Gå til innhold

Kosttilskudd og oppbevaring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått kosttillskudd av en homeopat hvor det står at det ikke bør oppbevares over 7 grader. Helst bør det oppbevares i kjøleskap, står det på boksene. Men jeg tipper at temperaturen var langt over 7 grader der hvor hun hadde disse oppbevart, spesielt nå i sommer. Kan kosttilskuddet ha tatt skadet av det? Det står at de bør oppbevares i kjøleskap både før og etter åpning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått kosttillskudd av en homeopat hvor det står at det ikke bør oppbevares over 7 grader. Helst bør det oppbevares i kjøleskap, står det på boksene. Men jeg tipper at temperaturen var langt over 7 grader der hvor hun hadde disse oppbevart, spesielt nå i sommer. Kan kosttilskuddet ha tatt skadet av det? Det står at de bør oppbevares i kjøleskap både før og etter åpning.

Hva slags kosttilskudd er det da?

Skrevet

Det er Udos Choice produkter. Bla.a omega 3,6,9.

Veldig mange slike produkter kan lagres på hylle til de åpnes. Etter det må de stå kaldt.

Oljer osv er ofte sensitive for sollys.

Skrevet

Har kjøpt den olja på helsekosten og da står den i kjøleskapet der.

• 10 måneder senere...
Gjest ~Good&Bad~
Skrevet

Skal handle et kosttilskudd som bør oppbevares i kjøleskap (ifølge pakken), men noen som vet hvordan disse oppbevares på butikken/helsekosten? Det står at om det står lengre enn 30 dager i romtemperatur så svekkes innholdet. Og om de står i hyllen på butikken så er det vel fare for at produktet er svekket eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...