AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Jeg er klar over at et one night stand er nettopp det - et engangstilfelle, men jeg syns at å snike seg ut før jeg har våknet er så råttent. Er det vanlig, eller er det bare jeg om er så dårlig i senga at han ikke en gang gadd å si hadet til meg?
Admeliora Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Når en gjør noe i fylla som en kanskje angrer på når man våkner, så har man vel mest lyst til å snike seg bort. Dessuten er det vel ikke så mye følelser involvert i ONS, så det å si hadet blir vel kanskje litt overflødig. Nå skal det sies at jeg ikke har erfaring med ONS, så jeg skal ikke påstå at dette er riktig. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Jeg har hatt en par ONS. En gang snek jeg meg ut, en annen nesten kastet jeg ham ut, og en tredje gang så kysset vi hadet. Lenge. Så det kommer nok helt an på. 1
Steinar40 Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Jeg er klar over at et one night stand er nettopp det - et engangstilfelle, men jeg syns at å snike seg ut før jeg har våknet er så råttent. Er det vanlig, eller er det bare jeg om er så dårlig i senga at han ikke en gang gadd å si hadet til meg? Hvorfor forventer du deg noe mer? ONS dreier seg bare om utnyttelse.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Sikkert bare du som var dårlig i senga..!
Jolene Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 Fordi det er et engangstilfelle. Betyr ikke at du var dårlig, men personlig liker jeg å stikke så fort som mulig dersom jeg hadde sovet med personen. Det har ingenting med personen for min del, mer det at man er ferdig med sexen og går videre i livet.
Mynona Skrevet 4. september 2011 #7 Skrevet 4. september 2011 Jeg synes da man kan si noe så enkelt som "hade, takk for i går" før man stikker. Av ren høflighet.
Kosemose Skrevet 4. september 2011 #8 Skrevet 4. september 2011 Det trenger jo ikke å ha noe med deg å gjøre, kanskje det er andre grunner til at han angret og snek seg ut..?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #9 Skrevet 4. september 2011 Skjedde med meg for et par uker siden, men han ringte dagen etter og ba om unnskyldning. Han sa han var litt "satt ut" fordi han ikke var vant til å bli med jenter hjem og hoppe til køys.. Tidligere denne uken hadde jeg også med en fyr hjem som stakk FØR jeg hadde sovnet, og unnskyldte seg med at han skulle tidlig på jobb (ja, særlig... ). Min teori er at mannfolka ikke har tenkt lengre enn å komme seg oppi senga. Etter det får de panikk for hva som skal skje videre og derfor stikker de av
Ellekvelle Skrevet 4. september 2011 #10 Skrevet 4. september 2011 Nå hender det jo at det blir et ONS i halvåret eller sjeldnere. Og vil nå si at jeg selv går før vi sovner, og foretrekker at han gjør det samme. Normal høflighet er å forvente, så et "takk dette gjorde godt, god natt og sov godt" vil jeg ha/gir jeg. Snike seg ut er litt feigt, men foretrekker det fremfor en klein morgen. Sånn når vi er unne på tema, så vil jeg si "gutter: ikke be om telefon nr om dere ikke har planer om å bruke det. Kan virke høflig, men kan ende med en plage, for vi jenter er til tider rare" 2
Sulosi Skrevet 4. september 2011 #11 Skrevet 4. september 2011 Enig med Ellekvelle, ikke be om telefonnummer til NOEN du flørter med evt har ett ons hos. Vi ender opp som ospeløv og nervevrak. Da er det bedre å bare si hade og gå, da tar vi det for hva det er: et ons eller en flørt. Er du i tvil så kan du heller vente noen dager og få nummeret via en venn eller gulesider.no
Steinar40 Skrevet 5. september 2011 #12 Skrevet 5. september 2011 Skjedde med meg for et par uker siden, men han ringte dagen etter og ba om unnskyldning. Han sa han var litt "satt ut" fordi han ikke var vant til å bli med jenter hjem og hoppe til køys.. Tidligere denne uken hadde jeg også med en fyr hjem som stakk FØR jeg hadde sovnet, og unnskyldte seg med at han skulle tidlig på jobb (ja, særlig... ). Min teori er at mannfolka ikke har tenkt lengre enn å komme seg oppi senga. Etter det får de panikk for hva som skal skje videre og derfor stikker de av Ikke akkurat noen revolusjonerende teori med tanke på at det altså dreier seg om ONS her. Blir for naivt å tro at det kommer til å medføre noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå