Gå til innhold

alt for norge

Fremhevede innlegg

Gjest sardintroll
Skrevet

Jeg synes nok også at Matti er en litt kjedelig person, men jeg skal ikke nekte for at jeg også frydet meg over å se ham løpe i bare russelua. :fnise:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med Hikken!!

Gjest Linda sofie
Skrevet

Er Shanna 42 år?!! Hun ser ut som hun er i 20 årene og oppfører seg som en 14 åring. Greit nok at hun ikke ville spise hvalkjøtt, men å kalle de andre for motbydelige pga de ville smake blir for dumt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg heier på Tom og Mary! :-D Synes Britta virker litt "påtatt søt"- som at hun skal prøve å være mest mulig 5 år; lager store øyne og snakker med babystemme.

• Liker 2
Skrevet

Festlig program, hadde spesielt glede av gårsdagens episode. Tom og Justin er mine favoritter. :)

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Utrolig morsom episode, jeg lo så jeg grein!

Men kjipt at Kimmy gikk ut.. Hun har forandret seg masse, og jeg likte henne bare bedre og bedre. En av mine favoritter sammen med Tom og Justin.

Forøvrig var jeg litt enig med Shanna, men ikke i at hun skulle "bestemme" over de andre ang hva de skulle spise. Mer at jeg synes det er galt at TVNorge deler ut hvalkjøtt som er såpass omstridt. Ville ikke likt om de hadde fått oppgaver på en pelsfarm heller liksom..

Skrevet

Annen jakt er ikke stort bedre enn hvalfangst. Hvalkjøtt har vært en del av Norge i hundrevis av år, så ser ikke problemet med å servere det på tv.

Folk blir bare hysteriske når de ser tradisjonen på Færøyene.

• Liker 3
Gjest Badabing
Skrevet

Jo, annen jakt er bedre enn hvalfangst fordi det fanges hval som er utrydningstruet, og de dør ikke alltid med en gang. Vi er en fiskernasjon og velger ikke alltid naturens beste, men det betyr jo ikke at man skal synes at det er greit. Vi gjorde da mye dumt for flere hundre år siden som ikke nødvendigvis er riktig i dag. At man alltid har jaktet hval er ikke noe godt argument.

Det er vel bare Japan, Island og oss som jakter hval, og veldig mange i resten av verden ser på oss som bestialske.

Kanskje det faktisk er slik at ikke vi nordmenn alltid har rett?

• Liker 4
Skrevet

Nordmenn jakter ikke på utrydningstruede arter, de forholder seg vel også til kvoter. Så klart finnes det mennesker som bryter loven. Norge kan ikke sammenlignes med Kina lenger ettersom vi stiller høye krav og fikk nye metoder for en raskere død. Det er hvaler som lider ja, men ikke tro alle jegere klarer ett enkelt hodeskudd på elgen. Drap er bestialsk, uansett hvordan man vrir og vender på det. Men slik er livet! Antiloper koser ikke seg akkurat når de blir spist levende heller tenker jeg.

Det er alt for mange sarte sjeler og hyklere her i verden.

• Liker 4
Skrevet

Jo, annen jakt er bedre enn hvalfangst fordi det fanges hval som er utrydningstruet,

Nei :P

• Liker 2
Skrevet

Fy søren så falskt det korpset spilte.. hahaha...

• Liker 2
Gjest sardintroll
Skrevet

Fy søren så falskt det korpset spilte.. hahaha...

Ja, det var ikke akkurat nydelig. :fnise:

Skrevet

Ja, det var ikke akkurat nydelig. :fnise:

Huff nei. Fikk helt vondt av de barna :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Har begynt å like Britta veldig jeg. Synes hun er herlig. Alltid bli og lattermild.

Og Jens Stokkenberg ligner på James Bond :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Og Jens Stokkenberg ligner på James Bond :fnise:

:ler:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Håper inderlig Shanna ryker. Hjelpes meg!

Ja Britta er helt herlig og helt klart min favoritt.

Gjest sardintroll
Skrevet

Håper inderlig Shanna ryker. Hjelpes meg!

Ja, nå er hun jo på taperlaget, så nå er det håp! :tommelopp:

Skrevet

Shanna var så rask med malingen! Herregud, første gang jeg ser henne gjøre noe!

• Liker 1
Skrevet

Hade Shanna :goodbye:

Gjest Blondie65
Skrevet

God tur hjem Shanna.

Heretter blir det vanskelig - liker alle de som er igjen nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...