AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Jeg skal liksom på en time på tirsdag, for første gang i mitt liv, men jeg har mensen :/ Går man fordet? Hva gjør man i dusjene, hvis de er sånn åpne at alle ser alle? Kan ikke gå der med en tampongtråd hengende ut! Hva gjør dere??
Gjest Consensio Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Putt i en tampong. Livet stopper ikke opp bare fordi man har mensen. 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Så du går i dusjen med tråden hengende ut av deg så folk ser det? Sorry, jeg er kanskje hysterisk, men tror jeg hadde blitt en smule flau da.. Aldri vært på et treningsstudio før, så jeg vet ikke hva som er vanlig.. TS
Lykkelitenen Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Å trene med mensen er noe så godt som alle som trener gjør. Putt i en tampong og gjør som vanlig. Ingen som bryr seg!
Gjest badeand1 Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Du kan jo prøve å trykke tråden inn mellom leppene eller noe.. x) gjemme den litt..
Gjest Survival Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 Ja jeg trener selv om at jeg har mensen, men dusjer ikke der da siden jeg bor like ved. En tampong burde vel holde det?
Gjest Consensio Skrevet 4. september 2011 #7 Skrevet 4. september 2011 Tråden er ikke en diger slange som henger og slenger mellom beina dine. Det er HELT VANLIG Å HA MENSEN. Om du skulle finne på å sprike med beina slik at andre kan se rett opp i musa og få øye på tråden - ja så er det likevel helt normalt å bruke tamponger. Makan til hysteri. 8
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #8 Skrevet 4. september 2011 Evt vente med dusjingen til du kommer hjem? Så lenge du ikke skifter tviler jge på at noen reagerer 1
Rosenknoppen Skrevet 4. september 2011 #9 Skrevet 4. september 2011 Trener som vanlig, men synes ikke det er behagelig å dusje på senteret da.. Drar heller hjem og dusjer.. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #10 Skrevet 4. september 2011 Tråden er ikke en diger slange som henger og slenger mellom beina dine. Det er HELT VANLIG Å HA MENSEN. Om du skulle finne på å sprike med beina slik at andre kan se rett opp i musa og få øye på tråden - ja så er det likevel helt normalt å bruke tamponger. Makan til hysteri. Trenger ikke være spydig.. Er bare litt engstelig for alt som har med det treningsstudioet å gjøre. Og jeg trenger ikke stå å sprike for at tråden synes. Den henger jo ned mellom beina.. Kan nesten ikke la være å dusje heller, fordi jeg bruker en halvtime hjem og skal på bussen og alt.. TS
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #11 Skrevet 4. september 2011 Tråden er ikke en diger slange som henger og slenger mellom beina dine. Det er HELT VANLIG Å HA MENSEN. Om du skulle finne på å sprike med beina slik at andre kan se rett opp i musa og få øye på tråden - ja så er det likevel helt normalt å bruke tamponger. Makan til hysteri. Dette er da ikke hysteri. Ikke alle klarer seg med bare tampong heller. Jeg er avhengig av både tampong og bind sammen, og ville aldri gått i noen fellesdusj den tiden på måneden. Det er da dessuten mange andre steder man kan trene i den uka, man må ikke på treningsstudio.
Gjest NozMonster Skrevet 4. september 2011 #12 Skrevet 4. september 2011 (endret) jeg har ikke tenkt tanken engang jeg- om jeg bør la vær å gå å trene fordi jeg har mensen! meeen, det er sikkert 18 andre jenter som har mensen som er på samme time som deg... selvom du bruker en halvtime hjem, så mååå du jo ikke dusje der.. jeg ser mange hver dag på bussen med treningsklær på jeg. desuten så lukter man ikke svette med en gang uansett. Endret 4. september 2011 av NozMonster 2
sauen87 Skrevet 4. september 2011 #13 Skrevet 4. september 2011 Jeg dusjer som regel hjemme siden jeg bor rett ved treningssenteret, men har dusjet på treningssenteret når jeg har mensen. Bruker tampong, og "gjemmer tråden" litt. Bare å gå på do rett før og putte tråden litt på plass så den ikke henger og slenger, hehe :-) Lykke til med første time :-)
Gjest Consensio Skrevet 4. september 2011 #14 Skrevet 4. september 2011 Dette er da ikke hysteri. Ikke alle klarer seg med bare tampong heller. Jeg er avhengig av både tampong og bind sammen, og ville aldri gått i noen fellesdusj den tiden på måneden. Det er da dessuten mange andre steder man kan trene i den uka, man må ikke på treningsstudio. Jeg vet det. Jeg kan ikke engang bruke tampong, og blør så mye at jeg ofte må bruke to bind om gangen de første dagene. Det hindrer ikke meg å trene dersom jeg klarer å trene den dagen.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #15 Skrevet 4. september 2011 Jeg vet det. Jeg kan ikke engang bruke tampong, og blør så mye at jeg ofte må bruke to bind om gangen de første dagene. Det hindrer ikke meg å trene dersom jeg klarer å trene den dagen. Man får gjøre som man vil, jeg ville i hvert fall ikke ha gått inn i en fellesdusj med blod rennende nedover lårene. Nå trener ikke jeg i studio uansett, så for meg er det ikke noe problem. 1
Gjest Consensio Skrevet 4. september 2011 #16 Skrevet 4. september 2011 Man får gjøre som man vil, jeg ville i hvert fall ikke ha gått inn i en fellesdusj med blod rennende nedover lårene. Nå trener ikke jeg i studio uansett, så for meg er det ikke noe problem. Jeg går heller ikke inn i en dusj med blod rennende nedover lårene. Hvor leste du det? 3
Gjest Cuntzilla Skrevet 4. september 2011 #17 Skrevet 4. september 2011 Hvis du er redd for tråden som henger og slenger så kan du bare klippe den kortere og trykke den litt inn. Personlig så hadde jeg ikke reagert på å se tampongtråder, det er jo en helt normal ting å bruke. Hadde sikkert ikke lagt merke til det engang, jeg står ikke og glor på det området til jenter i dusjen. 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #18 Skrevet 4. september 2011 Du kan jo prøve å trykke tråden inn mellom leppene eller noe.. x) gjemme den litt.. Signerer denne, tråden trenger ikke å henge ned mellom bena..
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #19 Skrevet 4. september 2011 Hvis du er redd for tråden som henger og slenger så kan du bare klippe den kortere og trykke den litt inn. Personlig så hadde jeg ikke reagert på å se tampongtråder, det er jo en helt normal ting å bruke. Hadde sikkert ikke lagt merke til det engang, jeg står ikke og glor på det området til jenter i dusjen. Smart tips. Det skal jeg gjøre. Alt man tenker på vet dere! TS
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #20 Skrevet 4. september 2011 Jeg går heller ikke inn i en dusj med blod rennende nedover lårene. Hvor leste du det? Du skrev at du blør ekstremt mye, og at du trener likevel. Så tatt i betraktning trådens tema så tolket jeg det som at du også går i fellesdusjen. Men man må jo som flere nevner ikke nødvendigvis gå dit selv om man trener på treningsstudio.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå