Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har funnet et fantastisk sted å handle helsekost og lavkarbo(masse atkinsprodukter(halve prisen). Her er det masse penger å spare dere :-)

Her er linken: http://www.iherb.com/

Link endret

SportyShorty, mod

Endret av SportyShorty
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du bør fortelle folk at du "lurer" dem til å bruke linken med vervekoden din.

Forøvrig er Iherb en veldig god butikk, ja.

• Liker 4
Skrevet

Synes du bør fortelle folk at du "lurer" dem til å bruke linken med vervekoden din.

Forøvrig er Iherb en veldig god butikk, ja.

Kall det hva du vill. Det er den beste butikken som fins.

Skrevet

Hæ? Jeg sier jo at det er en bra butikk, men vil bare "advare" andre om at du har vervelink.

• Liker 4
Skrevet

Så du advarer folk til å spare penger på sin første ordre? Det er ikke en lur ide eller? Men for all del, fjern meg som referanse og tap penger på din ordre .  Do I need to say more?

Skrevet

Om noen ønsker Iherb-koder finner man det OVERALT på nett, det jeg reagerer på er at du snikaktig prøver å lure til deg ekstrapoeng ved å late som om du bare hemningsløst skryter av en butikk.

Jeg vet i alle fall med meg selv at jeg gjerne bruker vervekoder så fremt det er opplyst om det, men får helt avsmak når noen prøver å lure meg til det.

• Liker 1
Skrevet

enig med Eske. Du lurer jo folk på en måte når du ikke sier i fra

Jeg har iherb koder jeg også,men jeg lurer da ikke folk til å klikke på vervelink slik at jeg tjener på det..

Synes holdningen din er på kanten.. Du må regne med kritikk når du gjør slikt.

• Liker 1
Skrevet

Da må du forklare meg hvordan jeg lurer folk? Jeg sprer glede . Om du bare er her får og finne feil så syns jeg dere kan finne et annet sted. Livredd for at noen kan tjene noen usle dollar. Jeg lurer ikke el sjel. Svære tvert imot!!

Skrevet

Dette er hva vi kaller Win-Win

Skrevet

Dette er hva vi kaller Win-Win

Det er det man kaller lureri.

Eksempel på hva man kan skrive:

Hvis noen vil ha $5 av på første ordren sin, så kan jeg sende vervekoden min til dere på PM.

Vær oppmerksom på at jeg får vervepremier for dette.

(Og jeg har en vervekode hvis noen er interessert i den nevnte rabatten, men ikke vil bidra til Tompas lurendreieri.)

• Liker 2
Skrevet

Takk for tipset om vervekoden. Jeg skriver inn adressen selv. Liker ikke å bli lurt for at andre skal tjene penger.

Skrevet

Det er det man kaller lureri.

Eksempel på hva man kan skrive:

Hvis noen vil ha $5 av på første ordren sin, så kan jeg sende vervekoden min til dere på PM.

Vær oppmerksom på at jeg får vervepremier for dette.

(Og jeg har en vervekode hvis noen er interessert i den nevnte rabatten, men ikke vil bidra til Tompas lurendreieri.)

Spør heller om din vervekode ja :)

Skrevet

Du kommer ikke med noe nytt her altså. Iherb er det maaaange tråder om her fra før.

Liker heller ikke å bli lurt til vervekoder...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...