AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Hei! Nettopp flyttet til Oslo og lurer på om man kan jogge langs Akerselva på dagtid? Har jo hørt en del om uteliggere og kriminelle.. Eller andre løyper i Nydalen, Bjølsen området?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Jeg jogger mye langs Akerselva uten problem. Fra Grünerløkka og nedover mot Grønland kan det være en del hasjselgere, så jeg jogger heller oppover i retning Nydalen. På dagtid er det null stress, men unngår elva generelt etter mørkets frambrudd
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Jeg jogger mye langs Akerselva uten problem. Fra Grünerløkka og nedover mot Grønland kan det være en del hasjselgere, så jeg jogger heller oppover i retning Nydalen. På dagtid er det null stress, men unngår elva generelt etter mørkets frambrudd Takk for tips Bor litt opp i byen, så trenger ikke jogge ned til Grünerløkka Skal holde meg unna når det er mørkt
frkharepus Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Så lenge du jogger på dagtid, så er det greit langs akerselva. Ellers er Voldsløkka også et greit alternativ. Ca 1.5 km rundt hele, samt grusvei å løpe på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå