Gå til innhold

Damer, bare må ha dem!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Feilslutning de luxe. At kvinner er dem som oftest ber om skilsmisse skyldes hovedsakelig at de har det langt lettere enn menn på kjærlighetsmarkedet (for ikke å snakke om sexrelasjonsmarkedet): det er mye, mye lettere for dem både å skaffe seg kjærester og tilfeldig sex. Men nå hører jeg innvendingen: det må jo en mann til for at det blir et hetero parfohold? Jo, det stemmer, men poenget er at kvinner blir sammen med et mindretall av menn (kanskje 30-40% av menn går på omgang blant de fleste kvinner), og er villig til å vente en god stund på at en mann som er henne overlegen på alle viktige punkter - utdannelse, jobb, økonomi, sosial status, nettverk - dukker opp. Ikke sjelden får hun ham også. Og da er hun ikke sen med å sette fotlenke på ham, lure et barn på ham f.eks. for slik å knytte ham til seg ved manipulering, løgn og bedrag.

DETTE er grunnen til at kvinner er dem som oftest tar ut skilsmisse og kan gå lengst single, IKKE fordi de ikke er trygghetsjunkies. Selvfølgelig er de trygghetsjunkies. Hahaha, trodde du virkelig noe annet?

aaaah, så nå er vi over på "alle kvinner er kun ute etter penger"-diskusjonen igjen ja.. hmm.. Vel, da trekker jeg meg.

Tull av mannfolka, til tross for at noen av oss kvinsa prøver å svare seriøst.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

aaaah, så nå er vi over på "alle kvinner er kun ute etter penger"-diskusjonen igjen ja.. hmm.. Vel, da trekker jeg meg.

Tull av mannfolka, til tross for at noen av oss kvinsa prøver å svare seriøst.

Snakket ikke om penger.

Skrevet

Hehehe, "kvinsa" er definitivt et ord som blir brukt alt for skjeldent!

Du er herved invitert på grillfest hos meg, Bachata. Sommeren er over for denne gang, men hold av juni, juli og august neste år!

Skrevet

Kvinsa er bra ord, og om du er en respektfull rundbrenner (for alle menn er jo igrunnen rundbrennere, lik alle kvinner sitter og venter på en mektig mann mener jeg), så kan det hende jeg legger deg til på fb. :gjeiper:

Skrevet

Jeg er ikke noe flink rundbrenner, dessverre.... Prøver så godt jeg kan, men antallet har ikke passert det man kan telle på 1 hånd enda (avhenger selvfølgelig av hvor mange fingre man har)... Men husk at det absolutt er tanken som teller, og at jeg virkelig prøver hardt!

Skrevet

Jeg er ikke noe flink rundbrenner, dessverre.... Prøver så godt jeg kan, men antallet har ikke passert det man kan telle på 1 hånd enda (avhenger selvfølgelig av hvor mange fingre man har)... Men husk at det absolutt er tanken som teller, og at jeg virkelig prøver hardt!

:ler: joa, det er tanken som teller, helt klart. :)

Skrevet

Det er hyggelig at du sier det! Du skal få lov til å være bestevennen min på facebook, hvis du greier å finne meg... Men da skal du fhaanmeg meg være bestevennen min også!

Skrevet

Det er hyggelig at du sier det! Du skal få lov til å være bestevennen min på facebook, hvis du greier å finne meg... Men da skal du fhaanmeg meg være bestevennen min også!

wohooo!! Klabert, så lenge du fhaanmeg klarer å være en skikkelig rundbrenner (by heart) og holde deg unna vennene mine!!

Skrevet

Hehehe, "kvinsa" er definitivt et ord som blir brukt alt for skjeldent!

Du er herved invitert på grillfest hos meg, Bachata. Sommeren er over for denne gang, men hold av juni, juli og august neste år!

Blir det bachata-dansing på denna grillfesten deres? Det kan jo hjelpe Yme med å få opp rundbrennertendensene, siden det nesten er å ta vorspiellet på dansegulvet...

Skrevet

wohooo!! Klabert, så lenge du fhaanmeg klarer å være en skikkelig rundbrenner (by heart) og holde deg unna vennene mine!!

Ikkeno problem! Jeg er jo så dårlig at jeg ikke hadde greid å klå på vennene dine om jeg hadde prøvd... Men det er jo tudeligvis hell i uhell, nå som facebook-vennelista mi vokser! Jeg har alltid vært så uthhhhrooooolig misunnelig på de som har tusenvis av venner!

Blir det bachata-dansing på denna grillfesten deres? Det kan jo hjelpe Yme med å få opp rundbrennertendensene, siden det nesten er å ta vorspiellet på dansegulvet...

Jeg lurer litt på om en av tingene som begrenser rundbrenningen min, er at jeg heller vil gjøre ting, som feks å lese, enn å danse inni andre mennesker kropp... Har prøvd å finne løsninger på dette problemet, så jeg har med meg en liten bok, som jeg leser over skulderen til personen jeg danser med, men det viste seg å ikke være populært, dessverre :tristbla:

• Liker 1
Skrevet

pfft.. snerpe!!

Jeg lurer litt på om en av tingene som begrenser rundbrenningen min, er at jeg heller vil gjøre ting, som feks å lese, enn å danse inni andre mennesker kropp... Har prøvd å finne løsninger på dette problemet, så jeg har med meg en liten bok, som jeg leser over skulderen til personen jeg danser med, men det viste seg å ikke være populært, dessverre :tristbla:

:ler: lesing av bok mens dansing av bachata, er helt klart ingen god rundbrennerteknikk nei. :ler:

Skrevet

pfft.. snerpe!!

Hey, jeg er ikke snerpete...jeg mente bare at bachata er en veldig sensuell dans (litt teit formulert bare). Du må jo være enig i at det er en dans der det kan bli veldig hett på dansegulvet.

Skrevet

Feilslutning de luxe. At kvinner er dem som oftest ber om skilsmisse skyldes hovedsakelig at de har det langt lettere enn menn på kjærlighetsmarkedet (for ikke å snakke om sexrelasjonsmarkedet): det er mye, mye lettere for dem både å skaffe seg kjærester og tilfeldig sex. Men nå hører jeg innvendingen: det må jo en mann til for at det blir et hetero parfohold? Jo, det stemmer, men poenget er at kvinner blir sammen med et mindretall av menn (kanskje 30-40% av menn går på omgang blant de fleste kvinner), og er villig til å vente en god stund på at en mann som er henne overlegen på alle viktige punkter - utdannelse, jobb, økonomi, sosial status, nettverk - dukker opp. Ikke sjelden får hun ham også. Og da er hun ikke sen med å sette fotlenke på ham, lure et barn på ham f.eks. for slik å knytte ham til seg ved manipulering, løgn og bedrag.

DETTE er grunnen til at kvinner er dem som oftest tar ut skilsmisse og kan gå lengst single, IKKE fordi de ikke er trygghetsjunkies. Selvfølgelig er de trygghetsjunkies. Hahaha, trodde du virkelig noe annet?

Jeg kjenner mange menn som søker trygghet de også. Så slutt med trygghetsjunkie maset ditt.

• Liker 3
Skrevet

Hey, jeg er ikke snerpete...jeg mente bare at bachata er en veldig sensuell dans (litt teit formulert bare). Du må jo være enig i at det er en dans der det kan bli veldig hett på dansegulvet.

:fnise: ok da.

Jada, bachata er en veldig sensuell dans, og det er hett. Men hakke noe med forspill å gjørra da, ikke alltid vaffal. :fnise:

(noen er riktignok diggere en vanlig å danse med...)

Gjest Drømmegjesten
Skrevet

Flanør er en fyr med tydelig angst for trygghet og sterk forakt for kvinner.

Han har garantert tilknytningsforstyrrelser.

Han vet alt om alle kvinner - jeg vet alt om ham.

Oh my Gødd - its gudd to be allvitende, gett.

Til TS: Min erfaring er at "kjekke" menn som regel ikke er kjempekjekke inni seg. Sånn ellers har jeg ikke noe i mot rundbrennere. Men mange jenter er søte og naive og tror rett og slett at du elsker dem fordi du har deg litt med dem. Så blir de såret etterpå.

Litt mer oppriktig nysgjerrighet på det annet kjønn anbefales.

Skrevet

Flanør er en fyr med tydelig angst for trygghet og sterk forakt for kvinner.

Han har garantert tilknytningsforstyrrelser.

Han vet alt om alle kvinner - jeg vet alt om ham.

Oh my Gødd - its gudd to be allvitende, gett.

Til TS: Min erfaring er at "kjekke" menn som regel ikke er kjempekjekke inni seg. Sånn ellers har jeg ikke noe i mot rundbrennere. Men mange jenter er søte og naive og tror rett og slett at du elsker dem fordi du har deg litt med dem. Så blir de såret etterpå.

Litt mer oppriktig nysgjerrighet på det annet kjønn anbefales.

Nei, jeg forakter ikke kvinner. Men jeg forakter svakhet, dvs. dem som ikke skaper sin egen trygghet, men søker den i partner. Stor forskjell, med mindre du faktisk sier deg enig i at kvinner er trygghetsjunkies. Er du?

Skrevet

Nei, jeg forakter ikke kvinner. Men jeg forakter svakhet, dvs. dem som ikke skaper sin egen trygghet, men søker den i partner. Stor forskjell, med mindre du faktisk sier deg enig i at kvinner er trygghetsjunkies. Er du?

Vel, i din teori forakter du jo da kvinner.

Du sier alle kvinner er trygghetsjunkies.

Du sier du forakter trygghetsjunkies.

Konklusjonen for oss som leser dine meninger, må jo da bli at du forakter kvinner.

Du forakter svakheter, trygghetssøking og kvinner fordi du mener de er trygghetssøkende. Ifølge dine egne utsagn i diskusjonen.

Jeg som kvinne vet jeg er sterk nok til å leve alene, og når jeg møtte min kjære, så ville han aldri vært aktuell i måneskinn om han var av typen som benekter enhver form for svakhet.

Jeg har nemlig en klokkeklar bevissthet om at man er sterkere når man kjenner, og aksepterer, sine svakheter.

Og nei, jeg TRENGER ham ikke for trygghet, jeg ønsker ham for å dele livet med, gleder, opplevelser og vanskeligere ting. Tryggheten min hadde jeg lenge før jeg møtte ham eller noen andre.

• Liker 1
Gjest Drømmegjesten
Skrevet

Flanør: Du forakter svakheten i deg selv. Den du vet er der, men hater.

Jobb med det, du - i stedet for å spre hatet ditt. Du kommer aldri til å kunne knytte deg til et annet menneske på en sunn måte uten å se og akseptere dine egne svakheter.

Det spiller ingen rolle for deg hva jeg sier at jeg er (trygghetsjunkie eller ei). Du har allerede laget deg en oppfatning om hvordan alle kvinner er.

Jeg har allerede laget meg en oppfatning om hvordan du er.

Ingen ting du sier kan endre dette.

Deilig med allvitenhet - gir så god maktfølelse når man mangler indre sikkerhet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...