Gå til innhold

pergo 2 runder men ikke gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Alle sammen dere vet jo at jeg hadde skrevet om min første pergorunde. jeg hadde fått eggløsning men ble ikke gravid, Når er jeg ferdig med 2. runde. jeg hadde progestrom på 56 det vil si at jeg har hatt eggløsning, sædkvalitet til mannen min er også normalt.

Jeg var på en dame fest i lag med venner, jeg så vennine mi var gravid med andre barnet sitt. alle spurte meg om hvordan det går med meg. jeg var så glad danset og festet med dem og sa at jeg håper det blir noe i den her måned siden jeg viste at jeg hadde eggløsning, da eg kom hjem klokka 12 og gikk på do............og så rød blodprikk på do papiret ( jeg fikk mens) :snurt:

Alt var borte, verden raste sammen for meg.

jeg satt bare grinet med do papiret i hånden min.

jeg er helt knust. jeg har prøvd i 2 år uten lykke.

Jeg har nesten mistet lyst til å leve og jeg venter til å gå til gynekologen min, dem sier bare at jeg må vente, vente tida er så jævlig lang. De kjønner ikke hvor mye stress tar vi faktisk.

jeg vet ikke hva jeg skal skrive, noen venner hadde invitert oss på middag i dag jeg sendte bare mannen min og sa at jeg følte meg ikke bra. :natti:

jeg sitt nå alene og har sikkelig lyst til å grine og skrikke.

Oh Gud (Allah) Hjelp meg. :trist:

Endret av jeg skal ha barn
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

skjønte ikke helt, jeg..

hva skjedde når du kom på do? :/

uansett, kjipt å vente på noe så lenge som man absolutt ønsker seg da.. :/

Skrevet

jeg fikk mensen jeg bruker å ha bare rosa utflod og rød prikker et par dager før jeg får ordentlig mensen.

håper du forstår nå :fnise:

Skrevet

Er ikke alle som er ment til å få barn, vet du. Det er på grunn av slik hormontukling at verden nå er i ferd med å bli overbefolket. Hva med å adoptere barn som ikke har noen her i verden?

Skrevet

Er ikke alle som er ment til å få barn, vet du. Det er på grunn av slik hormontukling at verden nå er i ferd med å bli overbefolket. Hva med å adoptere barn som ikke har noen her i verden?

jo du har rett i det men alle vil helst ha barn som er av deres eget kjøtt og blod. :trist:

jeg vil også ha mine enge barn, jeg vil også føle barnet mitt sparke og leve inne i livmora mi. :trist:

Skrevet (endret)

Utrolig stygt av deg å si noe sånt! :fy_fy:

Til TS: Selv om du bruker Pergo, så har du ikke større sjanser enn du har i en vanløig syklus med EL, altså 25%. Så det kan være du må ta noen kurer til.

Har du prøvd lenge?

Endret av Alabama
Skrevet

Utrolig stygt av deg å si noe sånt! :fy_fy:

Til TS: Selv om du bruker Pergo, så har du ikke større sjanser enn du har i en vanløig syklus med EL, altså 25%. Så det kan være du må ta noen kurer til.

Har du prøvd lenge?

takk :klemmer:

vi har prøvd 2 år uten pergo og 2 kur med pergo.

sæden til mannen er også god.

:trist::trist:

Skrevet

Jeg tok to pergokurer uten resultat jeg også, to sykluser etter satt guttungen.

Så fortsett å prøv som vanlig dere.

Lykke til!

Skrevet

Miste lysten til å leve? Du har en mann som elsker deg og tydeligvis mange gode venner. Se nå på lyspunktene.

• Liker 3
Skrevet

Miste lysten til å leve? Du har en mann som elsker deg og tydeligvis mange gode venner. Se nå på lyspunktene.

ja takk jeg har mange men ikke barn, jeg prøver mye men det er vanskelig vet du..... de første mens dagene er verste.

:snurt:

Skrevet

Jeg tok to pergokurer uten resultat jeg også, to sykluser etter satt guttungen.

Så fortsett å prøv som vanlig dere.

Lykke til!

jeg tenker å ta pause i den her måned, også starte på 3. pergo kur i oktober mnd.

Så bra da satt den på pergo eller i pause måneden. Gratullere så mye.

:klemmer:

Skrevet

Nei, det er det ikke. Grunnene til at verden er i ferd med å bli overbefolket har ingenting med "hormontukling" å gjøre. Måtte bare få sagt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...