Gå til innhold

Hvem gjør mest i senga?

Fremhevede innlegg

Skrevet

det e jo akkurat det vi fokuserer på. Noen her inne er ikke fornøyd med å gjøre det meste selv, det handler jo om å gjøre partneren din fornøyd å ikke hver egoistisk å tenke så "lenge jeg har det godt har sikkert han det også godt". Robotmenn haha! jeg hadde faktisk satt pris på om hun hadde sagt noe slikt for det er ikke alltid like lett å vite hva som er godt for en person. Om hun vil du skal støte annerledes eller kna puppene hardere er jo det bare gøy å høre, da vet jeg verfall hva hun liker.

Kjeven går i lås, da er det bare å trene slik at den ikke gjør det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan skyldes senga, jeg vet ikke hva dere jenter synes om å ri i senga?

Jeg synes det er mye enklere å få til en rytme med å ri i sofaen. Han sitter "normalt," og jeg kan ha hendene oppå sofa-ryggen, mye enklere når man kan støtte seg litt. Det er dessuten en fin bieffekt at det blir mer klining, og han kan lettere bruke hendene i den stillingen.

Gjest Tempus Fugit
Skrevet

Hos oss er det mest jeg som tar initiativ, men det tar ikke lange stunden før hun er klar (og hun sier svært sjelden nei), så jeg klager ikke i det hele tatt. Hun kan ta initiativ og med både klåing og BJ :lur:

Når det kommer til :sengekos: så er jeg den som igjen tar mest initiativ og "drar" hun rundt i de forskjellige stillingene, hvor hun igjen er med på de meste. Hun kommer gjerne med hint om hun vil ha noe spesifikt eventuelt hardere/saktere. Når hun rir er hun i alle fall veldig styrende på hvordan det gjøres.

Vi er begge aktive med hender/fingre/munnen under akten, og kos etterpå.

Hvor vi gjør det kommer an på humøret på begge to.

Jeg liker jenter som liker å bli "kontrollert" av gutten, men og de som kan ta initiativ selv. En god blanding er rett og slett litt viktig slik at det ikke blir rutine hver kveld... Om hun gjør ingenting under akten blir det og kjedelig (mtp hender/munn/fingre), så det er viktig at hun er med og nyter det som skjer!

Gjest gnækvåg
Skrevet

Med jenter som er yngre og mindre enn meg selv går jeg ganske hardt løs på dem og tar kontrollen, med kjæresten min så er det litt annerledes. Der er det meg som er veldig kjælen og bruker hodet en del. I samleiene er det hun som står for mye av "arbeidet" mens jeg henger med i svingene.

Kan være litt lat ja...

"jeg er sliten i beina, det er din tur!" :tongue:

Skrevet

Jeg er sub, så jeg liker at fyren er i ledelsen seksuelt, men når jeg først tar kontrollen kan jeg bli skikkelig ufin... :lur:

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Med oss er det ganske jevnt. Som oftest gjør vi flere stillinger hver gang vi har sex, og det kommer helt an på dagsformen hva slags stillinger vi velger da. Vi er veldig like på hva slags stillinger vi liker best og hva som føles best, så det funker veldig bra. Jeg er storfornøyd, og det er han og:)

Skrevet

Her er det stort sett jeg som tar initiativ, men det er dessverre han som gjør mest av "jobben" i senga. Jeg går med samme tankene som TS. Har lyst å ta ham! :lur: Men nå har jeg sagt fra at han får ta initiativet neste gang, ergo er det 2,5 uke siden sist :tristbla:

Skrevet

Dessverre er jeg den som gjør mest i senga, men jeg er også den med mest sexlyst. Han ligger ofte underst, mens jeg er i all slags stillinger på toppen. God trening for lårene mine ihvertfall :fnise: Er det en liten stund siden vi har hatt sex, og han faktisk er nokså kåt, tar han helt styringen og det elsker jeg :rodmer: Det viser seg at når jeg maser meg til sex flere ganger daglig er han ikke like kåt hver gang. :fnise:

Skrevet

Hos oss er det nok mannen som gjør mest, i og med at han er den dominante som liker å ta kontroll. Jeg elsker når han er røff og kaster meg rundt i senga i nye stillinger :rodmer:

Vi er begge flinke til å ta initiativ, selv om jeg må innrømme at han kanskje har måtte mase en del i det siste. Men det er bare fordi jeg har hatt mye problemer med store blødninger på grunn av p-pille skifte.

Ellers elsker jeg å gi han massasje, og blowjobs, og trenger ikke få noe tilbake. Så jeg vil nok si at vi begge er flinke til å ta del i det seksuelle! :)

Skrevet

Noen jenter som føler seg tråkket på/fornærmet når typen spør om du kan suge mer på den måten? bruke hendene mer eller ri på en annen måte enn hun har gjort tidligere? Hvordan har dere reagert?

Nei, jeg blir kjempeglad når jeg får tilbakemelding og forespørsler :) Generelt ønsker jeg meg mer av det. Det blir mer sex av å prate om sex mener nå jeg, og mindre av taushet og antakelser.

• Liker 1
Skrevet

herregud husker at eksen min sa " jeg er sliten av å knulle, du bare ligger der å slapper av mens jeg gjør all jobben" ahhahahahahahahahahhahaha såååå stygg

Skrevet

Vi er sånn 50/50 stort sett. Utenom hvis jeg er syk (hvilket jeg er ganske mye), men pleier noen ganger bare å få bedre kondis når jeg er syk da. HAHHAA.

Gjest Raindrops
Skrevet

Når sant skal sies så gjør han sikkert mest, iallefall de gangene han er dominant, og det er ganske ofte. Men jeg er en jævel på å gi oralsex, og han kan gjerne ligge på ryggen å slappe av mens jeg gir han skikkelig spesialbehandling. Initiativ tar vi omtrent like mye av, men han er flinkere enn meg til å være impulsiv. Jeg tenker ofte at det kanskje ikke passer hvis han er opptatt med noe på pc'n, mens han kan finne på å forføre meg så og si når som helst.

Viktigste er at det fungerer for oss, og såvidt jeg vet så er han fornøyd. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...