Gjest sexysadie Skrevet 1. desember 2003 #21 Del Skrevet 1. desember 2003 Ett annet Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 1. desember 2003 #22 Del Skrevet 1. desember 2003 Ett annet Oslo Kan du kanskje forklare meg hvilket Oslo jeg kjenner, og hvilket jeg ikke kjenner? Så kan jeg si om jeg er enig etterpå, i og med at jeg ikke helt skjønner hva dere mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 1. desember 2003 #23 Del Skrevet 1. desember 2003 Tja... f eks at du ser på tollbodgata som en isolert gate, uten å tenke at både dronningensgate, plata, oslo s, kongensgata og hele området er befolket av de samme menneskene så viser det tydelig at du har fått informasjonen din fra bare en kanal. Men det gjør ikkeno, vi er jo her for å debattere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 1. desember 2003 #24 Del Skrevet 1. desember 2003 Har ikke så mye mer å debattere her egentlig... Men lurer fremdeles på hvilket Oslo jeg ikke kjenner ifølge dere, siden dere bruker min uvitenhet som argument. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 2. desember 2003 #25 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg er forbauset over at du ikke har kommet trekkende med hvor mye penger politi får utav overtidsarbeid da de passet MM og haakon i london.. den saken har waco over hele seg. Det var flere hundre tusen pr pers det. Kom igjen, få det ut. Kjenner en som er politi som noenganger ekskorterer asylsøkere med avslag ut av landet. Han kaller det svipptur til Hamburg f.eks. Han synes ikke det er så voldsomt stas som du vil ha det til waco. Han kan handle kvota på taxfree, men ellers er det mye sitte og vente- arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå