Mary gikk ut for å være ærlig. Syns hun var ganske kjedelig i programmet og la ikke spesielt merke til henne.

Skrevet

Jeg mistet episoden i går. Kan noen fortelle meg hva som skjedde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...