Gjest Gjest Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Hvorfor missliker kvinnfolk men som meg så mye? Ja, jeg puler rundt og ligger med utrolig mange damer. So what? Jeg liker variasjon og klarer ikke holde meg til en dame. jeg er kjekk og kommer utrolig lett i kontakt med dem og har naturlig nok rundbrennerrykte på meg. Da opplever jeg mange sure miner og at kvinnelige bekjente sletter meg fra FB. Hvorfor har dere slike problemer med menn som har det morro? Jeg forstår det ikke! 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Du har muligens utseende med deg men kanskje ikke for mange hjerneceller. Jeg mener.... i forhold til spørsmålet ditt. 13
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Du har muligens utseende med deg men kanskje ikke for mange hjerneceller. Jeg mener.... i forhold til spørsmålet ditt. Så frekk du er! Jeg lurte bare på hvorfor så mange av dere blir så bitchy når dere finner ut at en mann dere ellers trives med har seg med tilfeldige jenter ofte? Du virker også utrolig bithy og bitterom jeg må si det selv. er det sjalusi eller? Helt ærlig... 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Så frekk du er! Jeg lurte bare på hvorfor så mange av dere blir så bitchy når dere finner ut at en mann dere ellers trives med har seg med tilfeldige jenter ofte? Du virker også utrolig bithy og bitterom jeg må si det selv. er det sjalusi eller? Helt ærlig... Neida, verken bitter eller sjalu. Kanskje litt frekk....men det er vanskelig å unngå når du skriver som du gjør. Med et kvinnesyn som det du har får du bare vende deg til at damer som kommer i din vei får problemer med å forholde seg til deg. Det er ikke damene det er noe i veien med, det er dine holdninger til kvinner. 4
Gjest Katten. Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 En kan knulle mange forskjellige damer stilfullt - noe du tydeligvis ikke gjør. 7
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 Neida, verken bitter eller sjalu. Kanskje litt frekk....men det er vanskelig å unngå når du skriver som du gjør. Med et kvinnesyn som det du har får du bare vende deg til at damer som kommer i din vei får problemer med å forholde seg til deg. Det er ikke damene det er noe i veien med, det er dine holdninger til kvinner. Hvilket kvinnesyn? Hva vet du om mitt kvinnesyn? har du skjnt meg bare fordi jeg har sex med mange av dem? Nei skjerp deg, dette blir for barnslig. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #7 Skrevet 4. september 2011 Hvilket kvinnesyn? Hva vet du om mitt kvinnesyn? har du skjnt meg bare fordi jeg har sex med mange av dem? Nei skjerp deg, dette blir for barnslig. Jeg kjenner deg ikke og kan selvfølgelig bare forholde meg til det du har skrevet i denne tråden. Og det jeg leser her når det kommer til dit kvinnesyn er ikke veldig imponerende, for å være ærlig. Les det du selv har skrevet så langt. Hvem reagerer mest barnslig av oss to når det gjelder å ordlegge seg her. Kan jeg forresten spørre om alderen din? 1
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2011 #8 Skrevet 4. september 2011 Jeg kjenner deg ikke og kan selvfølgelig bare forholde meg til det du har skrevet i denne tråden. Og det jeg leser her når det kommer til dit kvinnesyn er ikke veldig imponerende, for å være ærlig. Les det du selv har skrevet så langt. Hvem reagerer mest barnslig av oss to når det gjelder å ordlegge seg her. Kan jeg forresten spørre om alderen din? Kan du vennligst påpeke hva det er som gir deg innsyn i mitt "kvinnesyn"? Til opplysning er jeg 21, frue. Var dette modent nok formulert for dem?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #9 Skrevet 4. september 2011 Kan du vennligst påpeke hva det er som gir deg innsyn i mitt "kvinnesyn"? Til opplysning er jeg 21, frue. Var dette modent nok formulert for dem? Ja takk, veldig bra og modent formulert unge mann. Det var dette med kvinnesynet, ja. Det er jo kun det du har skrevet jeg har å forholde meg til da. Hvis du selv ikke klarer å se hva som skurrer når det gjelder ditt syn på kvinner så har jeg ikke så mye mer å si. Det er du som skal leve med deg selv i mange år fremover. Selvinnsikt er ikke alltid lett men les startinnlegget ditt og lat som om en annen har skrevet det så kanskje det kan føre til en ahaopplevelse. Jeg trekker meg fra denne tråden nå og ønsker deg alt godt.
Gjest gnækvåg Skrevet 4. september 2011 #10 Skrevet 4. september 2011 Mannlig versjon av Phoenix Marie? http://www.youtube.com/watch?v=-VhjP91UCqw
Savagedlight Skrevet 4. september 2011 #11 Skrevet 4. september 2011 TS: Hele oppførselen din stinker av at du ser på kvinner som intet mer enn sexobjekter. Altså, "ting" du syns ser utrolig fine ut og bare kunne tenkt deg et ligg med. Uten å tenke på hva slags behov vedkommende eventuelt har. Originalinnlegget ditt gir et inntrykk av at kvinner er en bruk&kast vare. Dette liker ihvertfall ikke jeg, og jeg vil tørre å si at de fleste ikke liker slike holdninger. 7
Kråkesaks Skrevet 4. september 2011 #12 Skrevet 4. september 2011 Jeg og klarer ikke holde meg til en dame. Der har du svaret ditt. 5
Gjest "gjest" Skrevet 4. september 2011 #13 Skrevet 4. september 2011 Antageligvis er det måten du gjør det på de her damerne som sletter deg fra FB ikke liker. 1
Kråkesaks Skrevet 4. september 2011 #14 Skrevet 4. september 2011 Mange damer liker å føle seg spesielle når de får oppmerksomhet fra menn. Gir du oppmerksomhet til alle så får du også damene til å føle seg som hvem som helst. Jeg ville ikke likt å blitt sjekket opp av en fyr som egentlig kunne sjekket opp hvliken som helst annen dame. Måten du "bruker" damer på virker rett og slett veldig upersonlig. Derfor sletter også damene deg fra fb. Du skriver også at du klarer ikke holde deg til en kvinne. Hva da når en av disse damene dine blir forelsket i deg og håper på et faktisk fohold? Gir du uttrykk for at du vil ha et forhold eller gir du uttrykk for at dette bare dreier seg om sex? 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #15 Skrevet 4. september 2011 Jeg er en utrolig pen jente og meg kommer du ikke i buksene på! Finnes ikke noe mer frastøtende enn don juans som tror de er gud ovenfor kvinner.. Regner med du allerede er bærer av kjønnsvorter, klamydia og herpes. Og når du blir 50 bærer det vel avgårde til Thailand når ingen norske damer vil ha deg lengre 7
Gjest "gjest" Skrevet 4. september 2011 #16 Skrevet 4. september 2011 Vel, det er helt greit å renne rundt med flere og mange, men man må være diskret. Å drite i eget reir, er bare teit. 2
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2011 #17 Skrevet 4. september 2011 Jeg er en utrolig pen jente og meg kommer du ikke i buksene på! Finnes ikke noe mer frastøtende enn don juans som tror de er gud ovenfor kvinner.. Regner med du allerede er bærer av kjønnsvorter, klamydia og herpes. Og når du blir 50 bærer det vel avgårde til Thailand når ingen norske damer vil ha deg lengre Kan være jeg allerede har vært i buksene på deg, tenkt på det? herregud for en gjeng med surrehuer.
Gjest Katten. Skrevet 4. september 2011 #18 Skrevet 4. september 2011 Kan være jeg allerede har vært i buksene på deg, tenkt på det? herregud for en gjeng med surrehuer. Det går bra, de andre du har vært på er sikkert mine leftovers. 1
Savagedlight Skrevet 4. september 2011 #19 Skrevet 4. september 2011 Makan til kjepphøy denne gjesten var da. Best å ikke gi han noe mat, tenker jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #20 Skrevet 4. september 2011 Kan være jeg allerede har vært i buksene på deg, tenkt på det? herregud for en gjeng med surrehuer. Nei dessverre, not that kind of girl.. Så du har absolutt ikke vært i buksene på meg! Har ingenting i mot kjekke menn, men de som surfer rundt på utseendet sitt ser automatisk stygg ut i mine øyne. Og jeg ser allerede at din personlighet er skikkelig dritt. Er nok ingen som ville vært i forhold med deg uansett så er bare å kose seg videre! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå