Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Erfaringer med flytelys??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker litt på om vi skal ha blanke boller med vann i og flytelys oppi istedet for disse høye lysestakene med lys i. Er det noen som har erfaringer med flytelys-hvor lenge de brenner, om det blir fint o.l?

Skrevet

Vi skal ha flytelys!

Vi skal ikke ha boller med flere små - som du kanskje tenker på? Derimot skal vi ha ett stort flytelys (diam. 7-8 cm) oppi stooore rødvinsglass.

Jeg har prøvd to forskjellige:

- Helt runde, hvite fra Til Bords. Desverre håpløse å få tak i uten at lysestake følger med. Disse brant i nesten 11 timer!

I går så jeg at Til Bords har fått inn flytelys formet som en blomst jeg ikke husker navnet på. Men disse hadde tynne "kronblader, mye luft i mellom, og brenner nok ikke så veldig lenge da....

- De vi har valgt å bruke er hvite, formet som nøkkeroser, med gulldekor på bladene. Disse er helt nydelige og brenner i 6 timer. Bestilte dem på nettet fra et lysstøperi på Kapp på Toten "Det lille lysestøberi". Koster 19,- pr. stk., men vi betalte 17,-.

De store vinglassene vi skal bruke, kjøpte jeg på Nille til 10,- stk. Pynter med en gullsløyfe nederst på stetten.12

Skrevet

Hei !

Vil bare si at jeg har kjøpt noen nydelig små fiol/erteblomst lignende flytelys. De finnes i flere farger.

Disse funker ikke. De er pene helt til du tenner dem på.

Etter at de er påtent må de få stå helt i ro uten at noen kommer borti dem, da tar de inn vann og slukner. Har prøvd flere for de er så kjempesøte, alle gjenlivingsforsøk har vært forgjeves.

Bare en liten advarsel !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...