Gjest Ethereal Skrevet 28. november 2003 #1 Skrevet 28. november 2003 Jeg har en mage som krangler i tide og utide, og selv om den i det siste egentlig har oppført seg temmelig bra, har den nå slått seg helt vrang. Jeg sitter her med stikkende smerter i magen, og mistenker sterkt at utløseren denne gangen var en kopp fruktte med eple- og kanelsmak. Nå sitter jeg her, blek og med gåsehud av smerter, og tørr hverken spise eller drikke... Når skal jeg lære at enkelte ting ikke er bra for meg!
jordbær Skrevet 28. november 2003 #2 Skrevet 28. november 2003 Slikt er kjipt! Har det akkurat slik med vafler. Men jeg "glemmer" det hver gang jeg spiser det.. :oops: God bedring
Gjest Ethereal Skrevet 28. november 2003 #3 Skrevet 28. november 2003 Vafler, ja *sukk* Maks to plater på denne jenta, hvis ikke får jeg mage som et trommeskinn. Ellers bør jeg holde meg unna det meste med fløte i, spesielt gratinerte poteter. Hadde jeg giddet, skulle jeg gått hjem. Men venter jeg en time til, blir jeg hentet.
Gjest gjest1 Skrevet 28. november 2003 #4 Skrevet 28. november 2003 Vil anbefale å sjekke om du tåler melkemat. Det er mange som blir helt kvitt mageplagene, når de kutter ut melkeprodukter.
Gjest Ethereal Skrevet 28. november 2003 #5 Skrevet 28. november 2003 Mulig det, men magen min ser ut til å like yoghurt? Kanskje den ikke liker søt melk? Hvordan sjekker man slikt, forresten? Blodprøve? Kan det gjøres hos en vanlig lege?
Gjest gjest1 Skrevet 28. november 2003 #6 Skrevet 28. november 2003 Yoghurt og surmelksprodukter er lettere fordøyelig enn "fersk"melk. Har visst noe med melkesukkeret å gjøre. Det er to typer melkeallergi. De som reagerer på melkesukkeret og de som reagerer på melkefett. Og sikkert noen som reagerer påbegge deler. Regner med du får det sjekket hos fastlegen. Han kan henvise deg vidre i alle tilfelle.
Gjest Katarine Skrevet 28. november 2003 #7 Skrevet 28. november 2003 Jeg vet hvordan du har det Ethereal - det er ikke sjelden jeg bare må krølle meg sammen i sengen etter å ha spist, med en mage som ser ut som om jeg er gravid i femte måned. :-? Ikke hyggelig i det hele tatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå