Gjest lei meg Skrevet 28. november 2003 #1 Del Skrevet 28. november 2003 Sexlysten min har vært som blåst bort i en måneds tid. Jeg har det ikke for travelt, jeg spiser sunt, jeg er i aktivitet og jeg får nok av både frisk luft, lys og positiv oppmerksomhet fra partneren hver dag. Han vil ha sex hver dag, og det vil jeg også. Men jeg blir ikke våt! Når han suger litt på brystvortene mine reiser de seg og knopper seg, og det føles godt. Men nedentil er det Sahara. Jeg føler motvilje dersom jeg merker at han har ett eneste lite løst kjønnshår på pikken (ikke le! Det er slitsomt..), og hvis han ikke har vært i dusjen etter jobb så får jeg direkte aversjoner mot å krype tett inntil ham eller la ham erobre meg. Jeg brekker meg nesten ved tanken på å suge ham, selv om jeg pleide å elske det tidligere. Jeg tar meg selv i å bli trist når han har lyst på meg, og jeg føler et veldig behov for å klarne luften mellom oss. Vi har null variasjon i sexlivet, og sex er generelt et sårt tema for oss på grunn av noen fantasier vi aldri burde ha delt med hverandre. Jeg føler at han trekker seg bort når det brygger seg opp til konflikter, og det gjør at jeg føler meg forlatt og ensom i forholdet. Hans form for forspill er å spørre: Skal vi ha sex? Hva skal jeg gjøre? Jeg føler meg fanget en dum uvane! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå