Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2003 #41 Del Skrevet 28. november 2003 linken virker ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. november 2003 #42 Del Skrevet 28. november 2003 Prøv nå da http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/ar...ticle159726.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2003 #43 Del Skrevet 28. november 2003 Der ser man gitt.. Nå løper jeg rett til klinikken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. november 2003 #44 Del Skrevet 28. november 2003 Glad du tar d slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 28. november 2003 #45 Del Skrevet 28. november 2003 En kvinne har født et eller fler barn, og puppene er desverre blitt fullstendig kosmetisk ødelagdt av graviditet og amming. Puppene henger som vrengte baklommer. Hun velger å legge inn silikon for å få de tilbake som de var... En kvinne har født et eller flere barn, og magen er desverre fullstendig kosmetisk ødelagt av graviditeten. Magen er pløsete og full av strekkmerker. Hun får bukplastikk for å rette opp i skadene. Er det ene noe bedre enn det andre? Jeg mener selv det ikke er noe forskjell. Det jeg syns er feil er at kvinnen med ødelagt mage faktisk får dekket operasjonen. Da skulle i tilfelle den brystopererte fått det også. En kvinne har født et eller flere barn, eller hun har det ikke, og brystene er så tunge at de gir fysiske plager i ryggen. En kvinne har født, eller hun har slanket seg, og får fysiske plager av at mageskinnet henger ned. Begge får operasjoner for å rette opp i skadene. En kvinne har født barn - eller ikke - og syns puppene bør få et kosmetisk inngrep. En kvinne har født barn - eller ikke - og syns magen er for stor og vil ha bukplastikk/fettsuging. Hun kan gjerne gå til en klinikk for å gjøre inngrepet for egen regning. Jeg ser ikke problemet jeg? Dette er da ikke forskjellsbehandling? Og jeg må også få lov til å si, som gravid i dag, at dersom jeg får hengebryster i str. B- etter svangerskapet (hadde D+ før - helt naturlige), har jeg ingen problemer med å operere meg. Det samme om magen min blir stygg. Ikke fordi jeg er superoverrasket over at kroppen forandrer seg under svangerskapet, men fordi jeg vil føle meg vel. Og jeg betaler gladelig for det selv. Og jeg kommer ikke til å fortelle det til hele verden heller -og de vil sannsynligvis ikke merke det. Men det er jo en helt annen diskusjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 29. november 2003 #46 Del Skrevet 29. november 2003 Bukplastikk er ikke bare ett kosmetisk problem Kjenner ingen son har trøbbel med helsen pga "Engelsksetterørepupper". Det blir helt feil å sette dette opp imot hverandre. ¨ "Engelsksetterørepupper", det var virkelig et slag under beltestedet. OK, at du dine meninger om bestemte ting, ja faktisk alt. Men nå begynner du virkelig å bevege deg ut på viddene. DETTE ER HARSELERING! Sjerp deg SS (forkortelsen passer jo utmerket med en annen gjeng galninger jeg har hørt om..... DITTO.. det var mitt slag under beltestede.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 29. november 2003 #47 Del Skrevet 29. november 2003 Men dette er jo noe en VET før en går hen og blir gravid, så en kan jo ikke komme etterpå og sutre "buhu, kroppen min er ødelagt". Det er faktisk helt normalt at kroppen endrer seg ved graviditet og fødsel - deal with it! Ingen sutring, bare fakta og dersom du kunne lese og tyde setninger så hadde du forstått. Og jeg skrev at det var verdt det. Man kan ikke vite hvordan kroppen blir etter en graviditet eller fødsel. Noen merker lite på kroppen mens andre kan få problemer, feks ved keisersnitt kan en oppleve at magen ikke drar seg tilbake og ligger som en lomme over operasjonssåret/arret. Idag trenger en faktisk ikke å leve med slike problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. november 2003 #48 Del Skrevet 30. november 2003 "Engelsksetterørepupper", det var virkelig et slag under beltestedet. OK, at du dine meninger om bestemte ting, ja faktisk alt. Men nå begynner du virkelig å bevege deg ut på viddene. DETTE ER HARSELERING! Sjerp deg SS (forkortelsen passer jo utmerket med en annen gjeng galninger jeg har hørt om..... DITTO.. det var mitt slag under beltestede.) Og du måtte ta min "betegnelse" personlig? Hallo; E d noen heime??????? Skaff deg ett liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 30. november 2003 #49 Del Skrevet 30. november 2003 Yes, jeg tok det en smule personlig. Jeg er faktisk mennesker med følelser, noe de fleste mennesker innehar. Du kan jo ikke vente annet når du slenger med leppe i en link der tema er silikonpupper. Skikkelig råttent gjort. Hadde faktiskt tenkt å be om unnskyldning for min karakteristikk av deg, men det gjør jeg ikke nå ivertfall. Trodde du var en OK jente, bak den tøffe og kalde fasaden. Men du er bare rett og slett en kald kjerring. Har ikke peiling på alderen din, men du bør tenke på at mange av KG's brukere er svært unge og usikkre. Prøv heller å veilede en å bare slenge dritt, kommer ingen vei med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. november 2003 #50 Del Skrevet 30. november 2003 tror jeg skal svare deg inne på Personlig istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 1. desember 2003 #51 Del Skrevet 1. desember 2003 mange av KG's brukere er svært unge og usikkre. En meget god grunn til å oppfordre folk til å være fornøyd med seg selv, heller enn å legge seg under kniven for den minste lille "skavank"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. desember 2003 #52 Del Skrevet 1. desember 2003 D er en ting jeg stusser over mht enkelte som operer inn ditt og datt for å få større pupper; de har allerde B-cup. Er ikke B-cup stort nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå