Drizzt Skrevet 9. oktober 2011 #201 Skrevet 9. oktober 2011 For en lettelse, sa mannen min. Egentlig er hun ikke en dårlig menneske, men alt drama ble litt for mye. 1
Mynona Skrevet 9. oktober 2011 #202 Skrevet 9. oktober 2011 Enig Blondie... Men jeg liker kanskje Tom minst av de som er igjen... tror jeg...
Gjest sardintroll Skrevet 9. oktober 2011 #203 Skrevet 9. oktober 2011 Yes, endelig! *spretter sjampis* 1
origin Skrevet 9. oktober 2011 #204 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg så på det nå, artig start. Shanna var skikkelig irriterende- :gjeiper: må si meg enig. glad hun ble ut stemt egentlig....
origin Skrevet 9. oktober 2011 #205 Skrevet 9. oktober 2011 Han med det lange håret var jo kjempesjarmerende. Et eneste stort smil hele fyren. tror det er Tom. kjekk han;)
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #206 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg digger serien;) De er så herlige og støtter hverandre opp på en annen måte enn jeg er vant med
Gjest Blondie65 Skrevet 9. oktober 2011 #207 Skrevet 9. oktober 2011 For en lettelse, sa mannen min. Egentlig er hun ikke en dårlig menneske, men alt drama ble litt for mye. Jeg liker ikke drama, jeg liker ikke gratispassasjerer som må hjelpes i alle fysiske utfordringer og som latterliggjør andres kultur og bakgrunn. Jeg liker heller ikke den forferdelige pipestemmen og måten hun snakker på. For alt jeg vet kan hun være en veldig god person som er mye dypere enn det man ser på tv - men det gjelder dem alle sammen. På TV fremstår hun som en karikatur av en blondine og det er på tv jeg ikke orker mer av henne i serien. Mange langt behageligere og arbeidssomme deltakere er allerede gått ut.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 9. oktober 2011 #208 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg fikk ikke sett i kveld, men må si at det er en lettelse å lese at Shanna har gått ut. Joda, hun er sikkert annerledes hvis man blir kjent med henne i virkeligheten, men jeg synes at det er urettferdig at enkelte slipper igjennom fordi andre på laget jobber dobbelt så hardt for å ikke tape. Stygt å si det, men hun har vært et daukjøtt i mange av konkurransene. 1
Gjest Candide Skrevet 9. oktober 2011 #209 Skrevet 9. oktober 2011 Det var helt åpenlyst at det var Shanna som måtte dra da taperlaget skulle ut i de individuelle konkurransene. Jeg skjønte det med en gang Shanna skulle gå en tur og ha "litt tid for seg selv", som Tv Norge så fint uttrykte det. Det samme har skjedd tidligere, da de som har blitt sendt hjem har fått vist portrettet sitt i løpet av episoden.
Gjest Blondie65 Skrevet 9. oktober 2011 #210 Skrevet 9. oktober 2011 Det var helt åpenlyst at det var Shanna som måtte dra da taperlaget skulle ut i de individuelle konkurransene. Jeg skjønte det med en gang Shanna skulle gå en tur og ha "litt tid for seg selv", som Tv Norge så fint uttrykte det. Det samme har skjedd tidligere, da de som har blitt sendt hjem har fått vist portrettet sitt i løpet av episoden. Jeg tenkte det samme. Litt for forutsigbart.
Gjest Badabing Skrevet 9. oktober 2011 #211 Skrevet 9. oktober 2011 Har begynt å like Shanna bedre og bedre. Det er ikke mye vondt i henne for å si det sånn, og hun har en form for underfundig selvironi. Men det var helt klart hennes tur til å gå ut å ja. Jeg synes også de fleste som er igjen virker veldig ålreite, men liker vel Justin, Tom og Mary best. 1
Panama Skrevet 9. oktober 2011 #212 Skrevet 9. oktober 2011 Digger den serien! Er så utrolig koselig å se på. Digger Britta for hun er så søt, god og sprudlende :D
Satellites Skrevet 10. oktober 2011 #213 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har ingenting imot Shanna, synes hun er søt på sin måte :-) Men av de som er igjen nå heier jeg på Tom og Mary! Og Justin :-D Håper de to andre gutta går de neste gangene, jeg legger knapt merke til at de er der. 1
Drizzt Skrevet 16. oktober 2011 #214 Skrevet 16. oktober 2011 Nei, nei, nei, jeg liker alle 3 som risikerer å bli sendt til USA i kveld. Men kanskje foretrekker at Lulie drar, enn Matti eller Tom.
Gjest Hikken Skrevet 16. oktober 2011 #215 Skrevet 16. oktober 2011 Håper Matti og Tom får bli! Kan ikke si jeg liker Lulie noe godt egentlig
Gjest Candide Skrevet 16. oktober 2011 #216 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg synes det andre laget burde vunnet den siste kokurransen...De var mye flinkere på uttale, og på oppsetningen generelt, synes jeg. Håper Matti får bli
Jarnia Skrevet 16. oktober 2011 #217 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg elsker episoden med 17.mai, fikk en skikkelig stolthetfølelse av Norge da. Matti er utrolig kjekk, håper han vinner!
Mayah Skrevet 16. oktober 2011 #219 Skrevet 16. oktober 2011 Hihi, der utnytta ho muligheten til å snike til seg et kyss fra Matti ja, haha 1
Drizzt Skrevet 16. oktober 2011 #220 Skrevet 16. oktober 2011 Lulie dro. Det hjelper å kunne norsk, Matti! Candide, jeg syns det andre laget burde vinne den siste konkuransen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå