Gå til innhold

Damer, bare må ha dem!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen, jag uttryckte min åsikt, vilket jag tycker framgår ganska tydligt.

Åsikten din er rimelig tard

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, så lenge damerne vet det bare er en greie, så ser jeg ikke hvorfor de skal føle seg brukt. Da har de jo brukt ham like mye.

Word

Skrevet

Jeg har ikke noe imot din livsstil, hadde ikke mislikt deg om jeg traff deg og du var en hyggelig person som jeg kunne prate med. Kanskje vi til og med kunne blitt best buds:P Men seksuelt no oh no. Gutt med eeevig mange ligg bak seg er turn Off for meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir faktisk litt nysgjerrig, fordi han der må det være noe med.

Gjest Maneater
Skrevet

Så frekk du er! Jeg lurte bare på hvorfor så mange av dere blir så bitchy når dere finner ut at en mann dere ellers trives med har seg med tilfeldige jenter ofte? Du virker også utrolig bithy og bitterom jeg må si det selv. er det sjalusi eller? Helt ærlig...

Tror vi svarte på dette under tråden som kom i forrige uke eller så om "hvorfor menns seksualtitet provoserer kvinner".

...... men mest har det vel med at det truer kvinners trygghet.

Men begepet trygghet er kanskje noe du ikke har noe forhold til da det ikke betyr noe for deg?

• Liker 1
Gjest Maneater
Skrevet

Tror vi svarte på dette under tråden som kom i forrige uke eller så om "hvorfor menns seksualtitet provoserer kvinner".

Men begepet trygghet er kanskje noe du ikke har noe forhold til da det ikke betyr noe for deg?

Skulle være "begrepet".

• Liker 1
Skrevet

Åsikten din er rimelig tard

Haha, det är din åsikt! Inte faktum. Vilket otroligt bra argument mot min åsikt! Jag superimponerad, verkligen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har i utgangspunktet ikke noe imot kamerater som gjør som de vil når det gjelder sex, så lenge de er ærlige på det at det er det de driver med, så gjør det meg ingenting.

to ting dog;

1) de holder seg unna mine venninner!!! Vesentlig, trenger jeg å bekymre meg over venninner rundt denne rundbrennern, så er han ingen venn av meg lenger.

2) han er ærlig og holder ingen for narr. Det å legge opp til at det er noe mer å hente en bare sex den kvelden, for DET er det mange "sjarmerende rundbrennere" som gjør, er å holde andre for narr, og respektløse mennesker sliter jeg nok litt med å ha i min omgangskrets ja.

Så, så lenge du ikke går på venner/venninners bekjente, og også er ærlig mot de jentene/i de situasjonene du hopper på damer i, så ser jeg egentlig ikke hvorfor folk har problemer med deg, så lenge DE faktisk aldri har vært en av dine erobringer.

• Liker 2
Skrevet

to ting dog;

1) de holder seg unna mine venninner!!! Vesentlig, trenger jeg å bekymre meg over venninner rundt denne rundbrennern, så er han ingen venn av meg lenger.

2) han er ærlig og holder ingen for narr. Det å legge opp til at det er noe mer å hente en bare sex den kvelden, for DET er det mange "sjarmerende rundbrennere" som gjør, er å holde andre for narr, og respektløse mennesker sliter jeg nok litt med å ha i min omgangskrets ja.

Venninnene skal kunne passe på seg selv da.

Skrevet

Det er vel helst kvinner som er svakelige trygghetsjunkies. Menn trenger ikke dette når de kan stole på seg selv.

Skrevet

Venninnene skal kunne passe på seg selv da.

Hvis en rundbrenner har lyst å være min VENN, så sårer han ikke venninnene mine, uansett hvor mye de bør passe på seg selv eller ikke. Sånn er det bare.

Så jo, jeg forventer at en kompis som er egenerklært rundbrenner, holder seg unna mine venninner.

• Liker 2
Skrevet

Hvis en rundbrenner har lyst å være min VENN, så sårer han ikke venninnene mine, uansett hvor mye de bør passe på seg selv eller ikke. Sånn er det bare.

Så jo, jeg forventer at en kompis som er egenerklært rundbrenner, holder seg unna mine venninner.

Merkelig. Jeg kunne fint vært venn med en selverklært maneater selv om hun ormer seg innpå kameratene mine. Jeg forventer at de er voksne nok til å passe på seg selv, og dessuten er det jo ikke min sak. Men kvinner er kanskje ikke voksne nok til å passe på seg selv? Små uskyldige, rosa vesen som alltid må ha noen el. hverandre til å passe på seg liksom?

Skrevet

Merkelig. Jeg kunne fint vært venn med en selverklært maneater selv om hun ormer seg innpå kameratene mine. Jeg forventer at de er voksne nok til å passe på seg selv, og dessuten er det jo ikke min sak. Men kvinner er kanskje ikke voksne nok til å passe på seg selv? Små uskyldige, rosa vesen som alltid må ha noen el. hverandre til å passe på seg liksom?

I min verden er venninner som har blitt såret, til tider min sak jo, dersom de kommer til meg. Og, det at han er venn av meg, ville kunne gjøre at de trodde han kom til å være redelig mot dem, siden han visste de var mine venner.

Jeg vil ikke ha sånt rot i min vennegjeng, så VET man at man ikke er ute etter noe seriøst, så holder man seg borte fra mine venner, dersom man da ikke i det minste er veldig tydelig på nummer to: at man er ærlig om hva det er.

At du og andre ser det som unødvendig å bry seg om at venninner blir skånet for bruk og kast-mentaliteten til noen rundbrennere, er deres sak. Ingen av mine jenter er uskyldige rosa vesner, men jeg bryr meg likevel om dem og ser helst at noen jeg VET er en rundbrenner ikke sårer dem.

Eller mener du at dersom man har en rundbrenner som venn, så skal man si ifra det til alle sine venninner han KANSKJE kan prøve seg på? For det må jo da være det osm er ellers, jeg vil ikke sitte vel vitende om en rundbrenners moral, å ikke si noe til venner som betyr noe for meg. Ergo må jeg da "advare" alle mot ham, eller jeg må kunne forvente at han holder seg unna mine venninner.

• Liker 2
Skrevet

Ja ha, så du legger deg opp i hvem dine venninner har affærer med?

Skrevet

Nei dessverre, not that kind of girl.. Så du har absolutt ikke vært i buksene på meg! Har ingenting i mot kjekke menn, men de som surfer rundt på utseendet sitt ser automatisk stygg ut i mine øyne. Og jeg ser allerede at din personlighet er skikkelig dritt. Er nok ingen som ville vært i forhold med deg uansett så er bare å kose seg videre!

Enig. Finnes nok ingen der ute som vil være i et forhold med deg. Så gjør det du kan best.

Skrevet

I min verden er venninner som har blitt såret, til tider min sak jo, dersom de kommer til meg. Og, det at han er venn av meg, ville kunne gjøre at de trodde han kom til å være redelig mot dem, siden han visste de var mine venner.

Jeg vil ikke ha sånt rot i min vennegjeng, så VET man at man ikke er ute etter noe seriøst, så holder man seg borte fra mine venner, dersom man da ikke i det minste er veldig tydelig på nummer to: at man er ærlig om hva det er.

At du og andre ser det som unødvendig å bry seg om at venninner blir skånet for bruk og kast-mentaliteten til noen rundbrennere, er deres sak. Ingen av mine jenter er uskyldige rosa vesner, men jeg bryr meg likevel om dem og ser helst at noen jeg VET er en rundbrenner ikke sårer dem.

Eller mener du at dersom man har en rundbrenner som venn, så skal man si ifra det til alle sine venninner han KANSKJE kan prøve seg på? For det må jo da være det osm er ellers, jeg vil ikke sitte vel vitende om en rundbrenners moral, å ikke si noe til venner som betyr noe for meg. Ergo må jeg da "advare" alle mot ham, eller jeg må kunne forvente at han holder seg unna mine venninner.

Din verden er rosa, ja. Babyrosa. Men nei, det er ikke din sak å advare venninner mot rundbrenneren. Det du driver med er overdreven beskyttelse av formodentlig voksne mennesker, du behandler jo venninnene dine som små barn. Selvsagt trenger de ikke automatisk å tro at fyren er redelig mot dem bare fordi de vet han er din venn. De kan da for f...tenke selv! Om mine kamerater har blitt såret tidligere så tenker jeg at de da har blitt en erfaring rikere og blitt tilstrekkelig skeptisk til å ikke stole blindt på kvinner. Har de fremdeles ikke lært er de idioter, og kan bare takke seg selv. Gidder ikke dikke-dakke-dille med kompiser, de er voksne mennesker, ikke små, rosa dukker som venninnene dine.

Skrevet

Bra sagt, og jeg er enig med deg. Det er SÅNN venner skal være :)

• Liker 2
Skrevet

Så i din verden er definisjonen på en god venn en som angir andre mennesker bare fordi du mener venninnene dine er for idiot til å passe på seg selv? Jeeez.

Gjest navnelapp
Skrevet

jeg ser for meg at mange hav damene (han eller hun det stå ikke hva)

har fot orde kjæreste på hjernen.

så drop Romeo snake.

An old friend visiting?

Skrevet

Din verden er rosa, ja. Babyrosa. Men nei, det er ikke din sak å advare venninner mot rundbrenneren. Det du driver med er overdreven beskyttelse av formodentlig voksne mennesker, du behandler jo venninnene dine som små barn. Selvsagt trenger de ikke automatisk å tro at fyren er redelig mot dem bare fordi de vet han er din venn. De kan da for f...tenke selv! Om mine kamerater har blitt såret tidligere så tenker jeg at de da har blitt en erfaring rikere og blitt tilstrekkelig skeptisk til å ikke stole blindt på kvinner. Har de fremdeles ikke lært er de idioter, og kan bare takke seg selv. Gidder ikke dikke-dakke-dille med kompiser, de er voksne mennesker, ikke små, rosa dukker som venninnene dine.

Den er nok ikke det, men den er i ganske stor del preget av at vi bryr oss om hverandre ja, omsorg og hensyn er noe både jeg og mine venner har for hverandre.

Det å bry seg om venner, har ingenting med å leve i en rosa verden å gjøre, men å ville sin kjære det beste. Verken jeg eller mine venner ser på det som å bli behandlet som barn, når vi tar vare på hverandre og ønsker hverandre det beste, OG er der for hverandre når man blir såret.

Du og dine kompiser har ett forhold der dere ikke bryr dere, det er jo deres sak, trives dere med det har jeg ingen behov for å dømme det. Du derimot, har visst et merkelig behov for å både dømme og kalle meg og mine venners måte å leve på, for både rosarødt, barnslig, dikke-dikke-dillete og det som værre er.. sier vel egentlig mer om deg en om eg, tror du ikke?

Det har ikke med å ikke ha erfaringer, eller ikke være voksne, det har noe med hva slags tillit vi har innenfor vennegjengen. Og vi ønsker ikke hverandre såret, derfor viser vi hverandre respekt. En rundbrenner viser verken meg respekt eller min venninne respekt, ved å oppføre seg dritt mot min venninne. Til tross for at hun burde gjennomskuet hans sjarmerende rundbrenner-lureri ja.

En ting du kan ta oss for, det skal jeg innrømme; godtroende!

Både jeg og de fleste av mine venner, gir faktisk andre mennesker the benefit of the doubt, inntil motsatte er bevist. Det er kanskje naivt og ungt i manges øyne, men det er slik jeg vil bli møtt, derfor møter jeg andre likt.

om jeg møter en med dårlige erfaringer med kvinner, vil jeg ikke at dette skal være det som farger hans møte med meg; ergo kan jeg ikke gjøre det samme. Slik er mange av mine venner og venninner. Og DET er jeg med viten om at jeg kunne snudd urndt og vært en mistenksom ass istedenfor, om jeg ønsket det av livet mitt.

For mange, så er det nok slik vennskap er ja, velger jeg å tro.

Så i din verden er definisjonen på en god venn en som angir andre mennesker bare fordi du mener venninnene dine er for idiot til å passe på seg selv? Jeeez.

I min verden er definisjonen på en god venn, en som er der og har ryggen din når ting går deg imot, og en som ønsker deg alt godt i verden. I min verden ser jeg ikke på venninner som idioter, bare fordi de går på limpinnen til en rundbrenner. Og en rundbrenner som ikke respekterer dette, er ikke innenfor min definisjon av en venn, og ergo heller ikke min venn.

kjære vene, dere må da for all del løpe rundt å være det jeg ser på som drittsekker!! Det eneste jeg sier, er at DA er man ikke min venn. Noe jeg ikke regner med NOEN av dere som svarer meg ønsker å være likevel. Så hva spiller det ofr rolle at jeg og mine venner tar vare på hverandre?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...