AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Jeg er kvinne, men har lest The Game av Neil Strauss med stor fascinasjon. Noen her på forumet linket til bloggen til en Female Pick Up Artist, altså en kvinne som opererer på samme måte som i The Game, og det finnes tydeligvis et lite samfunn av slike FPUA'er (og mannfolka er ikke akkurat begeistret for den utviklingen, skal man tro kommentarene) Men hvordan ville dere reagert på en FPUA? Er det kult at jenter følger i guttas fortspor, eller er de "horer"?
Burn Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Hvorfor ikke? Kan menn kalle seg for "pick up artister", så kan søren meg kvinner også det! 1
Gjest "gjest" Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Horer er de ikke med mindre de tar seg betalt for sexen. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Jeg er kvinne, men har lest The Game av Neil Strauss med stor fascinasjon. Noen her på forumet linket til bloggen til en Female Pick Up Artist, altså en kvinne som opererer på samme måte som i The Game, og det finnes tydeligvis et lite samfunn av slike FPUA'er (og mannfolka er ikke akkurat begeistret for den utviklingen, skal man tro kommentarene) Men hvordan ville dere reagert på en FPUA? Er det kult at jenter følger i guttas fortspor, eller er de "horer"? Nei, de er ikke noen 'horer'. Men kult? Kult å være en såkalt PUA? Neh. Aldri skjønt poenget med det der altså. Men whatever floats your boat
Steinar40 Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 Horer er de ikke med mindre de tar seg betalt for sexen. Ingenting er gratis i dette livet. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #7 Skrevet 4. september 2011 Den boka til female pikcup artists tror jeg er rimelig tynn. Ikke mange ord som trengs for å få en mann på kroken. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #8 Skrevet 4. september 2011 Den boka til female pikcup artists tror jeg er rimelig tynn. Ikke mange ord som trengs for å få en mann på kroken. Og det måtte det en bok til for finne ut av det? Det eneste man trenger er å smile og så kommer de. Eller stå aleine. Alltid en eller annen fyr som dukker opp. Det er ikke vanskelig å 'sjekke opp' en fyr, mange av de er jo ute for å skaffe seg et ligg eller noe sånt. Så eneste man trenger å gjøre, som jente, er å vise at man er tilgjengelig.
Gjest Alfred Skrevet 4. september 2011 #9 Skrevet 4. september 2011 Hvorfor ikke? Kan menn kalle seg for "pick up artister", så kan søren meg kvinner også det! Kvinner skal alltid ape etter menn. I morgen skal jeg begynne med synkronsvømming.
Steinar40 Skrevet 4. september 2011 #10 Skrevet 4. september 2011 Og det måtte det en bok til for finne ut av det? Det eneste man trenger er å smile og så kommer de. Eller stå aleine. Alltid en eller annen fyr som dukker opp. Det er ikke vanskelig å 'sjekke opp' en fyr, mange av de er jo ute for å skaffe seg et ligg eller noe sånt. Så eneste man trenger å gjøre, som jente, er å vise at man er tilgjengelig. Jepp, ser du bare billig og desperat nok ut så er det håp for de fleste.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #11 Skrevet 4. september 2011 Jepp, ser du bare billig og desperat nok ut så er det håp for de fleste. Da vet du ikke mye,gitt. Man trenger ikke se verken billig eller desperat ut. Til og med den 'grå musen' som sitter alene i hjørnet med en øl og taster på mobilen sin vil eventuelt bli kontaktet av en eller annen fyr.
Gjest "gjest" Skrevet 4. september 2011 #12 Skrevet 4. september 2011 Ingenting er gratis i dette livet. Det beste i livet er gratis for meg.
Knirke Skrevet 4. september 2011 #13 Skrevet 4. september 2011 Hvis man ser ut som et fugleskremsel så trenger man sikkert et tips eller to fra proffene... Det er ikke ALLE jenter som tiltrekker seg menn som fluer Det er ikke alle menn som vet hvordan de skal reagere når de blir sjekket opp heller
Steinar40 Skrevet 4. september 2011 #14 Skrevet 4. september 2011 Da vet du ikke mye,gitt. Man trenger ikke se verken billig eller desperat ut. Til og med den 'grå musen' som sitter alene i hjørnet med en øl og taster på mobilen sin vil eventuelt bli kontaktet av en eller annen fyr. Joda, tviler faktisk ikke ett sekund på det hehe Og jeg kan igjen bare si at jeg er sjeleglad for at jeg ikke er kvinne
Steinar40 Skrevet 4. september 2011 #15 Skrevet 4. september 2011 (endret) Det beste i livet er gratis for meg. Er det luft du tenker på da? Det er vel omtrent det eneste som fortsatt er relativt gratis. Merkelig at ikke de norske politikerne har funnet på noe for å skattlegge lufta også Endret 4. september 2011 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #16 Skrevet 4. september 2011 Joda, tviler faktisk ikke ett sekund på det hehe Og jeg kan igjen bare si at jeg er sjeleglad for at jeg ikke er kvinne Tja, det finns jo triks for oss jenter som ikke er interessert i verken klining eller det andre. 1. Ignorere 2. Flytt seg til andre siden av lokalet 3. Hvis det å ignorere eller flytte seg ikke funker, lat som om man er tilbakestående. Få latteranfall, dans sykt dårlig slik at han blir flau av å være i nærheten. Selv tiltrekker jeg meg lite med folk når jeg er ute,men det er mest fordi jeg står og tar av på dansegulvet. Å sitte i ro når man er ute på byen....neh. Kjedelig! Det er jo dansingen som er gøy! :digge: De som drar ut på byen av andre grunner må ha et kjedelig liv.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 4. september 2011 #17 Skrevet 4. september 2011 Da vet du ikke mye,gitt. Man trenger ikke se verken billig eller desperat ut. Til og med den 'grå musen' som sitter alene i hjørnet med en øl og taster på mobilen sin vil eventuelt bli kontaktet av en eller annen fyr. Men du. Da sier det seg jo selv at han ikke er ute etter noe seriøst, bare spre chlamydiaen sin videre før han finner seg et nytt offer. Jævlig kvalmt spør du meg! Alle kan få, spørsmålet er hva man vil ta til takke med..
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #18 Skrevet 4. september 2011 Men du. Da sier det seg jo selv at han ikke er ute etter noe seriøst, bare spre chlamydiaen sin videre før han finner seg et nytt offer. Jævlig kvalmt spør du meg! Alle kan få, spørsmålet er hva man vil ta til takke med.. Selvsagt er han ikke ute etter noe seriøst. Er det noen som helst som er ute etter noe seriøst når de drar ut på byen for å sjekke opp folk?
Steinar40 Skrevet 4. september 2011 #19 Skrevet 4. september 2011 Tja, det finns jo triks for oss jenter som ikke er interessert i verken klining eller det andre. 1. Ignorere 2. Flytt seg til andre siden av lokalet 3. Hvis det å ignorere eller flytte seg ikke funker, lat som om man er tilbakestående. Få latteranfall, dans sykt dårlig slik at han blir flau av å være i nærheten. Selv tiltrekker jeg meg lite med folk når jeg er ute,men det er mest fordi jeg står og tar av på dansegulvet. Å sitte i ro når man er ute på byen....neh. Kjedelig! Det er jo dansingen som er gøy! :digge: De som drar ut på byen av andre grunner må ha et kjedelig liv. Kvinnfolk og dansing, sier jeg bare! En må jo bare lure på hva som egentlig gikk galt i evolusjonen hehe Nei, takke meg til en skikkelig joggetur da gitt
Steinar40 Skrevet 4. september 2011 #20 Skrevet 4. september 2011 Selvsagt er han ikke ute etter noe seriøst. Er det noen som helst som er ute etter noe seriøst når de drar ut på byen for å sjekke opp folk? Tvilsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå