Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg driver et firma som selger kaninför. Men jeg har alltid vært opptatt av sminke og tenkte at jeg kunne begynne med å selge det også.

Tenkte da i hovedsak NYX, siden dette er sminke som er rimelig og bra. Også er det et enormt utvalg.

Er det noe interesse for å ha en norsk NYX nettbutikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg driver et firma som selger kaninför. Men jeg har alltid vært opptatt av sminke og tenkte at jeg kunne begynne med å selge det også.

Tenkte da i hovedsak NYX, siden dette er sminke som er rimelig og bra. Også er det et enormt utvalg.

Er det noe interesse for å ha en norsk NYX nettbutikk?

tror prisene ville blitt så mye dyrere enn det det er nå, ser bare på hvor dyrt nelly har måttet prise seg. så desverre ville aldri jeg ha handlet fra norsk butikk hvis prisene var høyere enn jeg bestiller fra Usa. (etter at jeg oppdaget prisene på all sminke i usa kontra norge, så kjøper jeg ikke engang en maybelline mascara i norge, når den er 50-60-70% billigere i usa)

Skrevet

Det er alltid noen som er teite nok til å kjøpe ting til tidobbel pris, så kjør på!

Skrevet

Nelly er veldig overpriset, så hvis de selger noe nyx så tjener de rått på det.

Skrevet

skulle du ha fått ned prisene så hadde jeg vurdert det! :)

Skrevet

Det er ikke nelly som er overpriset, de må selge det så dyrt fordi man kjøper det dyrere gjennom de som har agentur på merket. Selger de det billigere går de i tap. Det er Norge som kan for at det er dyrt, ikke nettbutikkene.

• Liker 1
Skrevet

Vel den prislisten jeg har fått fra NYX i Sverige tilsier ikke at prisene skal være så høye som nelly sine gitt.

Skrevet

Det er ikke nelly som er overpriset, de må selge det så dyrt fordi man kjøper det dyrere gjennom de som har agentur på merket. Selger de det billigere går de i tap. Det er Norge som kan for at det er dyrt, ikke nettbutikkene.

Haha nei ærlig talt. De tar jo mac priser.

Skrevet

Nå vil ikke jeg si så mye om priser, da dette fortsatt bare er en ide.

Men jeg kan si at det vil ikke bli i nærheten av nelly sine priser.

Da vil det nok havne mer i sjiktet til cherryculture. Vil jo gjerne at det skal være gunstig å handle i norge, både med tanke på frakt, levering og sluttprisen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kjøpte en fundation fra NYX i sommer når jeg var ute å reiste. er IKKE imponert over kvaliteten.

Legger seg ikke fint inn i huden. elendig produkt. Er også oljete. Er nok ikke bra for huden. Fikk mye urenheter av den. -å det har jeg aldri vært plaget med før. THUMBS DOWN! Skal dere bruke penger på kvalitets make-up så gå heller for gode merker som Dior! De har den beste fundationen jeg noensinne har prøvd. I tillegg til at det alt annet er bra også av det jeg har kjøpt fra dem. Eneste minuset er at mascaraene tørker fort ut synest jeg. Så med mascara så går jeg for Loreal sin. Husker ikke navnet. men den som er rød/rosa/burgunder og hvit. Billig og BRA!

Skrevet

Første tommerfinger-regel: aldri bruk fundation/pudder fra billigmerker! Eller ei dior eller lancome o.l hvis man sliter med huden!

NYX har bra øyenskygger, leppestifter, linere, blusher, neglelakker osv.

Bare å google hva folk synes ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...