Gjest Gjest Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 ... som tar dere tid til å skrive innlegg her på KG. Jeg må si at for meg som mann i 40-årene er dette underholdning av beste sort. Hva er vel bedre enn å lese KG Seksualitet når man sitter kveld etter kveld på et hotellrom og kjeder seg! Jeg kommer sjelden gjennom førstesiden før jeg ruller rundt på gulvet i latter. Takk for alt det dere klarer å komme opp med av tema, samt de utrolig bra replikkene. Nok en kveld er reddet! 1
Gjest badeand1 Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Hvorfor sitter du på et hotellrom kveld etter kveld? oO
Gjest nupp Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 ja er veldig morsomt. dør av latter selv :D
Gjest Alfred Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Hvorfor sitter du på et hotellrom kveld etter kveld? oO Det kan vel tenkes at han bor på hotell pga. jobb...
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 Sitter ikke her "frivillig", det et en del av jobben. Men etter flere uker borte nå skal det bli godt å komme hjem (og la KG seile sin egen sjø) :-) TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå