Gå til innhold

Silikonspørsmål!

Fremhevede innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Den er skremmende denen forestillingen at kroppen må være uforandret uansett hvilke prosesser den har gått igjennom.

Den mest ekstreme versjon av dette gjøres av sosieteten i UK/USA hvor de tar ut barnet med keisersnitt en mnd før termin fordi de frykter de ødeleggelsene svangerskapets siste del har på kroppen....

Catherine Zeta Jones gjorde dette

Victoria Beckham likeså....'

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme kan vel skje under hengepupper?

Ja, men der bruker man ofte bh. Gnissingen forutsetter også ofte en viss tyngde, hvilket små hengepupper ikke har. Har selv sett slike sår og sopp og eksem under puppen til en jente (med svære pupper), og dette ble så absolutt tatt på alvor av hennes lege.

Skrevet

Ønsket med innlegget mitt, var å få fram hvorfor det er greit å rakke ned på de som velger å rette opp i skadene på puppene sine!

Gjest sexysadie
Skrevet
Ønsket med innlegget mitt' date=' var å få fram hvorfor det er greit å rakke ned på de som velger å rette opp i skadene på puppene sine![/quote']

Ofte er "skadene" på brystene ett resultat av eierens fantasi...

Skrevet
Ønsket med innlegget mitt' date=' var å få fram hvorfor det er greit å rakke ned på de som velger å rette opp i skadene på puppene sine![/quote']

Jeg har da aldri sagt at det er greit. men man må ikke blande sammen å rakke ned på og stille kritiske spørsmål til en samfunnsutviklign som er på vei et sted man ikke ønsker.

Gjest sexysadie
Skrevet

Den er skremmende denen forestillingen at kroppen må være uforandret uansett hvilke prosesser den har gått igjennom.

Den mest ekstreme versjon av dette gjøres av sosieteten i UK/USA hvor de tar ut barnet med keisersnitt en mnd før termin fordi de frykter de ødeleggelsene svangerskapets siste del har på kroppen....

Catherine Zeta Jones gjorde dette

Victoria Beckham likeså....'

Skrevet

Enig med deg der, men det er ikke til å stikke under en stol at det blir ofte rakket ned på den enkelte person.

Gjest sexysadie
Skrevet
Nei' date=' i hver eneste silikontråd![/quote']

Som representer fenomenet og trenden i samfunnet.

Skrevet

Og de som hjernedødt følger disse trendene.....

:digge: Synger Jannicke.........

Skrevet

Sorry, den skjønte jeg ikke.

Jeg sa det forekom trakasering her, du sa i et tilfelle, jeg sa i hver eneste tråd!

Gjest sexysadie
Skrevet

:hoho::hoho::hoho:

D at du ikke fulgte tankerekken sa virkelig sitt....

Skrevet
Nei' date=' i hver eneste silikontråd![/quote']

Hadde vært fint om du presiserte hensikten med en tråd innledningsvis. Selv rakker jeg ikke ned på folk slik, og denne tråden angår da ikke meg.

Skrevet
:hoho::hoho::hoho:

D at du ikke fulgte tankerekken sa virkelig sitt....

Ja, ut i fra det kan du dømme meg nedenom og hjem!

Gjest sexysadie
Skrevet

D kunne jeg aldrig finne på å gjøre.

Jeg skiller person ifra sak. :kysse:

Skrevet

Da skjønner jeg ikke hvorfor du har så vanskelig for å se at enkelte av de personene som velger å rette på puppene sine gjør det av helt andre grunner enn å tilfredstille gutta?

Skrevet
Dette var ikke noe personangrep på deg Poirot.

Nei, vet det, men ikke sikkert jeg hadde giddet å delta hvis jeg hadde visst din baktanke med tråden :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...