TheHoplessOne Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Dere vet i sånne filmer der det er denne hovedpersonen og den rare, litt morsomme bestevenninnen hennes som alltid følger etter hovedpers. og kjæresten, og sier rare ting, hun som bare går å irriterer siden ingen vil ha henne. Jeg føler meg litt som hun bestevinninnen til hovedpersonen. Min bestevenn har en kjæreste og de er sammen hele tiden og har det veldig bra. Jeg har vært singel så lenge jeg kan huske... Nå går jeg første året på videregående og har fått øye på denne ekstremt søte fyren! Kall meg gjerne desperat, men jeg har veldig lyst å bli bedre kjent med han, men jeg vet ikke hvordan!! Jeg har en tendens til å alltid ødlegge slike ting. På ungdomsskolen ble jeg forelsket i en gutt i klassen, jeg klarte selvfølgelig å ødlegge det med at jeg ikke klarte å si noe når jeg var med han, det er ikke det at jeg er flau, jeg visste bare ikke hva jeg skulle si, tenkte at alt bare ble teit... En dag kysset han meg, og jeg begynnte å tro at jeg kanskje hadde en sjanse, det hadde jeg då ikke det viste seg bare at han "playet" meg, vet ikke hva han tror men jeg har en oppfattning avf at han syns jeg er utrolig teit ettersom at jeg ikke sier så masse. Nå når jeg har begynt på videregående har jeg lyst på en ny start, og jeg kunne godt tenkt meg å bli mer kjent med denne gutten jeg har fått øye på. Problemet er bare at han ikke vet hvem jeg er. Vi har hatt øyenkontakt et par ganger etter som at jeg ser masse på han siden jeg syns han er fin, men jeg tror ikke han tenker noe særlig over det. Isåfall tviler jeg på at han tenker noe positivt, hvis han vet hvem jeg er, er jeg vel bare kjent som den freaken som ser på han hele tiden... For ikke så lengesiden la han til bestevenninnen min på facebook og de hadde visst snakket en del...er ikke det typisk, at alle guttene velger hovedpersonen istedenfor den ikke fullt så fine bestevenninnen hennes.. akkuratt som i filmene.. Men værsåsnill, hjelp meg! - Hva skal jeg si og hva skal jeg gjøre? Hvordan kan jeg i det hele tatt bli kjent med han??
Admeliora Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Hva med å be bestevenninnen din om å introdusere deg? 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Dere vet i sånne filmer der det er denne hovedpersonen og den rare, litt morsomme bestevenninnen hennes som alltid følger etter hovedpers. og kjæresten, og sier rare ting, hun som bare går å irriterer siden ingen vil ha henne. Jeg føler meg litt som hun bestevinninnen til hovedpersonen. Min bestevenn har en kjæreste og de er sammen hele tiden og har det veldig bra. Jeg har vært singel så lenge jeg kan huske... Nå går jeg første året på videregående og har fått øye på denne ekstremt søte fyren! Kall meg gjerne desperat, men jeg har veldig lyst å bli bedre kjent med han, men jeg vet ikke hvordan!! Jeg har en tendens til å alltid ødlegge slike ting. På ungdomsskolen ble jeg forelsket i en gutt i klassen, jeg klarte selvfølgelig å ødlegge det med at jeg ikke klarte å si noe når jeg var med han, det er ikke det at jeg er flau, jeg visste bare ikke hva jeg skulle si, tenkte at alt bare ble teit... En dag kysset han meg, og jeg begynnte å tro at jeg kanskje hadde en sjanse, det hadde jeg då ikke det viste seg bare at han "playet" meg, vet ikke hva han tror men jeg har en oppfattning avf at han syns jeg er utrolig teit ettersom at jeg ikke sier så masse. Nå når jeg har begynt på videregående har jeg lyst på en ny start, og jeg kunne godt tenkt meg å bli mer kjent med denne gutten jeg har fått øye på. Problemet er bare at han ikke vet hvem jeg er. Vi har hatt øyenkontakt et par ganger etter som at jeg ser masse på han siden jeg syns han er fin, men jeg tror ikke han tenker noe særlig over det. Isåfall tviler jeg på at han tenker noe positivt, hvis han vet hvem jeg er, er jeg vel bare kjent som den freaken som ser på han hele tiden... For ikke så lengesiden la han til bestevenninnen min på facebook og de hadde visst snakket en del...er ikke det typisk, at alle guttene velger hovedpersonen istedenfor den ikke fullt så fine bestevenninnen hennes.. akkuratt som i filmene.. Men værsåsnill, hjelp meg! - Hva skal jeg si og hva skal jeg gjøre? Hvordan kan jeg i det hele tatt bli kjent med han?? En fin start hadde vært å sammenligne seg selv med nørder du har sett i filmer. En annen ting hadde vært å bygge opp selvtilliten.Resten kommer til å gå helt glatt etter det. Husk at du kan ikke komme noen vei med noen ting om du rakker ned på deg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 En fin start hadde vært å sammenligne seg selv med nørder du har sett i filmer. En annen ting hadde vært å bygge opp selvtilliten.Resten kommer til å gå helt glatt etter det. Husk at du kan ikke komme noen vei med noen ting om du rakker ned på deg selv. ,,,, å ikke sammenligne seg, mente jeg.
TheHoplessOne Skrevet 13. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2011 Hehe, takk for tipsene dere. Men det største problemet er egentlig bare at jeg vet ikke hva jeg skal si til han! Føler alt bare blir kleint, så ender det opp med pinlig stillhet og sånn. De fire som jeg pleier å være med på skolen har alle snakket med han. såå irriterende at jeg må være så bakpå. Det er ikke det at jeg ikke klarer eller tørr å si noe, hadde jeg hatt masse å si så hadde det ikke vært noe problem liksom, men jeg vet ikke hva det skulle vært. Kan noen hjelpe?
FruLuna Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 Det er ikke noen sjanse for at dere skal på samme fest eller noe? Litt enklere å ta kontakt da, enn å bare gå bort til ham på skolen. På fest er det jo også vanlig å hilse på de man ikke har hilst på før, så da kan du introdusere deg selv og småprate litt. Spør hva han driver med på fritiden, musikk han hører på eller lignende. Og husk at det er ikke bare ditt ansvar å passe på at det ikke blir pinlige tausheter i samtalen Dessuten, blir det for ille, så kan du jo bare unnskylde deg og gå på do eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå