Gå til innhold

Damer, bare må ha dem!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei dessverre, not that kind of girl.. Så du har absolutt ikke vært i buksene på meg! Har ingenting i mot kjekke menn, men de som surfer rundt på utseendet sitt ser automatisk stygg ut i mine øyne. Og jeg ser allerede at din personlighet er skikkelig dritt. Er nok ingen som ville vært i forhold med deg uansett så er bare å kose seg videre!

Næh så flink du er da. Har aldri vært ute eter noe forhold ha ha. Spørsmålet mitt var hvorfor kvinner missliker meg såpass sterkt når de finner ut at jeg ligger rundt, selv om jeg ikke engang har hintet, flørtet eller hatt noen sexuelle referanser til disse pikene.

Og man blir jo også veldig nyskjerrig på hvorfor samtlige her inne også er krasse og frekke i kjeften til meg når jeg bare stilte et spørsmål. Kan noen svare på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig enkelt: du takler ikke stresset som kommer med flere jenter samtidig. Dermed gjør du det enklere for deg selv, ved å spille på stereotypien selvgod idiot.

Gjest ~Good&Bad~
Skrevet

Hvorfor missliker kvinnfolk men som meg så mye? Ja, jeg puler rundt og ligger med utrolig mange damer. So what? Jeg liker variasjon og klarer ikke holde meg til en dame. jeg er kjekk og kommer utrolig lett i kontakt med dem og har naturlig nok rundbrennerrykte på meg. Da opplever jeg mange sure miner og at kvinnelige bekjente sletter meg fra FB. Hvorfor har dere slike problemer med menn som har det morro? Jeg forstår det ikke!

Har disse damene det like moro som deg? Svært mange jenter føler seg brukt av sånne som deg og blir såret. Og i tillegg som noen har nevnt alt har du er utrolig dårlig kvinnesyn, med såkalt bruk og kast.

• Liker 3
Skrevet

bare si jeg hvil ha deg i segna i natt.

heler bare si jeg hvil ha sex.

det enkleste er det beste

Skrevet

:klo:

• Liker 5
Skrevet

Har disse damene det like moro som deg? Svært mange jenter føler seg brukt av sånne som deg og blir såret. Og i tillegg som noen har nevnt alt har du er utrolig dårlig kvinnesyn, med såkalt bruk og kast.

Vel, så lenge damerne vet det bare er en greie, så ser jeg ikke hvorfor de skal føle seg brukt. Da har de jo brukt ham like mye.

• Liker 1
Skrevet

Stjernekommentar!

Du frisker opp debatten :)

• Liker 1
Skrevet

jeg ser for meg at mange hav damene (han eller hun det stå ikke hva)

har fot orde kjæreste på hjernen.

så drop Romeo snake.

Skrevet

:skratte::skratte:

• Liker 3
Skrevet

så drop Romeo snake.

Att det var..?????

• Liker 2
Skrevet

så drop Romeo snake.

Jeg liker deg Gjest. Du snakker rett fra levra.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor missliker kvinnfolk men som meg så mye? Ja, jeg puler rundt og ligger med utrolig mange damer. So what? Jeg liker variasjon og klarer ikke holde meg til en dame. jeg er kjekk og kommer utrolig lett i kontakt med dem og har naturlig nok rundbrennerrykte på meg. Da opplever jeg mange sure miner og at kvinnelige bekjente sletter meg fra FB. Hvorfor har dere slike problemer med menn som har det morro? Jeg forstår det ikke!

Ingen liker vel selvgode drittsekker som har en bruk-og kastmentalitet overfor andre mennesker. Håper du får litt mere selvinnsikt etterhvert.

bare si jeg hvil ha deg i segna i natt.heler bare si jeg hvil ha sex.det enkleste er det beste

jeg ser for meg at mange hav damene (han eller hun det stå ikke hva)har fot orde kjæreste på hjernen. så drop Romeo snake.

:hoho:

Yes, excactly. :tommelsmil:

• Liker 2
Skrevet

Jag missliker män som dig för att jag blir äcklad. Jag respekterar inte den livsstilen. Det är bara en fölelse och åsikt jag har, men jag tycker inte att man ska ligga runt så som du gör. Det känns både umodent och oansvarigt både mot dig själv och kvinnorna du knullar. Det enda jag kan tänka på är könssjukdomar.. Jag skulle aldrig för mitt liv ligga med någon som jag vet har sex med kvinnor hit och dit så som du gör. Att föle sig som en i raden av mååånga andra kvinnor är inte så trevligt.. Jag tror att de allra flesta vill slippa fölelsen av att vara ett objekt, någon att knulla bara för ikväll. Sex ska vara något speciellt och passionerat för båda parter, inte bara en massa fyllepåhitt. Med det sagt är jag heller inte emot några enkelte ONS, men att leva på ONS är minst sagt motbjudande.

• Liker 2
Skrevet

Jag missliker män som dig för att jag blir äcklad. Jag respekterar inte den livsstilen. Det är bara en fölelse och åsikt jag har, men jag tycker inte att man ska ligga runt så som du gör. Det känns både umodent och oansvarigt både mot dig själv och kvinnorna du knullar. Det enda jag kan tänka på är könssjukdomar.. Jag skulle aldrig för mitt liv ligga med någon som jag vet har sex med kvinnor hit och dit så som du gör. Att föle sig som en i raden av mååånga andra kvinnor är inte så trevligt.. Jag tror att de allra flesta vill slippa fölelsen av att vara ett objekt, någon att knulla bara för ikväll. Sex ska vara något speciellt och passionerat för båda parter, inte bara en massa fyllepåhitt. Med det sagt är jag heller inte emot några enkelte ONS, men att leva på ONS är minst sagt motbjudande.

Hvem bestemmer at det skal være slik?

Skrevet

Hvem bestemmer at det skal være slik?

Ingen, jag uttryckte min åsikt, vilket jag tycker framgår ganska tydligt.

• Liker 5
Skrevet

Så det du sier er i bunn og grunn at damer hater deg, men likevel får du tilgang til godsakene deres uten problemer (siden du har så innmari mye sex med masse damer)? Hvor er logikken i det? Min teori er at du er en innbildsk liten løgner med tøsete tendenser, og damene du har deg med er fjollete jentunger som leker hard-to-get ved å spille sint og prippen. Ergo; begge parter er like barnslige og overfladiske.

Skulle du mot all formodning snakke sant om dine rundbrennertendenser, så skjønner jeg ikke hva du syter over siden du jo får masse damer... Kanskje er du bitter på de damene som ikke dåner med beina i skrevestilling bare du gliser sleskt til dem? Get over it.

• Liker 6
Skrevet

Jeg har ingenting i mot dere så lenge dere ikke behandler venninnene mine som dritt :-)

• Liker 3
Skrevet

Jeg bryr meg ikke så veldig mye om mine venner liker å ha ofte ONS med ukjente mennesker. Det er deres sak og jeg gidder ikke å være en prippen moralist.

Men hvis du er en sånn fyr som later som det er noe mer bare for å komme ned i buksa på folk, da må du regne med at folk reagerer til slutt. Det er ikke pent å utnytte folk.

Utover det så burde du ha sex med hvem du vil med god samvittighet, så lenge begge parter er inneforstått med hverandres intensjoner.

• Liker 4
Skrevet

Det skal litt til å "late som det er noe mer" når man puler samme kvelden man møtes. Da er det underforstått at det er sex som er greia, ikke et halvt år med film på lørdagskvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...