AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Etter det jeg leser er det ikke all verdens man forbrenner bare på trening. En time jogging forbrenner f.eks 600 kalorier. For å forbrenne et kilo fett må man forbrenne rundt 7000 kalorier, og må altså jogge i over 11 timer! Så om man jogger en time 3 ganger i uken vil det ta nesten en måned å gå ned 1 kg... Har jeg rett, eller vil mer muskler gi høyere forbrenning? Finnes det noen måte å regne på dette?
Gjest badeand1 Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 du forbrenner jo kalorier hele tiden da.. Og mer muskler vil gi høyere forbrenning ja.
Gjest Survival Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 600 kcal er jo en hel middag! Så ligger du i kcal-overskudd er det faen meg ikke dumt å jogge den timen.
Fjonana Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 (endret) Dobbeltpost Endret 4. september 2011 av Fjonana
Fjonana Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 For å gå ned i vekt avhenger det mest på kostholdet -men treningen er også et viktig ledd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå