Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Konsekvensene vil da bli at jeg ikke får ukens andre stempel på motivasjonskortet mitt. Og det motivasjonskortet mitt hjelper meg jo faktisk noe med motivasjonen de 10 ukene som kommer. Hva ville du gjort?
kanelsnurr Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Det spørs vel litt hva du har på deg, og hva du har tengt å trene; Det går vel helt fint med en styrkeøkt i olabukse liksom, men om du hadde tenkt deg på f.eks en gruppetime med mye hopp så kan det være problematisk (au) uten gode sko og sports-bh. Jeg må innrømme at jeg har stått i garderoben og oppdaga at jeg hadde glemt treningsbuksa før, og endt med å gå på gruppetime i ull-longs (var på vinteren).
Hoppetaujenta Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Hvordan fungerer det motivasjonskortet?
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Du trener to ganger i uka i tolv uker i strekk. Får stempel på et kort hver gang. Såklart kan du trene mer enn to ganger i uka, men det er bare to ganger som blir stemplet. Så får du en liten ting av SATS etter de tolv ukene om du har fullført det. Jeg hadde tenkt litt styrke og mest tredemølle. Har treningsbukse, men ingen treningsskjorter som er rene.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Har du ingen helt vanlige t-skjorter eller i det minste en plain tynn bomullsgenser? Hva er det du planer å trene i oventil? Folk trener jo i det minste så fremt det ikke er partytopper eller penskjorter. 1
Lista Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 Kan du ikke bare bruke en vanlig t-skjorte for denne ene gangen? 1
Gjest white tiger Skrevet 4. september 2011 #7 Skrevet 4. september 2011 Kan ikke du bare ha på deg en vanlig t-skjorte da??? Ser ikke helt problemet med det 1
kanelsnurr Skrevet 4. september 2011 #8 Skrevet 4. september 2011 Jeg hadde tenkt litt styrke og mest tredemølle. Har treningsbukse, men ingen treningsskjorter som er rene. Skjønner virkelig ikke problemstillingen i det hele tatt, du har vel en helt vanlig genser/topp du kan ta på? Man må faktisk ikke ha en fancy teknisk t-skjorte for å trene. Det er ganske mange som ikke eier noen sånne i det hele tatt, og som kommer seg på trening likevel. Når du stilte spørsmålet, trodde jeg du hadde tenkt deg på trening rett etter en eller annen annen aktivitet, og hadde glemt treningsbagen på vei ut døra... 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #9 Skrevet 4. september 2011 Skjønner virkelig ikke problemstillingen i det hele tatt, du har vel en helt vanlig genser/topp du kan ta på? Man må faktisk ikke ha en fancy teknisk t-skjorte for å trene. Det er ganske mange som ikke eier noen sånne i det hele tatt, og som kommer seg på trening likevel. Når du stilte spørsmålet, trodde jeg du hadde tenkt deg på trening rett etter en eller annen annen aktivitet, og hadde glemt treningsbagen på vei ut døra... Enig! Jeg har ingen teknisk t-skjorte. Jeg prioriterer å bruke penger på sko, bh og bukse. Jeg så også for meg at du skulle trene i olabukse og cardigan e.l. uten sko.
venus_ Skrevet 8. september 2011 #10 Skrevet 8. september 2011 Hva er det egentlig som pleier å være premien på disse motivasjonskampanjenjene?
Inx Skrevet 8. september 2011 #11 Skrevet 8. september 2011 Hva er det egentlig som pleier å være premien på disse motivasjonskampanjenjene? Reklameartikler
Kamikatze Skrevet 8. september 2011 #12 Skrevet 8. september 2011 Hadde det vært en diger sjokoladekake, kunne jeg forstått det... 2
Casall Skrevet 11. september 2011 #13 Skrevet 11. september 2011 Jeg foretrekker klær beregnet på trening som er myke og behagelige og transporterer svette, men for èn dag er det da ikke noe problem med en vanlig t-skjorte eller topp.
Gjest Prozac Skrevet 11. september 2011 #14 Skrevet 11. september 2011 Du kan jo også bare gå inn og få stempelet, sitte litt i garderoben og så gå ut igjen. Ingen som legger merke til det.
Casall Skrevet 11. september 2011 #15 Skrevet 11. september 2011 De "premiene" er som regel ikke så mye å skryte av, men hvis det motiverer deg så er det jo flott.
isbiten. Skrevet 12. september 2011 #16 Skrevet 12. september 2011 Premiene forrige kampanje var et nett med SATS logo på. Ellers har det vært drikkeflaske, håndkle osv. Helt greie til. TS: Det er vel lov til en uke opphold, og allikevel få godkjent? Har i allefall vært det før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå