Gjest NozMonster Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 (endret) flere som titter på??? holder på å le meg ihjel av Shanna eller hva hun heter! herreguuuuuuuuuud for et tragisk menneske! jeg har enkli mest lyst til å grine! morsomt hvis dere bidrar med morsomme sitater sist sesong var jo så mange morsoooomme! ( for eks "mat-pakk-jakk" og "its face on my plate" Endret 25. september 2011 av NozMonster
CocoPiaf Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Get fungerte ikke her hos meg i dag..
Gjest NozMonster Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 naaaaaai, så kjipt! idag som det er så fine premierer på tv`en! dumme dumme get! jeg har hørt maaaange klage på get i det siste altså!!
Antlers Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Get fungerte ikke her hos meg i dag.. Det er reprise i morgen klokken 22:00, om jeg ikke husker helt feil Orket ikke se mer enn halve episoden, jeg. Det var for mange irriterende folk denne gangen.
Gjest sardintroll Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Jeg så på det nå, artig start. Shanna var skikkelig irriterende- :gjeiper:
Gjest Sansol Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 Elsker dette programmet, skikkelig feelgood tv Synes Shanna var søt jeg. Blond og bertete ja, men også positiv,snill og søt.
Kråkesaks Skrevet 4. september 2011 #7 Skrevet 4. september 2011 Det var kjempegøy, men kjipt at teksten var borte.
Drizzt Skrevet 4. september 2011 #8 Skrevet 4. september 2011 Det var ikke så morsomt som forrige gang, men da håper vi at det blir bedre etterhvert. Hun, Shanna, blir blant de første som drar til USA, tipper jeg.
Ixnay Skrevet 4. september 2011 #9 Skrevet 4. september 2011 God start på ny sesong syntes jeg! Håper Shanna ryker fort, ho var slitsom å høre på..
Mynona Skrevet 4. september 2011 #10 Skrevet 4. september 2011 Henger meg på Synes de var søte jeg.. Han med det lange håret var litt snodig da. På intervjuet så det ut som han ikke var så komfortabel med kameraet. Og Matti var jo kjekk 1
Kråkesaks Skrevet 4. september 2011 #11 Skrevet 4. september 2011 Han med det lange håret var jo kjempesjarmerende. Et eneste stort smil hele fyren. 4
Gjest *Røyskatt* Skrevet 5. september 2011 #13 Skrevet 5. september 2011 Jeg ga det ett solid forsøk, men ble så flau av ho Shanna at jeg måtte gi meg.. Syns ho kunstneren med blå pels var ganske artig da
Gjest Hikken Skrevet 5. september 2011 #14 Skrevet 5. september 2011 Jeg digget Shanna, jeg syns hun var søt Gleder meg vanvittig til neste episode! 1
Gjest Hikken Skrevet 5. september 2011 #15 Skrevet 5. september 2011 Han med det lange håret var jo kjempesjarmerende. Et eneste stort smil hele fyren. Jeg satt å smilte og lo sammen med fyren jeg 1
Gjest Hikken Skrevet 5. september 2011 #16 Skrevet 5. september 2011 Er det forresten noen som vet hvor jeg kan se sesong 1, bortsett fra TvNorge.no? Hadde virkelig likt å sett den også.
hjertesukka Skrevet 5. september 2011 #17 Skrevet 5. september 2011 Synes det er et festlig program, der vår kultur blir sett på med nye øyne. Og så har de et fantastisk godt humør de som er med. Satt faktisk og spiste komler akkurat da de fikk servert komler! "Just like eating a rock" 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #18 Skrevet 5. september 2011 Jeg ble veldig pinlig berørt av den dårlige engelsken til programlederen. Hun klarte bare å si de innøvde setningene, ikke svare og lage en samtale. 2
NullHull Skrevet 5. september 2011 #19 Skrevet 5. september 2011 Jeg ble veldig pinlig berørt av den dårlige engelsken til programlederen. Hun klarte bare å si de innøvde setningene, ikke svare og lage en samtale. Jeg tenkte først at "jøss, nå må da engelsken hennes ha blitt bedre?" For i første sesongen var det virkelig pinlig ille! Men mulig det er som du sier, at det kun er de innøvde setningene som går sånn nogenlunde...
NullHull Skrevet 5. september 2011 #20 Skrevet 5. september 2011 Synes det er et festlig program, der vår kultur blir sett på med nye øyne. Og så har de et fantastisk godt humør de som er med. Satt faktisk og spiste komler akkurat da de fikk servert komler! "Just like eating a rock" Enig med deg, de er så søte hele gjengen. Syntes så synd på dem der de vandret rundt i Ålesund: "Why won't anyone talk to us?", og lefseepisoden: "Do you dunk the lefse?" 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå