Gå til innhold

alt for norge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var ikke meningen, men jeg lo så jeg ristet av den skigåingen.

Jeg hadde antagelig sett verre ut selv, siden jeg ikke har hatt

sånne planker på beina siden barndommen.

Veldig koselige mennesker virker de som og alle fortjener å vinne.

Lurer på hvem det blir til sist...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud som jeg gråter av det programmet, blir bare en haug med snørr jeg!

haha tuller dere eller? visste ikke at det gikk an å være så følsom.

• Liker 1
Skrevet

haha tuller dere eller? visste ikke at det gikk an å være så følsom.

Å jo da!

Gjest sardintroll
Skrevet

Det var veldig mye sterke følelser, og vanskelig å ikke la seg rive med, men jeg synes nok at det tok litt vel av med grinekonserten på slutten.

Stephanie

ble sendt hjem,

hun

døde ikke! :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke fordi jeg syns at det er trist, men fordi deres reaksjon er noe jeg kan kjenne meg igjen i. De legger mye i dette og å måtte si farvel før reisens mål er nådd, det er jo trist. Ja, jeg hadde fremme et stk. hvitt papir jeg også. Jeg er en følsom Hoppe.

Dette ---> :skratte: er et øyeblikksbilde av meg fra da jeg så

at de gikk på ski...og da de grein som verst.

Skrevet

Er det bare jeg som synes de sender hjem deltakere hjem for tidlig. Synes hun første som ble sendt hjem kunne fått en anmerking, og møtt neste deltaker som får anmerking eller noe sånt. Synes det er urettferdig hvordan det hele er lagt opp. Den ene bruker en hel dag på å komme seg rundt på ski, også må en annen svi for det pga at bilde hu valgte ikke hadde en spesiel deltalj. Jeg er klar over at det var likt for alle på den oppgaven, men synes hun skal få oppleve mer av Norge. Synes også det er litt rart at hu programlederen er så entusiastisk og frempå, når deltakerne holder på å pisse på seg, fordi de ikke vil hjem og ikke vil at noen andre skal hjem...

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ble en del saftig språkbruk nå, gitt. :fnise:

Må forresten le av det latterlige forsøket på å blurre Vital reklamen på riflene. :gjeiper:

Funker vel greit når du ikke ser DNB logoen :gjeiper: Endret av Snoken-
Skrevet

Det jeg lurer på, er om de virkelig reiser hjem når de går ut av konkurransen. Eller om de besøker familien når de likevel er her. Ville jo vært det mest naturlige.

• Liker 1
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Er det bare jeg som synes de sender hjem deltakere hjem for tidlig. Synes hun første som ble sendt hjem kunne fått en anmerking, og møtt neste deltaker som får anmerking eller noe sånt. Synes det er urettferdig hvordan det hele er lagt opp. Den ene bruker en hel dag på å komme seg rundt på ski, også må en annen svi for det pga at bilde hu valgte ikke hadde en spesiel deltalj. Jeg er klar over at det var likt for alle på den oppgaven, men synes hun skal få oppleve mer av Norge. Synes også det er litt rart at hu programlederen er så entusiastisk og frempå, når deltakerne holder på å pisse på seg, fordi de ikke vil hjem og ikke vil at noen andre skal hjem...

Jeg er enig med deg. Jeg husker fra andre episoder der enkelte som ikke er flinke under oppgavene kommer seg videre, mens de som ga alt under oppgaven, men gjorde en tabbe under den individuelle oppgaven blir sendt hjem. Skikkelig urettferdig.

Jeg mener at de kunne faktisk ha laget programmet uten å sende noen hjem, f.eks: debtre deltakerne som har flest poeng i den siste episoden må konkurrere om hvem som får møte slektningene sine her i Norge. Da får alle prøve å samle seg opp poeng, og være med på alle plassene de er innom.

• Liker 6
Skrevet

Det jeg lurer på, er om de virkelig reiser hjem når de går ut av konkurransen. Eller om de besøker familien når de likevel er her. Ville jo vært det mest naturlige.

det har jeg også tenkt på de får jo alle opplysninger og kontaktinformasjon. Sannsynligvis er familen også informert.

• Liker 1
Skrevet

Engelsk med skarre-R er så stilig :ler: Kjenner en annen fra Stavangerområdet som også skarrer på engelsk :fnise:

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

de reiser hjem!

jeg så et intervju med henriette... og hun sa at om alle skulle få møte familien sin uansett, så hadde det jo ikke vært noen konkuranse... og det er jeg helt enig i ! det er ikke sånn at de kan oppsøke familien i det de blir sent ut, men alle som blir sent ut for den informasjonen som tv-selskapet har funnet om familien deres, slik at de selv kan oppsøke dem.

Gjest sardintroll
Skrevet

Var morsomt å se bildet av oldemoren(?) til Alf, var ikke vanskelig å se at de var i slekt. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir så flau av disse black metal- innslagene at jeg gjemmer meg bak puta her jeg sitter :D

Skrevet

Haha, kul 17.mai-rap!

Skrevet

de reiser hjem!

jeg så et intervju med henriette... og hun sa at om alle skulle få møte familien sin uansett, så hadde det jo ikke vært noen konkuranse... og det er jeg helt enig i ! det er ikke sånn at de kan oppsøke familien i det de blir sent ut, men alle som blir sent ut for den informasjonen som tv-selskapet har funnet om familien deres, slik at de selv kan oppsøke dem.

Ja, ser den. Men det må jo være litt forsmedelig å ta den lange reisen og ikke treffe dem. At de selv kan oppsøke dem betyr vel det samme som at de gjør det, da, for egen maskin på en måte.

Idag følte jeg med hun som ikke fikk lusekofte. Hadde heller ikke spist lutefisk for en "lutekoste" som hun sa. Men de fleste utlendinger/amerikanere synes visst det er stas med lusekofte, eller hur? :ler:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...