Yme Skrevet 5. september 2011 #61 Skrevet 5. september 2011 (endret) Ømm... Går det ikke ann å ha respekt for damer, selvom man har hatt mange sexpartnere? Jeg har en god del venninner som har hatt godt over 100 sexpartnere... De er fortsatt veldig hyggelige damer, og jeg tror ikke de har et sykt syn på menn av den grunn. Utifra svarene i denne tråden, må jeg si meg enig i det TS skriver om at damer oppfører seg sært mot menn som har mye sex. Endret 5. september 2011 av Yme
Flanør Skrevet 5. september 2011 #62 Skrevet 5. september 2011 Den er nok ikke det, men den er i ganske stor del preget av at vi bryr oss om hverandre ja, omsorg og hensyn er noe både jeg og mine venner har for hverandre. Det å bry seg om venner, har ingenting med å leve i en rosa verden å gjøre, men å ville sin kjære det beste. Verken jeg eller mine venner ser på det som å bli behandlet som barn, når vi tar vare på hverandre og ønsker hverandre det beste, OG er der for hverandre når man blir såret. Du og dine kompiser har ett forhold der dere ikke bryr dere, det er jo deres sak, trives dere med det har jeg ingen behov for å dømme det. Du derimot, har visst et merkelig behov for å både dømme og kalle meg og mine venners måte å leve på, for både rosarødt, barnslig, dikke-dikke-dillete og det som værre er.. sier vel egentlig mer om deg en om eg, tror du ikke? Det har ikke med å ikke ha erfaringer, eller ikke være voksne, det har noe med hva slags tillit vi har innenfor vennegjengen. Og vi ønsker ikke hverandre såret, derfor viser vi hverandre respekt. En rundbrenner viser verken meg respekt eller min venninne respekt, ved å oppføre seg dritt mot min venninne. Til tross for at hun burde gjennomskuet hans sjarmerende rundbrenner-lureri ja. En ting du kan ta oss for, det skal jeg innrømme; godtroende! Både jeg og de fleste av mine venner, gir faktisk andre mennesker the benefit of the doubt, inntil motsatte er bevist. Det er kanskje naivt og ungt i manges øyne, men det er slik jeg vil bli møtt, derfor møter jeg andre likt. om jeg møter en med dårlige erfaringer med kvinner, vil jeg ikke at dette skal være det som farger hans møte med meg; ergo kan jeg ikke gjøre det samme. Slik er mange av mine venner og venninner. Og DET er jeg med viten om at jeg kunne snudd urndt og vært en mistenksom ass istedenfor, om jeg ønsket det av livet mitt. For mange, så er det nok slik vennskap er ja, velger jeg å tro. I min verden er definisjonen på en god venn, en som er der og har ryggen din når ting går deg imot, og en som ønsker deg alt godt i verden. I min verden ser jeg ikke på venninner som idioter, bare fordi de går på limpinnen til en rundbrenner. Og en rundbrenner som ikke respekterer dette, er ikke innenfor min definisjon av en venn, og ergo heller ikke min venn. kjære vene, dere må da for all del løpe rundt å være det jeg ser på som drittsekker!! Det eneste jeg sier, er at DA er man ikke min venn. Noe jeg ikke regner med NOEN av dere som svarer meg ønsker å være likevel. Så hva spiller det ofr rolle at jeg og mine venner tar vare på hverandre? Du forteller om ting fra privatlivet ditt på et offentlig diskusjonsforum, da må du nesten regne med å få kommentarer. Hadde du ønsket at de hadde forblitt private hadde du ikke lagt dem ut her. Nå gidder jeg ikke repetere poenget mitt enda en gang, men altså: en rundbrenner er da ikke en drittsekk? Det måtte i så fall være om han lyver, og lover gull og grønne skoger bare for å dyppe den, men om han er ærlig om saken og rett frem sier han liker damer og driver med flere så er han IKKE en drittsekk nei.
Yme Skrevet 5. september 2011 #63 Skrevet 5. september 2011 Nå gidder jeg ikke repetere poenget mitt enda en gang, men altså: en rundbrenner er da ikke en drittsekk? Det måtte i så fall være om han lyver, og lover gull og grønne skoger bare for å dyppe den, men om han er ærlig om saken og rett frem sier han liker damer og driver med flere så er han IKKE en drittsekk nei. Enig med det her... Det finnes massevis av hyggelige mennesker som liker å knulle nye folk hver helg. Man er dust hvis man lurer folk, men det er absolutt ikke alle som gjør det. 1
Bachata Skrevet 5. september 2011 #64 Skrevet 5. september 2011 Ømm... Går det ikke ann å ha respekt for damer, selvom man har hatt mange sexpartnere? Jeg har en god del venninner som har hatt godt over 100 sexpartnere... De er fortsatt veldig hyggelige damer, og jeg tror ikke de har et sykt syn på menn av den grunn. Utifra svarene i denne tråden, må jeg si meg enig i det TS skriver om at damer oppfører seg sært mot menn som har mye sex. Klart det går an å ha respekt for damer selv om man har hatt mange sexpartnere, jeg har flere hyggelige kompiser som har hatt mange sexpartnere jeg, og de er gode venner av meg også. Men de hopper ikke på venninnene mine for ett ons så lenge ikke det er helt tydelig at det er det begge vil. Noe som faktisk sjeldent skjer, de holder seg rett og slett borte fra mine venninner. Samme med mine venninner som har endel sexpartnere, de går ikke akkurat på vennegjengen min. man trenger overhode ikke være en dritt selv om man har mange sexpartnere, men å respektere venners venner, og dermed være (som jeg har nevnt som 1 av 2 ting jeg synes er viktig) ærlig på sine hensikter. Er man det, og ingen tviler på at ett ons er et ons, så er det jo ingen problemer. Du forteller om ting fra privatlivet ditt på et offentlig diskusjonsforum, da må du nesten regne med å få kommentarer. Hadde du ønsket at de hadde forblitt private hadde du ikke lagt dem ut her. Nå gidder jeg ikke repetere poenget mitt enda en gang, men altså: en rundbrenner er da ikke en drittsekk? Det måtte i så fall være om han lyver, og lover gull og grønne skoger bare for å dyppe den, men om han er ærlig om saken og rett frem sier han liker damer og driver med flere så er han IKKE en drittsekk nei. Jeg forteller om mine grenser, er det ikke det iv alle gjør her? Jeg har da ikke fortalt noe om mitt privatliv, annet en hva slags grenser jeg/vi aksepterer og ikke i forhold til vennskap. DEt var også det TS lurte på, hva som kan gjøre at noen kvinner sletter rundbrennere fra vennelister etc. Har ingen problemer med kommentarer, men skjønner rett og slett ikke ditt behov for å fortell meg at jeg og mine venner er rosarøde barnehagetanter (ikke helt ordet, men dog) siden vi tar vare på hverandre. Har aldri nevnt en eneste gang at rundbrennere trenger være drittsekker jeg, har sagt at rundbrennere som ikke holder seg unna mine venner, og/eller er ærlige med sine intensjoner, ikke anses som særlig til venner. 3
Rofl Skrevet 5. september 2011 #65 Skrevet 5. september 2011 Hvorfor missliker kvinnfolk men som meg så mye? Ja, jeg puler rundt og ligger med utrolig mange damer. So what? Jeg liker variasjon og klarer ikke holde meg til en dame. jeg er kjekk og kommer utrolig lett i kontakt med dem og har naturlig nok rundbrennerrykte på meg. Da opplever jeg mange sure miner og at kvinnelige bekjente sletter meg fra FB. Hvorfor har dere slike problemer med menn som har det morro? Jeg forstår det ikke! Fordi du er/blir oppfattet som en hore?
Flanør Skrevet 5. september 2011 #66 Skrevet 5. september 2011 Fordi du er/blir oppfattet som en hore? Det er vel mer fordi kvinner er trygghetsjunkies som etter andre daten står klar med fotlenkene og villig tjorer ham fast. Mas om bekreftelse, mistenkeliggjøring ("du treffer vel ikke andre?"), mas om å bli kjærester etter kort tids bekjentskap, bryllup og barn - alt dette er bare uttrykk for kvinners trygghetsnarkomani. Han fyren her liker derimot å være fri til å gjøre som han vil så da blir det fort drittslenging. De kan ikke kue ham nemlig, og da blir de ampre.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #67 Skrevet 5. september 2011 Mange tilfeldige sexpartnere er en risikosport, dessuten risikerer man og bli avstumpet følelsesmessig, vil ikke anse å pule rundt som "normalen" og er sikker på det stikker litt dypere hos mennesketyper som velger ett slikt liv. 4
Bachata Skrevet 5. september 2011 #68 Skrevet 5. september 2011 Det er vel mer fordi kvinner er trygghetsjunkies som etter andre daten står klar med fotlenkene og villig tjorer ham fast. Mas om bekreftelse, mistenkeliggjøring ("du treffer vel ikke andre?"), mas om å bli kjærester etter kort tids bekjentskap, bryllup og barn - alt dette er bare uttrykk for kvinners trygghetsnarkomani. Han fyren her liker derimot å være fri til å gjøre som han vil så da blir det fort drittslenging. De kan ikke kue ham nemlig, og da blir de ampre. idioti å si, med tanke på at det er kvinner som oftest ber om skilsmisse, det er kvinner som oftest er frivillig single og trives med den tilværelsen. Det er stor forskjell på å stå klar med fotlenke, og på å kreve at venner skal være ærlige og respektfulle. 4
Flanør Skrevet 5. september 2011 #69 Skrevet 5. september 2011 (endret) idioti å si, med tanke på at det er kvinner som oftest ber om skilsmisse, det er kvinner som oftest er frivillig single og trives med den tilværelsen. Det er stor forskjell på å stå klar med fotlenke, og på å kreve at venner skal være ærlige og respektfulle. Feilslutning de luxe. At kvinner er dem som oftest ber om skilsmisse skyldes hovedsakelig at de har det langt lettere enn menn på kjærlighetsmarkedet (for ikke å snakke om sexrelasjonsmarkedet): det er mye, mye lettere for dem både å skaffe seg kjærester og tilfeldig sex. Men nå hører jeg innvendingen: det må jo en mann til for at det blir et hetero parfohold? Jo, det stemmer, men poenget er at kvinner blir sammen med et mindretall av menn (kanskje 30-40% av menn går på omgang blant de fleste kvinner), og er villig til å vente en god stund på at en mann som er henne overlegen på alle viktige punkter - utdannelse, jobb, økonomi, sosial status, nettverk - dukker opp. Ikke sjelden får hun ham også. Og da er hun ikke sen med å sette fotlenke på ham, lure et barn på ham f.eks. for slik å knytte ham til seg ved manipulering, løgn og bedrag. DETTE er grunnen til at kvinner er dem som oftest tar ut skilsmisse og kan gå lengst single, IKKE fordi de ikke er trygghetsjunkies. Selvfølgelig er de trygghetsjunkies. Hahaha, trodde du virkelig noe annet? Endret 5. september 2011 av Flanør
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #70 Skrevet 5. september 2011 Hvis vi kvinner lurer på noe om oss selv spør vi bare Flanør. Han har alle svarene og vet mye mer om oss enn vi vet selv. 4
Flanør Skrevet 5. september 2011 #71 Skrevet 5. september 2011 Hvis vi kvinner lurer på noe om oss selv spør vi bare Flanør. Han har alle svarene og vet mye mer om oss enn vi vet selv. Hva klager du etter? Jeg tar ikke betalt for visdommen jeg så generøst øser over dere, gjør jeg vel?
Yme Skrevet 5. september 2011 #72 Skrevet 5. september 2011 Hahaha, trodde du virkelig noe annet? Det er viktig å slenge med en sånn hånende og nedlatende latter på slutten!
Flanør Skrevet 5. september 2011 #73 Skrevet 5. september 2011 Det er viktig å slenge med en sånn hånende og nedlatende latter på slutten! Pokker også, jeg glemte den! Nå gikk vel sarkasmen henne hus forbi tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #74 Skrevet 5. september 2011 Hvorfor missliker kvinnfolk men som meg så mye? Jeg puler rundt og ligger med utrolig mange damer. Jeg har naturlig nok rundbrennerrykte på meg. Jeg forstår det ikke! Kvinner liker ikke billige, skitne og brukte menn. Kvinner liker å føle seg eksklusive for mannen. Du viser at du ikke har forsått dette, og da får du som fortjent: du blir brukt, men ingen kvinne vil ta i deg med ildtang i forhold til å se på deg som en potensiell ektemann og far til hennes barn. Menn uten ryggrad of integritet vinner sjelden frem i lengden hos kvinner med kvalitet og innhold, i tillegg til pent utseende. Du får slumme med slammet.
Flanør Skrevet 5. september 2011 #75 Skrevet 5. september 2011 Kvinner liker ikke billige, skitne og brukte menn. Kvinner liker å føle seg eksklusive for mannen. Du viser at du ikke har forsått dette, og da får du som fortjent: du blir brukt, men ingen kvinne vil ta i deg med ildtang i forhold til å se på deg som en potensiell ektemann og far til hennes barn. Menn uten ryggrad of integritet vinner sjelden frem i lengden hos kvinner med kvalitet og innhold, i tillegg til pent utseende. Du får slumme med slammet. Nåja. Kvinner er også flokkdyr, og liker det andre kvinner liker, bare fordi de liker det. Og så liker de vel helst menn som er flinke til å selge inn illusjonen om at de er eksklusive for ham, selv om de burde og kanskje også er smarte nok til å forstå at han har staket opp mange damer før dem.
Flanør Skrevet 5. september 2011 #76 Skrevet 5. september 2011 Fyren mangler da ikke ryggrad og integritet fordi om han puler mange. Jeez så mange merkelige konklusjoner.
Gjest gjest Skrevet 5. september 2011 #77 Skrevet 5. september 2011 Det handler ikke om kvinners behov for trygghet eller annet. Du er rett og slett en skitten person, som utveksler kroppsvesker med så mange. Verre enn de som graver i søppelkassene. Ekkelt. Ville aldri ha tatt i deg med en ildtang..
Flanør Skrevet 5. september 2011 #78 Skrevet 5. september 2011 Det handler ikke om kvinners behov for trygghet eller annet. Du er rett og slett en skitten person, som utveksler kroppsvesker med så mange. Verre enn de som graver i søppelkassene. Ekkelt. Ville aldri ha tatt i deg med en ildtang.. Kroppsvesker? Mener du svette? (aldri sex uten kondom)
Gjest Eurodice Skrevet 5. september 2011 #79 Skrevet 5. september 2011 Det handler ikke om kvinners behov for trygghet eller annet. Du er rett og slett en skitten person, som utveksler kroppsvesker med så mange. Verre enn de som graver i søppelkassene. Ekkelt. Ville aldri ha tatt i deg med en ildtang.. Det finnes mange slags vesker, men kroppsvesker, hvordan ser de ut? . Du mener kroppsvæsker, tenker jeg. 1
Gjest "gjest" Skrevet 5. september 2011 #80 Skrevet 5. september 2011 Kvinner liker ikke billige, skitne og brukte menn. Kvinner liker å føle seg eksklusive for mannen. Du viser at du ikke har forsått dette, og da får du som fortjent: du blir brukt, men ingen kvinne vil ta i deg med ildtang i forhold til å se på deg som en potensiell ektemann og far til hennes barn. Menn uten ryggrad of integritet vinner sjelden frem i lengden hos kvinner med kvalitet og innhold, i tillegg til pent utseende. Du får slumme med slammet. Jeg liker så godt at du vet hva alle kvinner liker av menn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå