Gå til innhold

Female Pick Up Artists

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne, men har lest The Game av Neil Strauss med stor fascinasjon. Noen her på forumet linket til bloggen til en Female Pick Up Artist, altså en kvinne som opererer på samme måte som i The Game, og det finnes tydeligvis et lite samfunn av slike FPUA'er (og mannfolka er ikke akkurat begeistret for den utviklingen, skal man tro kommentarene)

Men hvordan ville dere reagert på en FPUA? Er det kult at jenter følger i guttas fortspor, eller er de "horer"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke? Kan menn kalle seg for "pick up artister", så kan søren meg kvinner også det!

• Liker 1
Skrevet

Horer er de ikke med mindre de tar seg betalt for sexen. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvinne, men har lest The Game av Neil Strauss med stor fascinasjon. Noen her på forumet linket til bloggen til en Female Pick Up Artist, altså en kvinne som opererer på samme måte som i The Game, og det finnes tydeligvis et lite samfunn av slike FPUA'er (og mannfolka er ikke akkurat begeistret for den utviklingen, skal man tro kommentarene)

Men hvordan ville dere reagert på en FPUA? Er det kult at jenter følger i guttas fortspor, eller er de "horer"?

Nei, de er ikke noen 'horer'.

Men kult? Kult å være en såkalt PUA? Neh. Aldri skjønt poenget med det der altså. Men whatever floats your boat :)

Skrevet

Horer er de ikke med mindre de tar seg betalt for sexen. :fnise:

Ingenting er gratis i dette livet.

• Liker 1
Skrevet

Den boka til female pikcup artists tror jeg er rimelig tynn. Ikke mange ord som trengs for å få en mann på kroken.

• Liker 1
Skrevet

Den boka til female pikcup artists tror jeg er rimelig tynn. Ikke mange ord som trengs for å få en mann på kroken.

Og det måtte det en bok til for finne ut av det? :fnise:

Det eneste man trenger er å smile og så kommer de. Eller stå aleine. Alltid en eller annen fyr som dukker opp.

Det er ikke vanskelig å 'sjekke opp' en fyr, mange av de er jo ute for å skaffe seg et ligg eller noe sånt. Så eneste man trenger å gjøre, som jente, er å vise at man er tilgjengelig.

Skrevet

Hvorfor ikke? Kan menn kalle seg for "pick up artister", så kan søren meg kvinner også det!

Kvinner skal alltid ape etter menn.

I morgen skal jeg begynne med synkronsvømming.

Skrevet

Og det måtte det en bok til for finne ut av det? :fnise:

Det eneste man trenger er å smile og så kommer de. Eller stå aleine. Alltid en eller annen fyr som dukker opp.

Det er ikke vanskelig å 'sjekke opp' en fyr, mange av de er jo ute for å skaffe seg et ligg eller noe sånt. Så eneste man trenger å gjøre, som jente, er å vise at man er tilgjengelig.

Jepp, ser du bare billig og desperat nok ut så er det håp for de fleste.

Skrevet

Jepp, ser du bare billig og desperat nok ut så er det håp for de fleste.

Da vet du ikke mye,gitt.

Man trenger ikke se verken billig eller desperat ut. Til og med den 'grå musen' som sitter alene i hjørnet med en øl og taster på mobilen sin vil eventuelt bli kontaktet av en eller annen fyr.

Skrevet

Ingenting er gratis i dette livet.

Det beste i livet er gratis for meg.

Skrevet

Hvis man ser ut som et fugleskremsel så trenger man sikkert et tips eller to fra proffene... Det er ikke ALLE jenter som tiltrekker seg menn som fluer

Det er ikke alle menn som vet hvordan de skal reagere når de blir sjekket opp heller

Skrevet

Da vet du ikke mye,gitt.

Man trenger ikke se verken billig eller desperat ut. Til og med den 'grå musen' som sitter alene i hjørnet med en øl og taster på mobilen sin vil eventuelt bli kontaktet av en eller annen fyr.

Joda, tviler faktisk ikke ett sekund på det hehe

Og jeg kan igjen bare si at jeg er sjeleglad for at jeg ikke er kvinne :smoke:

Skrevet (endret)

Det beste i livet er gratis for meg.

Er det luft du tenker på da?

Det er vel omtrent det eneste som fortsatt er relativt gratis.

Merkelig at ikke de norske politikerne har funnet på noe for å skattlegge lufta også :ler:

Endret av Steinar40
Skrevet

Joda, tviler faktisk ikke ett sekund på det hehe

Og jeg kan igjen bare si at jeg er sjeleglad for at jeg ikke er kvinne :smoke:

Tja, det finns jo triks for oss jenter som ikke er interessert i verken klining eller det andre.

1. Ignorere

2. Flytt seg til andre siden av lokalet

3. Hvis det å ignorere eller flytte seg ikke funker, lat som om man er tilbakestående. Få latteranfall, dans sykt dårlig slik at han blir flau av å være i nærheten.

Selv tiltrekker jeg meg lite med folk når jeg er ute,men det er mest fordi jeg står og tar av på dansegulvet. Å sitte i ro når man er ute på byen....neh. Kjedelig! Det er jo dansingen som er gøy! :digge: :digge: De som drar ut på byen av andre grunner må ha et kjedelig liv.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Da vet du ikke mye,gitt.

Men du. Da sier det seg jo selv at han ikke er ute etter noe seriøst, bare spre chlamydiaen sin videre før han finner seg et nytt offer. Jævlig kvalmt spør du meg! Alle kan få, spørsmålet er hva man vil ta til takke med..

Skrevet

Men du. Da sier det seg jo selv at han ikke er ute etter noe seriøst, bare spre chlamydiaen sin videre før han finner seg et nytt offer. Jævlig kvalmt spør du meg! Alle kan få, spørsmålet er hva man vil ta til takke med..

Selvsagt er han ikke ute etter noe seriøst.

Er det noen som helst som er ute etter noe seriøst når de drar ut på byen for å sjekke opp folk?

Skrevet

Tja, det finns jo triks for oss jenter som ikke er interessert i verken klining eller det andre.

1. Ignorere

2. Flytt seg til andre siden av lokalet

3. Hvis det å ignorere eller flytte seg ikke funker, lat som om man er tilbakestående. Få latteranfall, dans sykt dårlig slik at han blir flau av å være i nærheten.

Selv tiltrekker jeg meg lite med folk når jeg er ute,men det er mest fordi jeg står og tar av på dansegulvet. Å sitte i ro når man er ute på byen....neh. Kjedelig! Det er jo dansingen som er gøy! :digge: :digge: De som drar ut på byen av andre grunner må ha et kjedelig liv.

Kvinnfolk og dansing, sier jeg bare! En må jo bare lure på hva som egentlig gikk galt i evolusjonen ;) hehe

Nei, takke meg til en skikkelig joggetur da gitt :smoke:

Skrevet

Selvsagt er han ikke ute etter noe seriøst.

Er det noen som helst som er ute etter noe seriøst når de drar ut på byen for å sjekke opp folk?

Tvilsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...