Gjest loren Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Var ute i går, på et lite utested i Oslo. Kom i prat med en av de som jobbet i baren der, og prata en god stund om alt mulig.. Kort sagt er jeg interessert i å treffe han igjen... Han virka og som han var interessert i å høre om meg, huska meg ifølge seg selv godt fra sist jeg var der, som var i mai.. Jeg vet kun fornavnet hans, hva han jobber med ved siden av barjobben og hvor i Oslo han bor... Hva ville du gjort?
EmiraFrost Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Ville begynt med å dratt tilbake til utestedet og fortsatt smalltalken til å begynne med... Helst på et tidspunkt som det ikke er sååå mye å gjøre i baren, har de åpent om dagen og? Hvis han husker deg fra mai, er det jo tydelig at du gjorde et eller anna varig inntrykk (med mindre han har en unormal god hukommelse.) Men ikke vent 3 mnd denne gangen. Lykke til !
Gjest LonelyAngel Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Neste gang så går bort til baren med et smil om munnen, mens du rekker han en liten lapp med nummeret ditt på, så forsvinner du i mengden igjen
Gjest loren Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 Jeg er litt treig jeg, men takk for svar, skal komme meg ut snart og håpe han er på jobb da.. og da skal jeg tørre å gi han nummeret mitt.. selv om det høres veldig skummelt ut egentlig ;P
Gjest loren Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 Tenkte jeg skulle oppdatere dere... Var innom i går, han var på jobb, småprata litt med han sammen med en del av de andre jeg var der meg, så gikk jeg for å hente noe i jakka mi (de henger bak baren, så må gå "via" personalet) da jeg gikk derfra ga jeg han en lapp med nr mitt på, og i dag fikk jeg en melding som ble til fler... Han var innom her i en times tid i dag, og vi skal møtes igjen om ikke så lenge 1
Pialill Skrevet 19. september 2011 #7 Skrevet 19. september 2011 Ah! Gøy! Tøff du! Det vil jeg gjøre med han heite bartenderen på det faste utestedet mitt! Er jo lov å drømme, fyren er dødsheit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå