Gå til innhold

Noen som bruker/har brukt Nuvaring(p-ring)?

kosepuus

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på en ting.

Har begynt med Nuvaring igår og har hørt at man går opp i vekt av hormonell prevensjon generelt, men hva er det egentlig som gjør at man legge på seg? Er det at man spiser mer? Eller at kroppen forbrenner mindre, så man legger på seg uansett om man spiser normalt?

Er det fett eller vann man legger på seg?

Dette er noe jeg lurer veldig på, så setter kjempe stor pris på svar hvis noen vet noe om dette. :)

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg reagerer veldig på så si alt av prevensjon, men med p-ring fikk jeg kjempe store pupper, nesten sprengt, kunne se blodårer og sånt...

så ble jeg veldig humørsyk så jeg måtte slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer veldig på så si alt av prevensjon, men med p-ring fikk jeg kjempe store pupper, nesten sprengt, kunne se blodårer og sånt...

så ble jeg veldig humørsyk så jeg måtte slutte.

Når fikk du dette? Eller når opplevde du de første bivirkningene, etter at du hadde begynt? Brukte du ringen lenge?

Gikk du opp i vekt den tiden du brukte ringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når fikk du dette? Eller når opplevde du de første bivirkningene, etter at du hadde begynt? Brukte du ringen lenge?

Gikk du opp i vekt den tiden du brukte ringen?

Veldig kort tid etter, begynnte på ringen rett etter endt mens, merka at brystene begynnte å vokste omtrent fra dag 2, deretter kom humørsvingninger og en kjæreste som ba meg på sine knær å ta ut ringen.

gikk ikke opp noe i vekt annet enn at puppene mine vokste veldig (gikk fra en 70-c til 70-d.) veier ikke mer enn 45 så jeg gikk nok litt opp pga puppene tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...