Gå til innhold

Toshiba satellite - koble til bredbånd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som enten har denne datamaskinen eller peiling på data?

http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SATC6601TT/toshiba-satellite-15-6-barbar-pc-c660-1tt

Problem: kjøpt denne maskinen til bruk i utlandet, denne er nå i utlandet der det er dårlig med datakyndige...

Nr. 1 de har bredbåndskabel og ikke trådløst nett (jeg trodde de hadde trådløst når maskinen ble kjøpt.) Kan den bruke vanlig bredbåndskabel?

Noen som vet hvor bredbåndskabelen skal inn i såfall? venstre side/høyre side/ bak??? Årsaken er at jeg selv ikke kan se maskinen og veilede og de som skal utføre vet ikke hva de skal se etter... Har tidligere vært med på folk som har prøvd kabelen hardhendt inn i usb åpningen, så ønsker å unngå at noe blir unødig ødelagt...

Noen som vet og kan hjelpe???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, maskinen har inngang for kablet nettverk (noe annet ville vært oppsiktsvekkende) ifølge Toshibas spesifikasjoner her. Inngangen omtales som "RJ-45" under "gränssnitt".

Jeg fant ikke nærbilder av maskinens venstre side eller bakside, men på bilder av høyre side er det tydelig at inngangen ikke er der. Det mest vanlige er at inngangen er på maskinens venstre side.

Kontakten vedkommende skal se etter, ser omtrent sånn ut.

Skrevet

Tusen takk. prøvd å google meg fram til bilder og bilde av "riktig hull"... Da skal vi se om vi får koblet til maskinen:-)

Skrevet

[...]Har tidligere vært med på folk som har prøvd kabelen hardhendt inn i usb åpningen, så ønsker å unngå at noe blir unødig ødelagt...

Noen som vet og kan hjelpe???

Jesus.. har de samme folkene for vane å starte bilen sin med en brødkniv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...